jan oostra

EERLIJK DUIDELIJK SNEL

GEEN

Jos Rentmeester

Super goed!!

Alles klopt, snelle levering.

Muilwijk

Ik heb lagers gekocht.

site loopt goed en snel.

De lagers die ik kocht passen niet allemaal. De codering op de site ontbreekt deels.
In een set verwacht ik dat die compleet is en past. De keerringen ontbreken en er was maar 1 van de 3 lagers passend.

Chris Joostens

Top

snelle levering

nee

Robert Ter Stege

Ik betaalde 4 euro meer dan bij een concurrent omdat het product direct leverbaar zou zijn. Echter bleek het niet op voorraad, maar wel bij de leverancier. Het is direct vanuit de leverancier naar... Ik betaalde 4 euro meer dan bij een concurrent omdat het product direct leverbaar zou zijn. Echter bleek het niet op voorraad, maar wel bij de leverancier. Het is direct vanuit de leverancier naar mij gestuurd en ik had het 1 dag na bestellen in huis!

Bestellen, betalen en direct een DHL tracking nummer ontvangen. Top

Voorraad status kan duidelijker. In mijn geval zou het product op voorraad zijn maar dat bleek niet het geval. In dit geval was het direct geleverd vanuit de leverancier hocoparts, maar dit had... Voorraad status kan duidelijker. In mijn geval zou het product op voorraad zijn maar dat bleek niet het geval. In dit geval was het direct geleverd vanuit de leverancier hocoparts, maar dit had langer kunnen duren als het daar niet op voorraad was.

Pascal van Velzen

Super service

Gevraagd of het pakket op hold kon ivm niet thuis zijn. Was allemaal goed geregeld, top!

M.Muller

Goede service en snelle levering

Vriendelijk en flexibel

jack Maessen

Goede service, goede prijzen, snelle levering

goede prijzen, snelle levering

op dit moment geen