Barbara Roelen

Voor zover zeeeer maar dan ook zeeeer teleurstellend

Geachte mevrouw Roelen,
Geachte mevrouw Roelen,
Hartelijk dank voor uw review. Uiteraard vinden wij het jammer om te lezen dat u deze ervaring met onze organisatie heeft. Onlangs hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw ervaring nader te bespreken. Hartelijk dank voor uw uitgebreide toelichting. Wij zullen uw feedback registreren. Het leert ons waar we onze dienstverlening mogelijk verder kunnen optimaliseren.

Niet kunnen volgen

Beste Student,
Hartelijk dank voor uw feedback. Als gevolg van het Corona virus hebben wij alle fysieke lessen op locatie moeten annuleren.
We proberen deze uitzonderlijke omstandigheden zo...
Beste Student,
We proberen deze uitzonderlijke omstandigheden zo goed mogelijk op te vangen en streven ernaar zo min mogelijk studievertraging te laten ontstaan voor onze studenten.
De lessen worden opgevangen via e-Learning en Virtual Classroom. Op deze manier kunnen de meeste opleidingen gewoon blijven doorgaan.
We staan op dit moment met u in contact over uw persoonlijke situatie en kijken samen met u naar een passende oplossing.

Adri

Al heel long ago dat ik mn pd haalde in 6mnd tijd, had op de mavo economie gehad en dacht eitje voor mij maar na een maand was 2 jaar mavo al overvleugeld en moest ik er tegenaan.Dankzij... Al heel long ago dat ik mn pd haalde in 6mnd tijd, had op de mavo economie gehad en dacht eitje voor mij maar na een maand was 2 jaar mavo al overvleugeld en moest ik er tegenaan.Dankzij examentrainingen op zaterdagmorgen en de laatste 10 jaar examens doorgenomen was het examen een wassen neus, hulde.

Martine Kleipoel

Zwaar teleurgesteld!! Lessen worden letterlijk door je strot heen gedrukt, gaat in een onmenselijk tempo waardoor de helft niet aankomt. Op het moment dat iemand aangeeft het niet te snappen,... Zwaar teleurgesteld!! Lessen worden letterlijk door je strot heen gedrukt, gaat in een onmenselijk tempo waardoor de helft niet aankomt. Op het moment dat iemand aangeeft het niet te snappen, wordt er aangegeven dat het niveau te hoog is en dat degene in kwestie beter kan stoppen, i.p.v. hem te helpen om het wel te snappen. Rommelige lessen op moeilijk te bereiken locaties, waar je 30 euro parkeerkosten per avond mag betalen. Dikke kosten rekenen voor eten tijdens de les van bijna 400 euro, waarbij je vervolgens kan kiezen uit een mini twix of mars met een blikje Fanta. Heb mijn opleiding afgemaakt, maar ben zwaar teleurgesteld in de door hun geschetste kwaliteit . Je kan duidelijk merken dat de NCOI de boel heeft overgenomen.

Geachte mevrouw Kleipoel, beste Martine,
Geachte mevrouw Kleipoel, beste Martine,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Uw persoonlijk feedback als student is voor ons erg waardevol. We vinden het spijtig als de opleiding op een aantal punten niet naar uw verwachting is verlopen en u zwaar teleurgesteld bent. Graag komen we persoonlijk met u in contact om hetgeen u hebt ervaren te bespreken, verder te onderzoeken en samen met u te kijken naar een oplossing. De achtergelaten contactgegevens zijn in onze administratie helaas niet bekend en stelt ons niet in de gelegenheid persoonlijk contact met u op te nemen. We willen u daarom verzoeken contact met ons op te nemen via telefoonnummer 035 528 0811 of via een e-mail naar service@mvp.nl. Alvast hartelijk dank!

Vicky

De opleiding was zeer compleet en van hoog niveau, zodat het met je examen een eitje is.
Bovendien heeft de opleider (Markus Verbeek Praehep) alles tot in de puntjes geregeld. Je hoeft echt nergens aan te denken behalve je te concentreren op je studio. Helemaal top! Ik raad deze opleider dan ook aan iedereen aan. Met vriendelijke groet, Vicky Ooye-Broos.

HagaZiekenhuis

Ben zeer tevreden over Markus Verbeek, daarom ga ik in september 2018 Hbo Bedrijfseconomie volgen

Als je al iets van Excel afweet, dan is dit een perfecte aanvulling!

Helder Vastgoed AlKmaar

Zeer tevreden

Totaal heeft deze opleiding 4 modules.
Duidelijke communicatie vanuit Markus Verbeek Praehep.
Goede locaties. Persoonlijk vond ik Mecure Hotel fijner dan de Buitensociëteit.

Een interessante opleiding die goed aansluit op de praktijk.
Alleen heel jammer dat er geen proefexamens beschikbaar zijn.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

We nemen deze feedback met betrekking tot de proefexamens graag mee in de evaluatie van de opleiding.