Misha

Positief

Positief

Adrie hartelijk dank!

Arie Bl.

Matching Capital is een crowdfunding platform, waar doorgaans bepaalde risico's aan zitten, maar de wijze waarop MC werkt geeft aan dat die risico's ook tot grote hoogte kunnen worden beperkt. Dat... Matching Capital is een crowdfunding platform, waar doorgaans bepaalde risico's aan zitten, maar de wijze waarop MC werkt geeft aan dat die risico's ook tot grote hoogte kunnen worden beperkt. Dat blijkt wel uit de track record van het bedrijf dat nog geen defaults heeft meegemaakt.
Als een van de investeerders van het eerste uur ben ik nog steeds enthousiast over MC: zekerheid, gemakkelijk toegankelijk, transparant, degelijk, en mooie resultaten.

Geef een titel aan uw ervaring

Professionele en veilige beleggingen: waar vind je het?

Reactie Matching Capital:

Beste Arie, hartelijk dank voor het compliment. Dit zijn precies de zaken die we nastreven. Groet

B

Serieuze club

Serieuze club

Reactie Matching Capital:

Dank je wel Bertrand, voor een mooi compliment.

JosJMC

Prima. Tot nog toe uitsluitend positief

Geef een titel aan uw ervaring

uitstekend geleid bedrijf. Afspraken worden nagekomen.

Reactie Matching Capital:

Beste Jos, veel dank voor de positieve reactie. Het contact met u is ook altijd plezierig.

Willem van den Bos

Betrouwbaar en aanzienlijk makkelijker als een reguliere bank

Reactie Matching Capital:

beste Willem, hartelijk dank voor de positieve reactie!

Marcel

Matige communicatie

Geef een titel aan uw ervaring

Reacties laten te lang op zich wachten. Dat was voorheen wel beter.

Reactie Matching Capital:

Dag Marcel, we doen ons best om al je vragen te beantwoorden.

Theo vermeulen

Goed rendement met zeer beperkt risico daar de investeerders eigenaar zijn van het onroerend goed omdat er geen banklening is verstrekt, je wordt ook regelmatig bijgepraat over de gang - en stand... Goed rendement met zeer beperkt risico daar de investeerders eigenaar zijn van het onroerend goed omdat er geen banklening is verstrekt, je wordt ook regelmatig bijgepraat over de gang - en stand van zaken

Betrouwbaar en communicatief

Reactie Matching Capital:

beste Theo, veel dank voor de positieve reactie. Wij financieren inderdaad met elkaar, via Matching Capital, zonder bank. Waardoor wij de zekerheid van eerste hypotheek hebben.

Peter Simons

Na 2 projecten deelname is zowel ; voorlichting/afhandeling als controle correct.Peter Simons

Ervaring 2 projecten

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank Peter voor het plezierige contact en de positieve reactie.

Tevreden Belgische klant

Positieve ervaringen. Betalingen altijd keurig op tijd.

Reactie Matching Capital:

Veel dank Yves. U bent een van de trouwe investeerders uit België, voor u doen we het met plezier.