Mir Verkaaik The Datacenter Group

We zijn erg tevreden over het stukje automation wat we hebben meegekregen.

Marketing automation, goed uitleg!

De Makelaar van Vathorst, makelaardij de Parel

Perfecte partner om mee samen te werken. Lekker jong, snel en voor ons lokaal gevestigd.

Heldere communicatie, korte lijnen en veel kennis van zaken.

Eigenlijk niets, ga zo door!

Gemeente Ooststellingwerf

We zijn positief verrast door MG. We hebben met hun afgesproken dat ze een eerste analyse en advies geven over onze website en webformulieren.

Geen poespas. Marketing taal helder uitgelegd. Geen uurtje factuurtje mentaliteit. Inhoudelijk goed.

De oprit naar het kantoor is nog een grote woeste vlakte. Maar dat lijkt tijdelijk.

ACC ICT

Goede dienstverlener om mee samen te werken: Marketing Guys blinkt uit in deskundig advies en een klantgerichte houding.

Vakinhoudelijk staat Marketing Guys sterk in SEO, SEA en marketing automation. Bij een verzoek of vraag kunnen ze eigenlijk altijd direct helpen en dat is heel waardevol Feedback wordt benut om de samenwerking te verbeteren. Dat is een compliment waard!

Nog meer proactiviteit zou gewaardeerd worden. Een vragende houding aannemen en ongevraagd advies geven is commercieel ook slim: het biedt kansen op upsell.

Drukmakers

Erg leuk en jong bedrijf met enthousiaste medewerkers!

Prettige professionele samenwerking met snelle reactie en duidelijk in de communicatie.

Eigenlijk niets.

Geven een frisse blik.

Goed bedrijf. Energiek, scherp en praktisch. Aanrader!

Niets

Leuk bedrijf met enthousiaste medewerkers die overal over meedenken!

Professioneel, accuraat, meedenken, full-service, als zij je niet kunnen helpen, weten ze waar je wel geholpen kan worden met je online marketing vraag.

Ga zo door!

Buijs Regiomakelaars

Goed. Leuk, jong en hip team. Denken mee met alles waar je mee zit. Vaak uitnodigingen gehad voor workshops, en één keer ook geweest. Erg leuk en leerzaam.

Gaan mee met de tijd, snel en accuraat in reageren en meedenken.

Nee!

e-dynamics B.V.

Marketing Guys heeft ons geassisteerd bij het opzetten van content marketing met Act-On geïntegreerd met Yoobi CRM.

Op de klant toegespitste consultancy mbt content marketing en content marketing tools.

Leg vooraf samen met de klant de doelen vast (en schrijf deze op) en evalueer dit tussentijds maar ook achteraf.

Robèr van den Brink | CloudMerge | cloudmerge.com

Het klinkt wat kort door de bocht, maar de ervaringen zijn ronduit goed. Marketing Guys beveel ik met regelmaat aan en dat is niet voor niets. Gepassioneerd team met kennis van zaken die ik... Het klinkt wat kort door de bocht, maar de ervaringen zijn ronduit goed. Marketing Guys beveel ik met regelmaat aan en dat is niet voor niets. Gepassioneerd team met kennis van zaken die ik ondertussen kan aanmerken als een verlengstuk van onze eigen organisatie. Outsourced online marketing zal ik maar zeggen. En dat is niet voor niets. Het zelf in huis hebben van alle expertise die vandaag de dag nodig is om online vindbaar en relevant te zijn is voor een gemiddeld MKB bedrijf onmogelijk. Marketing Guys vult deze behoefte naadloos in.

Weten zich goed in te leven in de propositie ook al is die voor hun volstrekt nieuw. Hoge mate van creativiteit (onmisbaar) en kennis van moderne technologie wat terug te zien is in de door haar geproduceerde websites en apps. Zetten volledig in op mobile first strategie hetgeen onderstreept dat zij zien en weten hoe het huidige online landschap in elkaar steekt. Beschikken over alle relevante kennis met betrekking tot SEO en SEA en maken er een gewoonte van om die kennis te delen middels workshops en info sessies. Bij Marketing Guys zet men marketing automation in als onderdeel van hun dienstverlening hetgeen niet meer weg te denken is in het huidige/moderne genereren van leads. In het verlengde van deze automatisering is ook hun rapportage volledig online en is real time inzichtelijk. Deze vergaande automatisering van processen vertaald zich gelukkig niet naar een onpersoonlijk bedrijf. Er is op regelmatige basis persoonlijk contact hetgeen ons in staat stelt om wensen kenbaar te maken en 'ouderwets' te sparren. Last but not least: ze hebben heerlijke koffie.

Tja, zoals ieder succesvol bedrijf heeft ook Marketing Guys te maken met groeistuipen. Dat kan nog wel eens resulteren in responstijden die langer zijn dan gewenst, maar misschien kan dat ook wel te maken hebben met mijn ongeduld.