Makelaardij Maat

Vandaag een interessante presentatie gevolgd tijdens de Lunch & Learn over het Dashboard. Enorm praktische applicatie om overzicht te krijgen in de uitgevoerde marketing. Alle data wordt...

Adviserend en behulpzaam. MG komt met de nieuwste marketing strategie, waar je als bedrijf direct meetbare kansen mee creëert. MG geeft goed advies op marketing gebied en inzicht én (statisch) overzicht in de bedrijfsvoering, met als resultaat een positief vooruitzicht.

nvt

Mir Verkaaik The Datacenter Group

We zijn erg tevreden over het stukje automation wat we hebben meegekregen.

Marketing automation, goed uitleg!

De Makelaar van Vathorst, makelaardij de Parel

Perfecte partner om mee samen te werken. Lekker jong, snel en voor ons lokaal gevestigd.

Heldere communicatie, korte lijnen en veel kennis van zaken.

Eigenlijk niets, ga zo door!

Gemeente Ooststellingwerf

We zijn positief verrast door MG. We hebben met hun afgesproken dat ze een eerste analyse en advies geven over onze website en webformulieren.

Geen poespas. Marketing taal helder uitgelegd. Geen uurtje factuurtje mentaliteit. Inhoudelijk goed.

De oprit naar het kantoor is nog een grote woeste vlakte. Maar dat lijkt tijdelijk.

ACC ICT

Goede dienstverlener om mee samen te werken: Marketing Guys blinkt uit in deskundig advies en een klantgerichte houding.

Vakinhoudelijk staat Marketing Guys sterk in SEO, SEA en marketing automation. Bij een verzoek of vraag kunnen ze eigenlijk altijd direct helpen en dat is heel waardevol Feedback wordt benut om de samenwerking te verbeteren. Dat is een compliment waard!

Nog meer proactiviteit zou gewaardeerd worden. Een vragende houding aannemen en ongevraagd advies geven is commercieel ook slim: het biedt kansen op upsell.

Drukmakers

Erg leuk en jong bedrijf met enthousiaste medewerkers!

Prettige professionele samenwerking met snelle reactie en duidelijk in de communicatie.

Eigenlijk niets.

Geven een frisse blik.

Goed bedrijf. Energiek, scherp en praktisch. Aanrader!

Niets

Leuk bedrijf met enthousiaste medewerkers die overal over meedenken!

Professioneel, accuraat, meedenken, full-service, als zij je niet kunnen helpen, weten ze waar je wel geholpen kan worden met je online marketing vraag.

Ga zo door!

Buijs Regiomakelaars

Goed. Leuk, jong en hip team. Denken mee met alles waar je mee zit. Vaak uitnodigingen gehad voor workshops, en één keer ook geweest. Erg leuk en leerzaam.

Gaan mee met de tijd, snel en accuraat in reageren en meedenken.

Nee!

e-dynamics B.V.

Marketing Guys heeft ons geassisteerd bij het opzetten van content marketing met Act-On geïntegreerd met Yoobi CRM.

Op de klant toegespitste consultancy mbt content marketing en content marketing tools.

Leg vooraf samen met de klant de doelen vast (en schrijf deze op) en evalueer dit tussentijds maar ook achteraf.