Remko

Het gevraagde product is netjes geleverd.
Het gevraagde product is netjes geleverd.
Patrick deed eerst zelf nog verifiëren of ik wel het juiste had besteld. Dit bleek maar goed ook, want ik had net een verkeerd bouwjaar geselecteerd (ik wist niet dat er verschil in zat).
Vragen die ik achteraf nog had, zijn keurig beantwoord en opgelost.

Begaan, meedenkend, etc.

Marcel

Goed en snel ontvangen

E.W. Cozijnsen

Prima Service, kwam er met de montage niet helemaal uit. Even gebeld en gaandeweg gelukt. Betreffend een GiPRO versnellings indicator.

Snelle en duidelijke communicatie

Pakket goed aangekomen duurde iets langer dan aangegeven maar alles verder priema

Was zeer goed tevinden

Mark Bieger

Was geen levertijd vermeld bij het product, dus had het ver vantevoren vast besteld. Product is alsnog binnen enkele dagen binnengekomen, dus dat viel alles mee!

Snelle service. Goed verpakt.

Levertijd bij product zetten (indicatie)

Goede producten een goede service

Snelle verzending

Cars&Bikes body-repairshop

Goed geregeld

Alles goed geregeld, afspraken zijn goed nagekomen

snelle levering

Zou het niet weten

Ducrista

Ik heb een scherm bij Martijn besteld. Ik heb hier meer dan een half jaar op moeten wachten. Ik had bijna de moed al opgegeven. Het vooruitbetaalde bedrag is uit coulance terugbetaald. Dit is iets... Ik heb een scherm bij Martijn besteld. Ik heb hier meer dan een half jaar op moeten wachten. Ik had bijna de moed al opgegeven. Het vooruitbetaalde bedrag is uit coulance terugbetaald. Dit is iets wat vele andere verkopers denk ik niet gauw zullen doen. Ik ben geduldig blijven afwachten en heb uiteindelijk het scherm in goede staat ontvangen.

Opvallend sterk punt is dat dit bedrijf zijn afspraken nakomt en zijn klanten niet teleurstelt.

Misschien is het handig om bij leveringsproblemen de voortgang van het proces aan de klant te vermelden.

Marcel

Top ervaring, klantvriendelijk en enorm behulpzaam

Het bestelgemak en duidelijke display van producten.

Zoeken op type vanuit het merk en/of type motor vanuit je profiel zou super zijn. Dus als voorbeeld Motor:Honda ST1100
Daarna mogelijkheid tot keuze gezochte produkten op type