Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

R.W.Rijntjes

Overdracht huis: zakelijke en tegelijk een vriendelijk sfeer.

Ontvangst : vriendelijk/ ontspannen door dames van receptie.
Begeleid naar kamer waar overdracht plaats vond: vriendelijk en aanbieden koffie of thee.
Voorlezen koopcontract: sfeer...
Ontvangst : vriendelijk/ ontspannen door dames van receptie.
Voorlezen koopcontract: sfeer ontspannen .
Na afloop: afscheid van notaris op de gang.
Het proces hebben we als prettig ervaren.

Wij zijn via internet terecht gekomen bij Marks Wachters voor een levenstestament en testament. In een voorbereidend gesprek heeft mevr. Eveline Claes per onderdeel een duidelijke uitleg gegeven van... Wij zijn via internet terecht gekomen bij Marks Wachters voor een levenstestament en testament. In een voorbereidend gesprek heeft mevr. Eveline Claes per onderdeel een duidelijke uitleg gegeven van wat deze inhouden, waarbij wij al onze vragen kwijt konden, waarna zij een concept heeft opgesteld. Na uitwerking van het concept, waarvan wij een beschrijving in begrijpelijke taal kregen meegestuurd, hadden wij de mogelijkheid om nog punten te wijzigen aan te brengen of om uitleg te vragen. De ondertekening van de testamenten gebeurde op een prettige manier. Kortom, wij zijn heel tevreden over Marks Wachters en op een prettige en deskundige wijze geholpen door mevr. Eveline Claes.

Professionaliteit

Voor ons geen.

Annelies Inderfurth

Heel toegankelijk en erg gezellig.
Goed geholpen door Rene.

Laagdrempelig en open

Geen verbeterpunten

Dekkers

Gezellig bedrijf

Vrolijke mensen met veel ervaring

Blijf dit volhouden

Voor onze huwelijkse voorwaarden zijn wij door Marks Wachters notarissen zeer goed en plezierig geholpen. Als je bezig bent met het organiseren van je bruiloft wil je natuurlijk helemaal niet na... Voor onze huwelijkse voorwaarden zijn wij door Marks Wachters notarissen zeer goed en plezierig geholpen. Als je bezig bent met het organiseren van je bruiloft wil je natuurlijk helemaal niet na hoeven denken over 'wat als...', maar als zelfstandig ondernemers was het wel onze wens om daar over na te denken en daar afspraken over te maken.
Remy heeft ons uitstekend geholpen en was niet alleen zeer kundig en vakbekwaam, maar was bovenal zeer vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en wist ons in heldere taal en met voorbeelden mee te nemen in de soms wat technische taal die blijkbaar op momenten toch nodig is om een en ander goed te beschrijven.

Vriendelijke en persoonlijke benadering. Inhoudelijk goed op de hoogte en sterk in toegankelijke communicatie.

Yvonne van Hooff

Heel goed ervaring

Jonge mensen

Ronald

Alles soepel en correct verlopen.

Goede communicatie

J.D.G.Hendrikx en echtgenote

Heel attent, heel duidelijk, fijne ontvangst, goed en duidelijke uitleg, duidelijk antwoord op onze vragen, afspraken worden correct nagekomen.

zie hierboven

Frans Liebregts

Wij waren onlangs voor het opstellen van een testament en een levenstestament bij Marks en Wachters en zijn zeer tevreden over de persoonlijke aandacht.

Afspraken worden goed opgevolgd en nagekomen, communicatie is helder

Am Loots TMA de Blank

Gastvrije en prettige omgangsvormen

Begrijpelijke en volgbare uitleg

Toegankelijk heid voor minder valide verbeteren.
Ook bij werken vanuit thuissituatie in aanhef logo Marks en Wachters vermelden.