Anja

Lekker veel kleding om uit te kiezen!

Reactie Mascottepakken.com:

Beste Anja, Dankjewel voor je eerlijke review. Het was een chaotische dag zo voor 5 december en er zijn dan een aantal mensen die ons helpen met schminken maar geen kennis hebben van de andere... Beste Anja, Dankjewel voor je eerlijke review. Het was een chaotische dag zo voor 5 december en er zijn dan een aantal mensen die ons helpen met schminken maar geen kennis hebben van de andere producten. Echter mag dit natuurlijk geen excuus zijn. Voor ons is klantvriendelijkheid een belangrijk punt, we vinden het jammer dat het bij u niet gelukt is. We zullen hier scherp op zijn in de toekomst.

Prettig en persoonlijk

Willem oldenburg

Eerst verkeerde maat opgestuurd, maar binnen 1dag de juiste maat binnen gekregen

Super flexibel

Erika Kraai

Goed contact, duidelijk en goede service

Netjes en duidelijk

Geen!

Hans Hasselt

We hebben een smoking gehuurd voor het school Gala van onze jongste zoon. Hij is door karate voor zijn leeftijd lang, slank en gespierd en heeft een "afwijkende" maat.
Er is speciaal voor hem...
Er is speciaal voor hem een smoking via Engeland besteld. Toen deze aan was gekomen is deze ook nog speciaal versteld.
Echt helemaal super!

anonymous

Goed! Veel keuze aan kleding en ik mocht het ruim van te voren ophalen en inleveren. Ook de prijs viel mee.

Prima en vriendelijk

d de jonge