Rutger

Inmiddels zit ik in een behoorlijk aantal projecten. Ik ben erg tevreden over de rente/risico verhouding en over de communicatie met Douwe en het team.
Matching Capital biedt zekerheid...
Matching Capital biedt zekerheid gekoppeld aan hoog rendement, een redelijk unieke combinatie!

Goede zekerheid, hoog rendement

Reactie Matching Capital:

ha Rutger, hartelijk dank voor je mooie reactie. We proberen een aantrekkelijk alternatief te bieden voor sparen door samen te investeren in vastgoedprojecten. Met de zekerheid van een hypotheek met... ha Rutger, hartelijk dank voor je mooie reactie. We proberen een aantrekkelijk alternatief te bieden voor sparen door samen te investeren in vastgoedprojecten. Met de zekerheid van een hypotheek met onderpand. En daarmee zoals je zegt zekerheid, met een goed rendement.

Kevin J

Mooie kwaliteitsvolle projecten en heldere communicatie

Mooie kwaliteitsvolle projecten en heldere communicatie

Reactie Matching Capital:

Kevin heel fijn, dank je wel

W van den Bos

Goede uitleg, afronding

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

Gerard Grüunning

I.h.a. goed. Structureel goed functioneren, geen falende projecten, betalingen op tijd, informatief e.d.
In uitvoering wat rammelend, niet reageren op e-mails, niet reageren op app-berichten, plotseling lening vervroegd aflossen zonder toelichting en vergoeding e.d.

Geef een titel aan uw ervaring

Structureel goed, uitvoering hapert zo nu en dan

Reactie Matching Capital:

beste Gerard bedankt voor de in hoofdzaak positieve reactie. Overigens op projecten die (vervroegd) afgelost worden, sturen we iedere individuele investeerder bericht. Er is dan wel of niet sprake... beste Gerard bedankt voor de in hoofdzaak positieve reactie. Overigens op projecten die (vervroegd) afgelost worden, sturen we iedere individuele investeerder bericht. Er is dan wel of niet sprake van een vergoeding afhankelijk van de afspraken. We proberen in geval van aflossing van een project, altijd een vervolg aan te reiken (een nieuw project), liefst precies aansluitend zodat geen renteverlies kan ontstaan voor degene die naar het nieuwe project gaat.

Audrey Liauw

Sympathiek, correct en snel (hoewel ik op mijn laatste berichten via e-mail en Messenger maar geen antwoord kreeg)

Reactie Matching Capital:

Dank je wel Audrey. Enkele berichten in onze spamfilter beland inderdaad.

Cees

Heldere informatie,goede projecten dus zeer tevreden

PERFECT

Piet

Ben zeer te vrede ,

Zo doorgaan

Reactie Matching Capital:

Heel fijn, proberen we zo te houden, bedankt.

Rahimi

Eerlijk en betrouwbaar

investeerder & ondernemer via MC

Reactie Matching Capital:

Dank je wel voor je positieve review!

Gerda

Positief