Jos

Bij MC doen ze wat ze zeggen. Tot op heden géén projecten die misgaan. Duidelijke uitleg, ook voor mensen die niet dagelijks bezig zijn met investeringen.

Geef een titel aan uw ervaring

Mensen die je kan vertrouwen!

Reactie Matching Capital:

Beste Jos, heel veel dank voor uw positieve reactie!

S Schop

Investeer nu vanaf 2019 in verschillende projecten via Matching Capital maar rente betalingen altijd keurig op tijd.
Een klein puntje zou graag het rentepercentage van het project op de...
Een klein puntje zou graag het rentepercentage van het project op de tenaamstelling vermeld willen hebben.

Positie

Reactie Matching Capital:

Veel dank Sijmen, voor de positieve reactie, uw vertrouwen en het prettige contact.

Jos Collin

Zeer positief

Open communicatie

Reactie Matching Capital:

Beste Jos, dank je wel voor je positieve reactie.

Koos

Een zeer goede, sympathieke en vooral deskundige ervaring met Matching Capital! Ik doe nu ongeveer een maand mee, maar ben zeer tevreden over de wijze waarop ze projecten beoordelen en tegen een... Een zeer goede, sympathieke en vooral deskundige ervaring met Matching Capital! Ik doe nu ongeveer een maand mee, maar ben zeer tevreden over de wijze waarop ze projecten beoordelen en tegen een aantrekkelijke rente aan de investeerders aanbieden. Ook met hun directeur Douwe Westervaarder, diverse keren contact mogen hebben en waarbij geen enkele uitleg teveel is! Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Geef een titel aan uw ervaring

Matching Capital een betrouwbaar, degelijk en aanbevelingswaardig bedrijf voor vastgoed investeerders!

Reactie Matching Capital:

Beste Koos, veel dank voor uw zeer positieve reactie. Het is onze verantwoordelijkheid om de gedegen beoordeling te doen en projecten op professionele wijze aan te pakken. Fijn dat u dat waardeert.... Beste Koos, veel dank voor uw zeer positieve reactie. Het is onze verantwoordelijkheid om de gedegen beoordeling te doen en projecten op professionele wijze aan te pakken. Fijn dat u dat waardeert. Nogmaals dank.

Huub

Ik ben sinds een jaar betrokken bij verschillende projecten. Rente wordt iedere maand keurig op tijd uitbetaald.

Geef een titel aan uw ervaring

Zeer goed, maken verwachtingen tot ope heden waar.

Reactie Matching Capital:

Veel dank voor de positieve reactie, Huub!

Harry Kuijs

Ben voor enige tijd investeerder en naar volle tevredenheid. Zijn zeer transparant en zijn zeer kritisch welke project ze aangaan.

Geef een titel aan uw ervaring

Matching Capital doet wat wordt beloofd

Reactie Matching Capital:

Heel fijn dat je weer meedoet Harry, en dank voor de positieve reactie!

Marc

Positief

Geef een titel aan uw ervaring

Mooi project met goed rendement

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank voor je positieve reactie Marc

Kris

Ik heb reeds aan meerdere projecten deelgenomen, en tot hier toe is alles zeer correct verlopen.
Ze verstrekken spontaan de nodige informatie en zelfs meer.
Goede communicatie door...
Ze verstrekken spontaan de nodige informatie en zelfs meer.
Goede communicatie door vriendelijke en bereikbare bedrijfsleider.

Geef een titel aan uw ervaring

Uniek alternatief voor spaarboekje, kasbon of obligaties

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank voor je vertrouwen, Kris. We doen ons best en bij vragen weet je me te vinden.

Marc Werrij

Zeer persoonlijk en prettig. Goed geregeld

Dank je

Reactie Matching Capital:

Dank je wel Marc. En graag gedaan natuurijk.

Win Hermeler

Prima communicatie

Reactie Matching Capital:

dag Win, veel dank voor het vertrouwen en de positieve feedback.