Eline Kamphuis

Service is top, pakken ook. telefonisch niet bereikbaar en via de mail duurt het soms lang om een reactie te krijgen. De vriendelijkheid en behulpzaamheid maken dat goed

Super pakken, goed verpakt met retour bon, servicegericht, flexibel en vriendelijk

bereikbaarheid, paar keer gebeld maar nooit iemand te pakken gekregen. reactie via mail duurt soms paar dagen

Cindy Schmidt

Altijd perfecte samenwerking

Klantgericht, hoe gek mijn vraag ook is, er wordt meegedacht

sabine rom

prettige medewerkers en goede service

snelle levering, goede klantenservice

kan niks bedenken heb alleen maar goeie ervaring

Mirella Emers

Wij hebben 2 mascotte kostuums gehuurd. Ze zijn van hele goede en mooie kwaliteit. Kostuums kwamen ruim optijd binnen! Netjes ontvangen met een retour verzendlabel om terug te sturen. Echt top! Heel... Wij hebben 2 mascotte kostuums gehuurd. Ze zijn van hele goede en mooie kwaliteit. Kostuums kwamen ruim optijd binnen! Netjes ontvangen met een retour verzendlabel om terug te sturen. Echt top! Heel gemakkelijk. Een hele fijne samenwerking.

Communicatie

Regine Wittenberg

Prima, het pak dat ik had besteld was last minute toch niet leverbaar dus uitgeweken naar een alternatief. Daarnaast kwam het pak erg vochtig aan dus die hebben we nog 2 dagen laten drogen.... Prima, het pak dat ik had besteld was last minute toch niet leverbaar dus uitgeweken naar een alternatief. Daarnaast kwam het pak erg vochtig aan dus die hebben we nog 2 dagen laten drogen. Uiteindelijk een prima pak en een succes voor de kids.

Veel aanbod

Ik had een pak besteld maar die was dus niet leverbaar dus uitgeweken naar een passend alternatief

Feelgoodclub AeroFitt

Prima, leuke pakken

mooie pakken

Duidelijker uitleg over terug sturen van pak en welk termijn. Misschien handig om bij in de verpakkingsdoos te doen

Jan Schipper

Super, snelle levering. En alles klopt zoals afgesproken.

Correcte levering,

Geen ga zo door!

Deepak

Uitstekende service en pak is kwalitatief goed

Vriendelijk aan de telefoon. Mascotte ruim op tijd ontvangen en niet geheel onbelangrijk: hygiënisch Gereinigd.

Niks

Audrey Gewillig

vlotte service

pak mag frisser ruiken

Geoffrey Franse

Top, geen poespas doet wat het belooft

Gewoon geen zwakke punten!