De opleiding was na een volledige baan best wel zwaar, maar om te doen. Ik heb de dag opleiding gevolgd, wat ik wel prettig vond. Je moet je wel elke week je goed voorbereiden om goed te kunnen... De opleiding was na een volledige baan best wel zwaar, maar om te doen. Ik heb de dag opleiding gevolgd, wat ik wel prettig vond. Je moet je wel elke week je goed voorbereiden om goed te kunnen meekomen in volgende les te behandelde stof. Maar heb het met plezier gevolgd. Mocht je de stof niet begrijpen, de leraar heeft alle tijd om je dit uit te leggen, met andere voorbeelden.

Waardevol, praktisch

De training is divers en bied een goede aansluiting op het bedrijfsleven. Wel wordt er bij het begin van de lessen uitgegaan van een redelijke basiskennis op het gebied van MBA. De leraren zijn over... De training is divers en bied een goede aansluiting op het bedrijfsleven. Wel wordt er bij het begin van de lessen uitgegaan van een redelijke basiskennis op het gebied van MBA. De leraren zijn over het algemeen deskundig en kunnen dit naar behoren overbrengen. Qua examens is er een groot verschil tussen de oefenopgaven/examens en de daadwerkelijke examens.

José van der Vliet

Ik vind de inhoud van de opleiding goed. Zeker als beginnend medewerker financiële administratie.
Het studiemateriaal daarentegen laat te wensen over. Geen boek gehad zonder fouten.

Jaco de Bat

Vanaf 2006 ben ik verbonden wan Markus Verbeek Praehep en hier geen moment spijt van! Mijn dank gaat hit naar mijn gezin en de zee geode docenten. Zij hebben min gebracht tot war ik nu ben, namelijk... Vanaf 2006 ben ik verbonden wan Markus Verbeek Praehep en hier geen moment spijt van! Mijn dank gaat hit naar mijn gezin en de zee geode docenten. Zij hebben min gebracht tot war ik nu ben, namelijk mijn HBO AA. En hier ben ik trots op. Markus Verbeek Prather en leraren bedankt voor alles!!

lisette Ligthart

De opleiding zit goed in elkaar, breed georienteerd. Helaas ook diverse wijzigingen meegemaakt waarbij de communicatie beter had gekund.

Bert Jonkers

Een boeiende opleiding Zonder overbodige Frances

Leuke studietijd gehad waarbij de opleiding mooi parallel liep aan mijn ontwikkeling binnen het werk, waardoor het geleerde over het algemeen goed toe te passen was in de praktijk.

Er...

Er vallen altijd wel zaken te verbeteren, maar de kwaliteit van het onderwijs staat als een huis.

b.van helden

Leuke, zinnige opleiding. Komt ook door de leraar, j.w. beckers!

Maurice

De lesstof is actueel en gericht op de beroepspraktijk.
Daarnaast maakt Markus Verbeek Praehep gebruik van docenten met een ruime ervaring in de praktijk.

Door het niveau van de...
De lesstof is actueel en gericht op de beroepspraktijk.

Door het niveau van de door mij gevolgde opleiding (HBO Accountancy), is het wel nodig om veel tijd vrij te maken voor zelfstudie.

Doordat MVP diverse locaties gebruikt door het land, is er bijna altijd een geschikte locatie te vinden voor een opleiding.