Kwaliteit
Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Communicatie

Johann van Rossum

Perfect product, vlotte levering en betaalbaar!

Duidelijke en eerlijke website

Nee, hoor.

Michael

Top bedrijf, wij worden altijd goed geholpen, het advies is altijd advies, er word altijd met je meegedacht en er word niets opgedrongen.

Professioneel, klantgericht, meedenken.

Geen.

Smits

egbert

goede technische hulp

de site wat makkelijker

Ed

Tandwielen besteld maar paste niet retour gestuurd en snel afgewikkeld 👌

Snel en retour werd ook snel verwerkt !

Maarten van Eekelen

Goed onlangs een fiets gekocht en daar ben ik zeer tevreden mee.

Zeer behulpzaam wat betreft de teruggave van de BTW en ook goed advies kwa maatvoering.

Onlangs een reserve derailleur hanger besteld. Ik wist niet zeker wat het juiste model was. Dus via de website om advies gevraagd. In eerste instantie werd de verkeerde aan geraden. Wel met het... Onlangs een reserve derailleur hanger besteld. Ik wist niet zeker wat het juiste model was. Dus via de website om advies gevraagd. In eerste instantie werd de verkeerde aan geraden. Wel met het advies om te vergelijken met wat er nu op de fiets zit. Na wat fotos opgestuurd te hebben kwamen ze wel met het juiste advies.
Ik zou toch wel verwachten dat ze direct de goede adviseren.

Nathan

Martens had een mooie racefiets te koop staan. Ik kon fysiek niet langskomen vanwege de afstand. Na prettig contact heen en weer waren al mijn vragen beantwoord en ben ik overgegaan tot koop. Martens had een mooie racefiets te koop staan. Ik kon fysiek niet langskomen vanwege de afstand. Na prettig contact heen en weer waren al mijn vragen beantwoord en ben ik overgegaan tot koop.

De fiets werd helemaal afgesteld en keurig ingepakt afgeleverd door een gespecialiseerde bezorgservice.

Over de afterservice ben ik ook heel tevreden. Vragen worden snel opgepakt en nalevering van onderdelen is geen probleem. Kortom een aanrader!

Snel antwoord
Persoonlijk contact
Service
Afterservice

Willem Hinkamp

Top bedrijf

Te duur met keramische lagers .

Coen

Prima en hele mooie winkel

Heel service gericht

Waarom krijg je bij je cannodale geen boekjes over de fiets of uitleg over de voorvork

jeff hoppen

Duidelijke site snelle levering goed verpakt

goed verpakt snelle levering duidelijke instructies meegeleverd