Dick William Harinck - DeeWeeMedia/Campingbaas.nl

Vijf sterren! Buitengewoon prettig werken met Marketingguys: samen met dit creatieve bureau uit Amersfoort heb ik inmiddels meerdere websites kunnen realiseren voor verschillende opdrachtgevers. Ook... Vijf sterren! Buitengewoon prettig werken met Marketingguys: samen met dit creatieve bureau uit Amersfoort heb ik inmiddels meerdere websites kunnen realiseren voor verschillende opdrachtgevers. Ook de launchcampagnes voor de website leverden het gewenste resultaat op. Ik ben zeer te spreken over de snelle manier van werken, het meedenken met de opdrachtgever en de strategische aanpak (terug naar het 'why' in plaats van meteen aan de slag met 'what').

Het bureau is onder meer gespecialiseerd in social media en we hebben goede resultaten bereikt met diverse marketingcampagnes op bijvoorbeeld Facebook. Prettig aan Marketingguys is dat ze erg open... Het bureau is onder meer gespecialiseerd in social media en we hebben goede resultaten bereikt met diverse marketingcampagnes op bijvoorbeeld Facebook. Prettig aan Marketingguys is dat ze erg open zijn en niet bang zijn om hun kennis te delen. Het serviceniveau van de Marketingguys (en -girls) ligt erg hoog. Samenwerken met Marketingguys voelt alsof je er gedreven collega's bij krijgt, in plaats van dat er sprake is van een klant-opdrachtgever relatie.

Koekje bij de koffie? ;-)

Descartes Systems Group

Werken met Marketing Guys betekent voor Descartes dat we er van uit kunnen gaan dat onze social media campagnes lopen en bijgestuurd worden waar nodig, tot ze succesvol zijn. Ook op het gebied van... Werken met Marketing Guys betekent voor Descartes dat we er van uit kunnen gaan dat onze social media campagnes lopen en bijgestuurd worden waar nodig, tot ze succesvol zijn. Ook op het gebied van SEO en nieuwe content geven ze niet alleen advies, maar concrete verbetervoorstellen. Bij Marketing Guys werken specialisten op elk gebied en voor een vast aantal uur per maand zijn ze onze collega's (op afstand).

team van professionals met eigen specialisme
samen vormt dat een sterke combinatie

Comsoft direct B.V.

Ik ben uitgenodigd door Marketing Guys voor een Lunch & Learn en ben positief verrast over oplossingsrichtingen die zij te bieden hebben. Inmiddels hebben wij besloten om via Marketing Guys een... Ik ben uitgenodigd door Marketing Guys voor een Lunch & Learn en ben positief verrast over oplossingsrichtingen die zij te bieden hebben. Inmiddels hebben wij besloten om via Marketing Guys een marketing automation tool aan te schaffen, die op dit moment wordt geimplementeerd.

Full service Marketingburo, die zich goed kan verplaatsen in onze business en die ons enorm heeft geholpen om een adequate aankoopbeslissing te kunnen nemen.

Mark MaVer marketing en sales

Ik heb een lunch en learn van Marketing Guys bij mogen wonen. Zeer interessant inzichten. Veel van wat kon vermoedde ik al, maar dat het echt kon en hoe, is fijn om te zien.

Duidelijk / niet nodeloos complex, toegevoegde waarde en niet gebonden aan een product/dienst

Isabella Nederland bv

Marketing Guys heeft zich bewezen als een top partner voor ons social media plan.
De gedreven Elias Crum en zijn team zitten vol ideeën en oplossingen die ons helpen en ontzorgen.
Ook...
Ook nieuwe media en toepassingen gaan ze niet uit de weg, integendeel.
we hebben ze inmiddels aanbevolen bij anderen en die zijn ook zeer tevreden.

Ze hebben focus op het werk, zijn vernieuwend, een sterk team, zeer toegankelijk en te begrijpen.
Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen en daardoor scheppen ze geen valse verwachtingen.

OBV

Marketing Guys verzorgt al jaren de online marketing van vrije kavels in Vathorst en die van Vathorst zelf. Samen met OBV wordt de richting bepaald, de planning gemaakt en de acties worden... Marketing Guys verzorgt al jaren de online marketing van vrije kavels in Vathorst en die van Vathorst zelf. Samen met OBV wordt de richting bepaald, de planning gemaakt en de acties worden vervolgens uitgevoerd. Prima samenwerking voor optimaal resultaat.

Marketing Guys is goed bereikbaar voor allerlei vragen over online marketing. Klantvriendelijk, snel en deskundig!

Tip: woordenboek online marketing voor leken maken :-).

Marlies Vringer ITmobile/Fleet Complete

Informeel, proffesioneel (online)marketingbureau met korte lijnen, snel ruimte voor een opdracht of vraag te beantwoorden geen lange wachttijd. Geven altijd zeer waardevol extra advies/tip gevraagd... Informeel, proffesioneel (online)marketingbureau met korte lijnen, snel ruimte voor een opdracht of vraag te beantwoorden geen lange wachttijd. Geven altijd zeer waardevol extra advies/tip gevraagd maar ook soms ongevraagd als service. Aanrader!

-brede online marketing kennis en kunde
- goed op de hoogte van nieuwe marketingontwikkelingen in binnen- en buitenland
- geven opmaat marketing advies wat past bij klant
-alle...
-brede online marketing kennis en kunde
- goed op de hoogte van nieuwe marketingontwikkelingen in binnen- en buitenland
- geven opmaat marketing advies wat past bij klant
-alle expertise in huis, geen extern ingehuurde wisselende medewerkers
- sociale en vriendelijke medewerkers

Christiaan van Wetten / The Fortune Factory

Fijn om mee samen te werken. Regelen zaken goed. Goede afstemming/communicatie. Alles wordt netjes opgevolgd / afgewikkeld.

Denken met je mee. Prijs/kwaliteit. Zorgt dat doelen bereikt worden.