Michel

Tot nu toe alles prima geregeld

Tot nu toe alles prima geregeld

Reactie Matching Capital:

Michel, dank je wel voor je positieve waardering!

Roel

Duidelijke uitleg, heldere communicatie en tijdige uitbetaling van rente (en aflossing)

Duidelijke uitleg

Reactie Matching Capital:

Bedankt Roel! We gaan op deze koers verder.

Jos

Prima geregeld weer, en de hoge rente ic. met een laag risico maakt het prettig zaken doen!

prima geregeld weer

Reactie Matching Capital:

Bedankt, Jos! We streven inderdaad naar een mooie verhouding van een hoge vaste rente en een beperkt risico dankzij de zekerheid van hypotheek. Fijn dat u dat ziet.

Lydia

Douwe heeft de tijd genomen me goed te informeren over het contract dat ik met Matching Capital ben aangegaan. Als er iets niet duidelijk is volgt hij direct op met een email of telefoon. Ik vind... Douwe heeft de tijd genomen me goed te informeren over het contract dat ik met Matching Capital ben aangegaan. Als er iets niet duidelijk is volgt hij direct op met een email of telefoon. Ik vind het een heel betrouwbare onderneming.

Goed geinformeerd

Reactie Matching Capital:

Heel fijn, Lydia, dank voor de waardering. We hebben inderdaad uitgebreid gesproken over de voorwaarden van het project.

Ronald

Eerlijke goede begrijpelijke uitleg gehad. Geeft veel vertouwen!

Geef een titel aan uw ervaring

Eerlijke goede begrijpelijke uitleg gehad

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank, Ronald. Graag gedaan natuurlijk. Iedereen moet de kans krijgen om alle relevante informatie tot zich te nemen, daar zijn we ook voor.

JIM

Tot nu toe alles soepel en simpel verlopen

Geef een titel aan uw ervaring

tot nu toe alles soepel en simpel verlopen

Reactie Matching Capital:

Fijn om te horen. Bedankt, Jan, voor de positieve reactie.

Peter

Ik ben zeer tevreden tot nog toe maar zou wel graag enige verbeteringen willen zien: Ik zou graag een overzicht willen zien van mijn investeringen met de rente-uitkeringen. De website zou sneller... Ik ben zeer tevreden tot nog toe maar zou wel graag enige verbeteringen willen zien: Ik zou graag een overzicht willen zien van mijn investeringen met de rente-uitkeringen. De website zou sneller moeten worden bijgewerkt om te voorkomen dat men investeerd in projecten die al zijn volgeschreven. Renteuitbetalingen met een onbegrijpelijke code vervangen door de gebruikte omschrijving vooral ook zo lang er geen online overzicht van investeringen beschikbaar is. Renteuitbetalingen met een onbegrijpelijke code vervangen door de gebruikte omschrijving vooral ook zo lang er geen online overzicht van investeringen beschikbaar is.

Reactie Matching Capital:

beste Peter, we hebben uw punten nader met elkaar besproken en dank hiervoor. Een korte reactie op deze plek: a) We kiezen op dit moment niet voor een account-omgeving, om deelname gratis te kunnen... beste Peter, we hebben uw punten nader met elkaar besproken en dank hiervoor. Een korte reactie op deze plek: a) We kiezen op dit moment niet voor een account-omgeving, om deelname gratis te kunnen houden (met name het beveiligen van klantgegevens en bedragen per klant vergt een investering). Een overzicht van alle gefinancierde projecten staat op onze site. b) De projecten lopen soms al snel vol inderdaad, dus het is steeds belangrijker dat we de investeringen snel accepteren (waardoor de teller op de site oploopt). c) We doen beide: we gebruiken de ouderwetse omschrijving en tevens een projectcode. Voorbeeld: verhuurde woning in Schiedam, projectcode RDS. Op de site staat de lijst met projectcodes (deze sturen we u nog even per email toe).

Adriaan

Top geregeld allemaal!

Top geregeld allemaal!

Reactie Matching Capital:

Graag gedaan, Adriaan. En bedankt voor de feedback!

Eddy

Handling is 100% eerlijk en behulpzaam

handling is 100% eerlijk en behulpzaam

Reactie Matching Capital:

Zeer graag gedaan, Eddy. Altijd plezierig contact en eventuele vragen lossen we graag met elkaar op. Veel dank voor uw waardering.

Elisabeth

Prima reviews, goede uitleg van de werkwijzen en de projecten en uitstekende rentes. Ook de persoonlijke benadering vind ik erg prettig.

Erg tevreden!

Reactie Matching Capital:

ha Lies, fijn dat we altijd even bellen op het moment dat het handig is om contact te hebben. Dank voor de positieve reactie!