Joh de Hoop

Alles wordt goed geregeld en onderbouwd Geeft je een “Safe” gevoel en dat is ook het geval

Geef een titel aan uw ervaring

Goede resultaten , maar ook een degelijk vooronderzoek ; dat soms leidt tot een stop op de investering en dat is een goed pluspunt voor de betrouwbaarheid

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank voor de positieve reactie! We proberen alles netjes te regelen. Fijn dat u zich er comfortabel bij voelt.

Jos Boot

Altijd heldere uitleg over projecten van Douwe zonder het nodeloos ingewikkeld te maken. Op tijd de rente op mijn bankrekening, en ...goed is goed en de rest is onzin!

Geef een titel aan uw ervaring

Goed is goed en de rest is onzin

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank voor de mooie reactie, Jos! We houden het inderdaad zo eenvoudig mogelijk. Geen lange verhalen, maar de "highlights" van ieder project op een rij. En inderdaad iedere maand... Hartelijk dank voor de mooie reactie, Jos! We houden het inderdaad zo eenvoudig mogelijk. Geen lange verhalen, maar de "highlights" van ieder project op een rij. En inderdaad iedere maand op de 1e van de maand keren we de rentes uit. Bedankt!

Jos

Ben zeer tevreden met het aanbod, de informatie, weinig toeters en bellen en je weet wat je krijgt.
Afspraken worden correct nagekomen. Verdere afhandeling na inschrijven wordt adequaat en vlot afgewerkt. Tot op heden, inmiddels anderhalf jaar, worden de rentebetalingen stipt uitgevoerd.
In vergelijking met andere crowdfundaanbieders een prima rente. Geen extra kosten die je rendement beïnvloeden: indien 7% is en blijft het 7%.
En even een persoonlijke noot; informatie door en kontakt met Douwe is soepel, ontspannen en to the point

no nonsens

Reactie Matching Capital:

Jos heel veel dank voor de fijne en ook persoonlijke reactie! Het contact is altijd plezierig, dus in die zin wederzijds.

Gerard

Ik werk ruim een jaar met MC tot volle tevredenheid. Aantrekkelijke rente's, (tot nu) geen misinvestreringen en Douwe is voor mij een vriendelijke, behulpzame en alerte contactpersoon.

prima

Reactie Matching Capital:

Heel fijn om te horen Gerard. Insgelijks, contact is altijd plezierig. Onderaan de streep gaat het om het rendement en zekerheid dat je geld terug komt. Dat proberen we met selectie van projecten... Heel fijn om te horen Gerard. Insgelijks, contact is altijd plezierig. Onderaan de streep gaat het om het rendement en zekerheid dat je geld terug komt. Dat proberen we met selectie van projecten " aan de poort" en uiteraard de zekerheid door de hypotheekakte.

Dominique

Heldere informatie (ook over MC's beoordeling van projecten), uitstekende communicatie en ook zeer plezierig, persoonlijk contact met Douwe. Mooie investeringskansen! Afspraken worden correct... Heldere informatie (ook over MC's beoordeling van projecten), uitstekende communicatie en ook zeer plezierig, persoonlijk contact met Douwe. Mooie investeringskansen! Afspraken worden correct nagekomen! Prima eerste en ook nu volgende ervaringen.

Reactie Matching Capital:

Dank je wel Dominique! Contact met elkaar is plezierig. Fijn om te horen.

C.Goinga

Als beginneling had ik nogal wat vragen.Douwe ging daar fantastisch mee om.
Al met al een goede eerste ervaring.

Eerste ervaringen

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank voor u positieve reactie ! Fijn dat de eerste ervaring goed is.

Win Hermeler interieuragenturen

Accuraat en houdt zich aan de afspraken.

Prima ervaring

Reactie Matching Capital:

Win, hartelijk dank voor je positieve reactie. Ons contact is altijd prima, dus wederzijds.

F.J. Romeijnsen

Prima brug tussen particuliere belegger en de markt

Geef een titel aan uw ervaring

Het concept is prima en voorziet absoluut in een behoefte. In deze tijden van terugtrekkende banken en negatieve rentes is de luxe positie van veel aanbod kapitaal meteen ook een irritante... Het concept is prima en voorziet absoluut in een behoefte. In deze tijden van terugtrekkende banken en negatieve rentes is de luxe positie van veel aanbod kapitaal meteen ook een irritante flessehals en zijn de capaciteiten van het bedrijf niet echt meetbaar. Na het eerste project waarin ik kon investeren is het stil gebleven....geen info...geen projecten...... De ervaringen bij het eerste en enige project waaraan ik mee kom doen was dat er goed wordt geinformeerd. Tot zover mijn ervaringen.

Reactie Matching Capital:

Hartelijk dank voor u positieve reactie ! Fijn dat de eerste ervaring goed is.

Vermeulen Theo

Goede en duidelijke uitleg wat belangrijk is dat investeerders eigenaar zijn en geen bankfinanciering

Geef een titel aan uw ervaring

Goed product met aannemelijk risico

Reactie Matching Capital:

Fijn, Theo, dat het zo duidelijk is. Dat is ook onze taak. Bedankt voor uw positieve reactie.

Diego

Sinds kort kennis gemaakt met Matching Capital en de eerste indruk is een positieve. Het contact met Douwe is fijn. Wel vind ik de informatie die in een project wordt vermeld summier vooral als je... Sinds kort kennis gemaakt met Matching Capital en de eerste indruk is een positieve. Het contact met Douwe is fijn. Wel vind ik de informatie die in een project wordt vermeld summier vooral als je dit vergelijkt met andere aanbieders van soortgelijke producten.

Positieve eerste ervaring

Reactie Matching Capital:

Diego hartelijk dank voor je positieve reactie.
Diego hartelijk dank voor je positieve reactie.
We houden de informatie beknopt inderdaad. Enerzijds voor de privacy van de kredietnemer en ook omdat de meeste investeerders een korte bondige samenvatting het beste vinden. Achterliggende informatie is opvraagbaar. Dank.