Innovatief, vlot en aardig.
Erg commercieel, waardoor elk uurtje factuurtje wordt geschreven.

Meedenken, innovatief, actief in de markt, organiseert veel bijeenkomsten/webinars

Erg commercieel, waardoor elk uurtje factuurtje wordt geschreven. Hierdoor stagneert het meedenk proces, maar ook de daadwerkelijke uitvoering, omdat de klant eerst moet kijken of dat financieel wel haalbaar is.

Schildersbedrijf Cooiman

Super blij met mijn nieuw website. Marketingguys denkt met je mee, geeft eerlijk en nuttig advies. Ik kan Iedereen Marketingguys aanbevelen

Meedenkend, toegankelijk, een fris kijk op je bedrijf en lekkere koffie op kantoor.

Addictions | Bert van Weert

Brede en diepe kennis van online. Voor ons een prima partner om mee samen te werken en klanten het hele verhaal on- en offline te kunnen aanbieden. Voor communicatie met resultaat.

Adviesvaardig en hands-on. Delen graag kennis. De marketing meet-ups zijn nuttig en leuk!

Houd de groeistoepjes onder controle. Groter is niet altijd beter...

Ted Anema free2fly.nl

Geweldig bedrijf met enthousiaste medewerkers.
Allen super in het vak, en door een mix van specialisaties een all-round bedrijf.
Zelf twee jaar met hun gewerkt, met leuke resultaten. Geweldig bedrijf met enthousiaste medewerkers.
Zelf twee jaar met hun gewerkt, met leuke resultaten.
Zeker een aanrader om mee aan te tafel te gaan voor een prachtige samenwerking !

Alle disciplines aanwezig met mensen die weten waar ze het over hebben.
Leuk kantoor, zijnde een boerderij in de weilanden. Heeft wel iets unieks natuurlijk.

Eigenlijk niets.

RVS Vision

In een Co-Creatiesessie met de zeer ondernemende en creatieve Elias hebben wij onze strategie voor de komen 5 jaar kunnen bepalen. Voor ons een echte eye-opener, wie zijn wij maar vooral waarom doen... In een Co-Creatiesessie met de zeer ondernemende en creatieve Elias hebben wij onze strategie voor de komen 5 jaar kunnen bepalen. Voor ons een echte eye-opener, wie zijn wij maar vooral waarom doen we wat we doen, the big Why. Met zijn enorme enthousiaste en zeer brede kennis van marketing zijn wij vol nieuwe energie aan het nieuwe jaar begonnen. Ook het bijwonen van de Marketing Meetup heeft ons tot nieuwe inzichten doen komen dus dat is een echte aanrader. Kortom zeer bekwame, enthousiaste Marketing Guys met een zeer motiverende captain aan het roer!

Bekwaam, enthousiast, motiverend, out-of-the-box en vooral meedenkend!

Marjolein Hos - Acto Informatisering

Bij onze zoektocht naar een partij die onze nieuwe website zou kunnen gaan maken kwamen we in contact met de Marketing Guys. En ze zijn vervolgens niet meer weggegaan:) Inmiddels ondersteunen ze ons... Bij onze zoektocht naar een partij die onze nieuwe website zou kunnen gaan maken kwamen we in contact met de Marketing Guys. En ze zijn vervolgens niet meer weggegaan:) Inmiddels ondersteunen ze ons bij diverse (online)marketing activiteiten. Een fijne partij om mee te sparren, maar ook concreet genoeg om diverse projecten voor ons uit te voeren.

Heldere afspraken en communicatie en zetten net dat ene (of twee of drie of..) stapje meer. Zij kennen inmiddels ons bedrijf en denken pro-actief met ons mee.

Bianca Schwarze , Quanza Engineering bv

Gewoon een prettige partij om mee samen te werken! We krijgen veel positieve reacties over onze website en online uitingen, zowel van onze klanten als onze leveranciers. Daar zijn we trots op.

Heldere en open communicatie, korte lijnen, verplaatsen zich in de business en staan open voor suggesties als we ergens anders over denken. Een positieve samenwerking.

Stichting Het zit even tegen

Onze ervaringen met de Marketing Guys zijn zeer positief. Medekend , open minded en transparant.

Goed op de hoogte van de laatste digitale technieken, maar bovenal hun inlevingsvermogen. Daarnaast het snel kunnen schakelen wanneer het nodig is. Onze tijdelijke website (ivm aanvraag ANBI status) werd door Renze binnen een aantal uur online gezet.

Door blijven gaan !

Financiallease.nl

Marketing Guys is een partij vol met creatievelingen die gaan voor perfectie. Samen met de klant zorgen zij voor een passende oplossing. Met de no nonsense mentaliteit zijn zij in de gelegenheid... Marketing Guys is een partij vol met creatievelingen die gaan voor perfectie. Samen met de klant zorgen zij voor een passende oplossing. Met de no nonsense mentaliteit zijn zij in de gelegenheid snel te schakelen zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit.

Snel kunnen schakelen. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Meerdere disciplines onder één dak.

Qua communicatie kan het soms wel wat beter. Wellicht gebruik maken van een betere projecttool. Mavenlink is helaas niet de beste optie voor mij als klant.

Dick William Harinck - DeeWeeMedia/Campingbaas.nl

Vijf sterren! Buitengewoon prettig werken met Marketingguys: samen met dit creatieve bureau uit Amersfoort heb ik inmiddels meerdere websites kunnen realiseren voor verschillende opdrachtgevers. Ook... Vijf sterren! Buitengewoon prettig werken met Marketingguys: samen met dit creatieve bureau uit Amersfoort heb ik inmiddels meerdere websites kunnen realiseren voor verschillende opdrachtgevers. Ook de launchcampagnes voor de website leverden het gewenste resultaat op. Ik ben zeer te spreken over de snelle manier van werken, het meedenken met de opdrachtgever en de strategische aanpak (terug naar het 'why' in plaats van meteen aan de slag met 'what').

Het bureau is onder meer gespecialiseerd in social media en we hebben goede resultaten bereikt met diverse marketingcampagnes op bijvoorbeeld Facebook. Prettig aan Marketingguys is dat ze erg open zijn en niet bang zijn om hun kennis te delen. Het serviceniveau van de Marketingguys (en -girls) ligt erg hoog. Samenwerken met Marketingguys voelt alsof je er gedreven collega's bij krijgt, in plaats van dat er sprake is van een klant-opdrachtgever relatie.

Koekje bij de koffie? ;-)