Prima bedrijf.

Snelle levering en het artikel was zeer goed verpakt.

H.F.M. Vermeulen

Snelle levering, mooi verpakt!

Slecht, voor een kaart moet je veel te veel verzendkosten betalen! En je denkt dat je een grote kaart krijgt, blijkt het maar een kleine kaart te zijn, dus let hier op bij je bestelling! Ik zou hier...

Irene Kuipers

Super bedrijf was me huisnummer vergeten in toe voegen de verkoopster belde me netjes op
En de producten waren de volgende dag al binnen

Heel behulpzaam

Marco Diepeveen

Zeer goede communicatie! Mooi product, fijn dat het ook keurig is verpakt in cadeaupapier.

Inpakken in cadeaupapier

Snel en netjes verpakt mijn bestelling ontvangen, top!

Snelle levering!

Jenne

Top service

Marco

Niet zo...verzending duurde paar dagen

Ik kocht de snoep trommel met gefeliciteerd met je rijbewijs erop. Die liet ik direct sturen naar de geslaagde. De snoep trommel bleek leeg te zijn. In mijn veronderstelling zou deze gevuld moeten zijn. Het had iig aangegeven kunnen worden. Nu is het een suf kado geworden natuurlijk

Reactie Marys Kadoshop:

Op 11 oktober besteld en op 13 oktober afgeleverd; dat is conform de 1-3 dagen levertijd zoals aangegeven. De snelheid van Postnl hebben wij helaas niet in de hand.
Voor € 4.95 krijgt u inderdaad een lege snoeptrommel. U had even kunnen bellen..

Imke

Prima shoppen! Zeer snel verstuurd, zeer mooi verpakt, was een kadootje om te krijgen!

Zeer mooi verpakt, was een echt kadootje!

T. van Dortmont-Bloksma

Geweldige service, groot en zeer divers aanbod. Een bezoek aan de winkel is al een feestje op zich!

groot en divers aan assortiment.