Offerte
Advies
Communicatie

Paul van Beurden

Prima.

Hoge relevante gespecialiseerde deskundigheid.

Niet echt. Wellicht afspraak planning.

Aelwema BV

Goede ervaring, er is gedaan wat er moest worden gedaan.

Effectiviteit.

Geen directe verbeterpunten waargenomen, alles is naar wens gegaan.

Erik van Engelen

Fijn , vriendelijk ontvangst ! Keurig netjes verzorgt !

- vriendelijke notaris met duidelijke taal , die iedereen snapt
- goed verzorgt , zelfs hapjes en smoothie

Net

Twan van den Broek

Voor overdracht van huis aan koper

No nonsense aanpak, niet te formeel

Parkeerplaatsen

B.R.Brandt-Bijlsma

Prima, vriendelijke contacten en afhandeling van de overdracht van mijn huis.

Duidelijkheid, vriendelijkheid en geen onnodig rekken van de procedure.

v.d. Burgt

Geweldig

Heel persoonlijk

Barry & Annet

Zeer prettig

Vertalen de formele "huis-overdracht-taal" voor het tekenen nog 1x in iets begrijpelijks - nemen ook de tijd om het geheel af te ronden.

n.a.

Daan

Aankoop huis

Snel, vriendelijk en kundig

Proberen niet te veel losse mails te sturen.

Hans Berndsen

Ik heb Raymond van de Wouw en zijn vrouw, Marieke leren kennen als ouders van Ruben, leerling van Jenaplanschool De Bijenkorf, waar ik destijds directeur was.
Een bevlogen man, actief...
Een bevlogen man, actief betrokken bij school, bij de oprichting van het Spilcentrum [samen met Korein], lid van de medezeggenschaps-raad, veilingmeester bij een actie voor 'Het glazen huis' enz. enz.
Als notaris heb ik hem leren kennen toen mijn moeder haar nalatenschap wilde regelen.
Het lag voor de hand toen ik als pensionado in het bestuur van de Eindhovense kunstclub 'KEK 040' terecht kwam, en wij een stichting wilden starten, dat we een beroep deden op Raymond. Hij deed dat volkomen belangeloos.
Nog weer later kwam hij als lid van de Stichting 18 september bij me om te praten over het levend houden van de vrijheidsgedachte bij schoolkinderen middels de inzet van 'jonge' veteranen.

De bevlogenheid en de betrokkenheid en de no nonsense aanpak van Raymond ben ik ook bij zijn tijdelijk waarnemer, zijn beoogde opvolger en (voor zover ik ze ontmoet heb) het team van Marks Wachters... De bevlogenheid en de betrokkenheid en de no nonsense aanpak van Raymond ben ik ook bij zijn tijdelijk waarnemer, zijn beoogde opvolger en (voor zover ik ze ontmoet heb) het team van Marks Wachters tegengekomen.

Mijn vrouw en ik hebben onze testamenten en levenstestamenten laten opstellen. We zijn daarbij goed voorgelicht en hebben alle tijd gekregen om onze vragen te stellen.
Dat we ons tijdens het...
Dat we ons tijdens het doornemen van de stukken meer dan ooit beseften dat we in de laatste fase van ons leven terecht zijn terecht gekomen was voor ons confronterend.
We waren daar niet op voorbereid.

Hooijmans

Goed, goede uitleg en voorlichting

prettige setting

Er wordt gesproken hieronder over een offerte, maar die hebben we nooit ontvangen. De kosten werden pas duidelijk toen we bij het tekenen de rekening kregen.