Jan Willem Weeda

De ervaring met dit bedrijf is goed. Telefonische bereikbaarheid is minder. Al met al toch een dikke voldoende.

Het nakomen van nader gemaakte afspraken.

Die hou ik voor mezelf, aangezien dit de eerste keer is geweest dat ik bij Martins kleding shop besteld heb.

Tom Beems

Op de webssite stond een foutive leverdatum met bestellen. Dit later met een mooie korting en goede service meer dan goed gemaakt.

Nette en correcte levering ?

Orderupdate beter communiseren.

Tony Van den Berg

Product voor een goede prijs en snel geleverd.

Prijs en snelheid levering

Michel Brand

Snelle reactie

Service

ray blom

Door de jaren heen diverse bestellingen gedaan , zowel kleding als onderdelen. altijd netjes geholpen met goed advies.

snelle levering, goed advies en nette prijzen.

geen.

Kyra Liemburg

Prima website, overzichtelijk en duidelijk! Ze zijn goed te bereiken en komen snel met antwoord op vragen. Ik had het wel gewaardeerd als ik na het plaatsen van mijn bestelling actief op de hoogte... Prima website, overzichtelijk en duidelijk! Ze zijn goed te bereiken en komen snel met antwoord op vragen. Ik had het wel gewaardeerd als ik na het plaatsen van mijn bestelling actief op de hoogte was gesteld van de vertraagde levertijd van de fabrikant. Na een mail van mijn kant was ik alsnog snel op de hoogte en is mijn bestelling uiteindelijk naar tevredenheid geleverd.

Snelle klantenservice, duidelijke website

Klanten actief op de hoogte stellen van vertraging van de bestelling tov de leveringstijd op de website.