Silvia

Het heeft inzicht gegeven in de technische ontwikkelingen

De opleiding heb ik als prettig ervaren. De online leeromgeving was prima maar het lesmateriaal was niet altijd volledig. In de uitwerkbladen stonden bijvoorbeeld niet alle opgaven. Verder vond ik... De opleiding heb ik als prettig ervaren. De online leeromgeving was prima maar het lesmateriaal was niet altijd volledig. In de uitwerkbladen stonden bijvoorbeeld niet alle opgaven. Verder vond ik de snelle reacties van docenten erg prettig en was de examentraining ook nuttig.

Een interessante training met interessante discussies. Ik had iets meer praktijkvoorbeelden verwacht en bijvoorbeeld een presentatie met informatie die je ook later kunt gebruiken als naslagwerk.

Crista

- In het lesmateriaal stond niet duidelijk aangegeven wat van belang is voor te bereiden ( theorie door te nemen) voor de eerste en tweede lesdag.
- De cursus sluit goed aan op mijn...
- De cursus sluit goed aan op mijn beroepspraktijk
- De online leeromgeving is niet handig voor het online les volgen in een kleine cursus groep. Dit lijkt meer gericht op grote groepen. Zeker omdat je elkaar niet op beeld tegelijk kan zien in een groepsgesprek. Teams of zoom geven hierin meer mogelijkheden en zijn gebruiksvriendelijker.
- Het beste is een dergelijke cursus fysiek te volgen omdat je dan altijd inzicht hebt in elkaars non- verbale communicatie.

Patrick

Ik heb de opleiding in de E-learning variant gevolgd en dit is mij heel erg tegengevallen. Het enige lesmateriaal dat beschikbaar is zijn de boeken die horen bij de opleiding. In de online... Ik heb de opleiding in de E-learning variant gevolgd en dit is mij heel erg tegengevallen. Het enige lesmateriaal dat beschikbaar is zijn de boeken die horen bij de opleiding. In de online leeromgeving is weinig extra informatie te vinden. Ook zijn er geen oefenexamens beschikbaar. Ik vraag me dan af hoe je je zelf kan voorbereiden op het examen. Ik heb dit nagevraagd bij Markus Verbeek en die geven vervolgens aan dat dit hoort bij de E-learning variant en dat ik me zelf maar in moet schrijven voor de examentraining als ik oefenexamens wil hebben. Deze oefenexamens zijn dus wel beschikbaar maar krijg je pas als je €190,- excl. btw betaald voor een examentraining. Voor de E-learning variant betaal je €890,- aan lesgeld terwijl je geen interactie heb met de docent en de docent ook geen opdrachten of oefenexamens kan verstrekken. Mijn conclusie is dan ook dat ik voortaan gewoon weer fysieke lessen ga volgen omdat de kosten eigenlijk gelijk zijn en je hier veel meer leert.

De online leeromgeving is niet heel motiverend/ interactief/ duidelijk.
Een aantal punten die m.i. voor verbetering vatbaar zijn:
- het gedeelde scherm van de docent is erg klein
- je...
De online leeromgeving is niet heel motiverend/ interactief/ duidelijk.
Een aantal punten die m.i. voor verbetering vatbaar zijn:
- het gedeelde scherm van de docent is erg klein
- je ziet je mede cursisten niet, het nodigt dus niet uit om erg interactief met elkaar om te gaan/ info met elkaar te delen

Docent probeert er het beste van te maken, maar de online leeromgeving maakt dit niet makkelijk.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de leraar echt een deskundige

Daniëlle

Er werd op een hele plezierige en duidelijke wijze les gegeven.
Wat mij betreft krijg ik al mijn vakken van deze docent.

Deskundigheid van docenten verschillen heel erg maar over algemeen heel goed. Module POC vond ik te langdradig voor de stof en de lessen, had korter gekunt. Daarnaast is het niveau van de modules... Deskundigheid van docenten verschillen heel erg maar over algemeen heel goed. Module POC vond ik te langdradig voor de stof en de lessen, had korter gekunt. Daarnaast is het niveau van de modules wel erg verschillend vind ik. Goed lesmateriaal verzorgt door markus verbeek met eel oefenmateriaal. Persoonlijk vind ik de online leeromgeving wel wat verouderd, met videobeeld zou bijvoorbeeld al voor veel meer interactie zorgen in de groep.