Offerte
Deskundigheid
Resultaat
Advies
Communicatie

Laagdrempelig en toegankelijk kantoor.
Personeel straalt vakbekwaamheid en vriendelijk uit.

Vakbekwaamheid, duidelijke uitleg.

Hans Teurlinckx

Altijd vriendelijk ontvangst. Remy de Gier heeft ons goed en deskundig geadviseerd.

Vriendelijk en ongedwongen sfeer. Je voelt je meteen op je gemak. Zeer deskundig.

Een notaris die het legale taal begrijpelijk maakt en de tijd neemt om alles uit te leggen.

Mevrouw Anne van Uden is een zeer goed notaris.
Wij kunnen haar van harte aanbevelen.

Alles was perfect

Ger van Hees

Goede sfeer en goed geholpen

Erg toegankelijk, fijne sfeer en vriendelijk personeel.

JW Ditters

Grove fout in afrekening, geen enkele excuses, slechts aanmaning om te betalen via e-mail

nauwkeuringheid en communicatie

Reactie Marks Wachters notarissen:

Beste JW Ditters,
Bedankt voor het schrijven van een review. Als kantoor gebruiken wij alle reviews om onze dienstverlening te perfectioneren.
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u...
Beste JW Ditters,
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u geen prettige ervaring heeft gehad met ons kantoor.
We zouden graag met u in contact komen om de situatie nogmaals te bespreken.
Neem gerust contact met ons op telefoonnummer 040 244 88 55 of een mail te sturen naar Info@markswachters.nl.
Marks Wachters notarissen

Jac verbeek

Fijne omgeving, vriendelijke ontvangst.
Alles prima geregeld.

De nauwkeurigheid

L. Wijffelaars

Professioneel en goed advies gekregen. Fijne samenwerking omtrent de passage van onze woning.

Vriendelijk en netjes in contact. Goed geholpen.

Jelle van Hees

De samenwerking met Marks Wachters notarissen heb ik als erg prettig ervaren. Het werk gebeurde op een professionele wijze, maar tegelijkertijd was de communicatie altijd vriendelijk en snel.

- Voor iemand die weinig tot geen verstand heeft van hoe het precies werkt met een notaris was het mij duidelijk welke stappen ik telkens moest ondernemen en hoe het zat met de voortgang van andere... - Voor iemand die weinig tot geen verstand heeft van hoe het precies werkt met een notaris was het mij duidelijk welke stappen ik telkens moest ondernemen en hoe het zat met de voortgang van andere betrokken partijen.
- Dat er ondanks het professionele karakter ruimte was voor een wat minder serieuze kant in de vorm van een grapje of een informeel gesprekje.

- In het geval van het advies over de verzekering was dat handig geweest als we dat voorafgaand de overdracht hadden geweten, maar alsnog was het fijn dat dit met ons gedeeld werd op de dag van de... - In het geval van het advies over de verzekering was dat handig geweest als we dat voorafgaand de overdracht hadden geweten, maar alsnog was het fijn dat dit met ons gedeeld werd op de dag van de overdracht.

Van Duinen van Oort

Netjes vriendelijk en professioneel

Kordaat en alles goed voorbereid

...

Marco Evertse

Een zeer toegankelijk en kundig bedrijf waarmee heel goed samen te werken is.

Meedenkend, betrouwbaar advies en erg toegankelijk. De vertaling van persoonlijke wensen naar notariële stukken en de terugkoppeling in begrijpelijke taal was uitmuntend.

Koester de sterke punten.