Erik

Matching Capital heeft waarschijnlijk goede projecten. Echter, als er vragen zijn over mogelijke onjuiste rentebetalingen dan wordt daarop niet gereageerd. Ik heb verschillende keren via app en mail... Matching Capital heeft waarschijnlijk goede projecten. Echter, als er vragen zijn over mogelijke onjuiste rentebetalingen dan wordt daarop niet gereageerd. Ik heb verschillende keren via app en mail om een reactie gevraagd. Niets meer vernomen.

Communicatie MC

Cees

Perfecte projecten.Helder en klantgericht.
Kortom zeer tevreden.

Klasse

Mario

Via een kennis ben ik geïnteresseerd geraakt en heb ik via MC geinvesteers

Robert Jans

Altijd, al jaren, gewoon perfekt.

Goede ervaring

Vermeulen Theo

Betrouwbaar goede service en goed rendement

Elisabeth

Ik ben uitermate tevreden over Matching Capital en heb al meerdere projecten bij hen lopen. Er wordt snel gereageerd op vragen en de afhandeling is altijd correct. Ook nooit problemen met de... Ik ben uitermate tevreden over Matching Capital en heb al meerdere projecten bij hen lopen. Er wordt snel gereageerd op vragen en de afhandeling is altijd correct. Ook nooit problemen met de uitbetaling van de rente. Kortom; een goed bedrijf.

👍👍👍

Verstee

Een goed bedrijf die zijn afspraken nakomt

dick

Vertrouwd gevoel

Geef een titel aan uw ervaring

Dit is waar ik lang naar heb gezocht !

Reactie Matching Capital:

Bedankt Dick. We hebben een paar keer telefonisch contact gehad en nu al zo'n prettige reactie.

Vermeulen Theo

Betrouwbaar en goed rendement,

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank Theo. Altijd prettig om contact met u en uw vrouw te hebben wanneer er bijvoorbeeld vragen zijn. Fijne dag

emiel

Alleen maar goede ervaringen, komen afspraken na

Goede ervaringen

Reactie Matching Capital:

Heel fijn Emiel , het contact is altijd plezierig dus zou willen zeggen : wederzijds. Groet