L. Bergman

Deze week naar de Lunch & Learn geweest over Marketing Automation. Een aanrader!

Warm en open ontvangst, deskundige specialisten met veel ervaring en een goede inhoud. Veel praktische tips gekregen.

Het had voor mij best nog wat langer mogen duren. :-)

Baart Koster - Koster teksten: tekst&communicatie

De Lunch&Learn 'Marketing Automation en Leadgeneratiesoftware' was een feestje. In mijn werk ben ik dagelijks met professionele communicatie bezig. Het was een zeer positieve en inspirerende... De Lunch&Learn 'Marketing Automation en Leadgeneratiesoftware' was een feestje. In mijn werk ben ik dagelijks met professionele communicatie bezig. Het was een zeer positieve en inspirerende ervaring om naar de presentatie van Mark van Horik en de cases van Marco Bergmans te luisteren. Een voorbeeld van hoe het moet: boeiend, enthousiasmerend en glashelder. Zo ging Marketing Automation en Leadgeneratiesoftware voor mij leven en werden de zegeningen niet alleen goed duidelijk gemaakt, maar ook feitelijk onderbouwd. En daarbij dan ook nog een smakelijk broodje. Een aanrader!

Heldere uitleg van complexe onderwerpen en enthousiasmerend. Bovendien is Marketing Guys op de hoogte van de laatste mogelijkheden op het gebied van ICT (-toepassingen) en blijft het zo op relevante... Heldere uitleg van complexe onderwerpen en enthousiasmerend. Bovendien is Marketing Guys op de hoogte van de laatste mogelijkheden op het gebied van ICT (-toepassingen) en blijft het zo op relevante wijze in beweging. Daar profiteert de klant uiteindelijk optimaal van.

Eerlijk is eerlijk: geen.

Chent Creative

Fijne marketinglunch gehad met de Marketing Guys!

Veel expertise, goede uitleg en bovenal zeer inspirerend

TVKAR

Professioneel bedrijf waar we prettig mee samen werken. Leuk en enthousiast team.

Komen afspraken na. Korte lijnen, goede afstemming en duidelijke communicatie. Denken met je mee.

XCESS - Marko Banfi

Experts op het gebied van online marketing en dan met name Marketing Automation.

Persoonlijk contact, technische kennis, op de hoogte van productontwikkelingen, meedenken

Panas

Vorige week de brainstormsessie gehad op locatie bij Marketing Guys. Bij aankomst kreeg ik al direct een warm gevoel door de mooie locatie waar zij werkzaam zijn. De brainstormsessie zelf was zeer... Vorige week de brainstormsessie gehad op locatie bij Marketing Guys. Bij aankomst kreeg ik al direct een warm gevoel door de mooie locatie waar zij werkzaam zijn. De brainstormsessie zelf was zeer gestructureerd en er werd gewerkt in een hele prettige sfeer. Erg benieuwd naar wat het effect gaat worden. Ik heb er een positief gevoel over en kijk er naar uit!

Laagdrempelig, leuke en ontspannen gesprekken afgewisseld met een goede structuur. Adviezen zijn duidelijk en is goed over nagedacht.

Panas

Zeer prettig en professioneel. Fijne communicatie en zeer duidelijke uitleg wat ze voor je gaan doen. Vandaag hebben wij de brainstormsessie gehad voor het inrichten van de marketing automation.... Zeer prettig en professioneel. Fijne communicatie en zeer duidelijke uitleg wat ze voor je gaan doen. Vandaag hebben wij de brainstormsessie gehad voor het inrichten van de marketing automation. Laagdrempelig, duidelijk en verhelderend. Ontspannen sfeer om in te werken.
We gaan nu de implementatie krijgen en zijn heel benieuwd wat het effect gaat worden. Wij hebben er vertrouwen in.

Duidelijk en geven goed advies. Leesbare aanbieding.

In het voortraject nog wat duidelijker laten zien tegen welke kosten je aan kunt lopen.

033Energie

Marketing Guys heeft in 2017 voor ons een adwords campagne uitgevoerd. Zonder overleg hebben ze deze campagne getargeted op heel Nederland, terwijl wij een lokale dienst aanbieden. Daardoor is onze... Marketing Guys heeft in 2017 voor ons een adwords campagne uitgevoerd. Zonder overleg hebben ze deze campagne getargeted op heel Nederland, terwijl wij een lokale dienst aanbieden. Daardoor is onze ogen een groot deel van het clickbudget nutteloos besteed. Hier wil MG achteraf niets van weten, en dat ervaren wij als onprofessioneel en teleurstellend. Ze verwijzen naar de overeenkomst die we vooraf hebben getekend. Daarin staat inderdaad niet dat de campagne lokaal moet worden getargeted, maar ook niet dat de campagne landelijk moet worden gevoerd. Bullshit argument dus. Verder is het hun woord tegen het onze. Oftewel, ze ontkennen onze ervaring en ook het oordeel van een andere online marketeer.

De eigen sales; informatie-overdracht (workshop).

Aftersales

Reactie Marketing Guys:

Beste Bernard, deze review heb je geschreven na een intensieve mail correspondentie waarin wij hebben aangegeven waarom de campagne is opgezet met een landelijke targeting. Zo was er sprake van een... Beste Bernard, deze review heb je geschreven na een intensieve mail correspondentie waarin wij hebben aangegeven waarom de campagne is opgezet met een landelijke targeting. Zo was er sprake van een retargeting campagne en richtten we ons op bewoners van Amersfoort die vaak buiten Amersfoort werken. Het is derhalve logisch dat de campagne niet enkel op Amersfoort gericht staat. Hiermee kun je het oneens zijn en dat vinden we jammer. Het is echter weldegelijk een campagne die goed is opgezet en voldoet aan de afspraken die gemaakt zijn.

Trabocca

Marketing Guys ontzorgt ons online met marketing automation software van Act-On. Hiermee kunnen we onze klanten nog beter bedienen.

Full service, sterk in automation

Makelaardij Maat

Vandaag een interessante presentatie gevolgd tijdens de Lunch & Learn over het Dashboard. Enorm praktische applicatie om overzicht te krijgen in de uitgevoerde marketing. Alle data wordt... Vandaag een interessante presentatie gevolgd tijdens de Lunch & Learn over het Dashboard. Enorm praktische applicatie om overzicht te krijgen in de uitgevoerde marketing. Alle data wordt overzichtelijk verzameld op het Dashboard waarop de genomen marketing beslissingen kunnen worden geanalyseerd en in realtime kan worden bijgestuurd. Niet alleen nice to know, maar als je omzet wil generen; Need to know.

Adviserend en behulpzaam. MG komt met de nieuwste marketing strategie, waar je als bedrijf direct meetbare kansen mee creëert. MG geeft goed advies op marketing gebied en inzicht én (statisch)... Adviserend en behulpzaam. MG komt met de nieuwste marketing strategie, waar je als bedrijf direct meetbare kansen mee creëert. MG geeft goed advies op marketing gebied en inzicht én (statisch) overzicht in de bedrijfsvoering, met als resultaat een positief vooruitzicht.

nvt