TVKAR

Professioneel bedrijf waar we prettig mee samen werken. Leuk en enthousiast team.

Komen afspraken na. Korte lijnen, goede afstemming en duidelijke communicatie. Denken met je mee.

XCESS - Marko Banfi

Experts op het gebied van online marketing en dan met name Marketing Automation.

Persoonlijk contact, technische kennis, op de hoogte van productontwikkelingen, meedenken

Panas

Vorige week de brainstormsessie gehad op locatie bij Marketing Guys. Bij aankomst kreeg ik al direct een warm gevoel door de mooie locatie waar zij werkzaam zijn. De brainstormsessie zelf was zeer...

Laagdrempelig, leuke en ontspannen gesprekken afgewisseld met een goede structuur. Adviezen zijn duidelijk en is goed over nagedacht.

Panas

Zeer prettig en professioneel. Fijne communicatie en zeer duidelijke uitleg wat ze voor je gaan doen. Vandaag hebben wij de brainstormsessie gehad voor het inrichten van de marketing automation....

Duidelijk en geven goed advies. Leesbare aanbieding.

In het voortraject nog wat duidelijker laten zien tegen welke kosten je aan kunt lopen.

033Energie

Marketing Guys heeft in 2017 voor ons een adwords campagne uitgevoerd. Zonder overleg hebben ze deze campagne getargeted op heel Nederland, terwijl wij een lokale dienst aanbieden. Daardoor is onze...

De eigen sales; informatie-overdracht (workshop).

Aftersales

Reactie Marketing Guys:

Beste Bernard, deze review heb je geschreven na een intensieve mail correspondentie waarin wij hebben aangegeven waarom de campagne is opgezet met een landelijke targeting. Zo was er sprake van een retargeting campagne en richtten we ons op bewoners van Amersfoort die vaak buiten Amersfoort werken. Het is derhalve logisch dat de campagne niet enkel op Amersfoort gericht staat. Hiermee kun je het oneens zijn en dat vinden we jammer. Het is echter weldegelijk een campagne die goed is opgezet en voldoet aan de afspraken die gemaakt zijn.

Trabocca

Marketing Guys ontzorgt ons online met marketing automation software van Act-On. Hiermee kunnen we onze klanten nog beter bedienen.

Full service, sterk in automation

Makelaardij Maat

Vandaag een interessante presentatie gevolgd tijdens de Lunch & Learn over het Dashboard. Enorm praktische applicatie om overzicht te krijgen in de uitgevoerde marketing. Alle data wordt...

Adviserend en behulpzaam. MG komt met de nieuwste marketing strategie, waar je als bedrijf direct meetbare kansen mee creëert. MG geeft goed advies op marketing gebied en inzicht én (statisch) overzicht in de bedrijfsvoering, met als resultaat een positief vooruitzicht.

nvt

Mir Verkaaik The Datacenter Group

We zijn erg tevreden over het stukje automation wat we hebben meegekregen.

Marketing automation, goed uitleg!

De Makelaar van Vathorst, makelaardij de Parel

Perfecte partner om mee samen te werken. Lekker jong, snel en voor ons lokaal gevestigd.

Heldere communicatie, korte lijnen en veel kennis van zaken.

Eigenlijk niets, ga zo door!

Gemeente Ooststellingwerf

We zijn positief verrast door MG. We hebben met hun afgesproken dat ze een eerste analyse en advies geven over onze website en webformulieren.

Geen poespas. Marketing taal helder uitgelegd. Geen uurtje factuurtje mentaliteit. Inhoudelijk goed.

De oprit naar het kantoor is nog een grote woeste vlakte. Maar dat lijkt tijdelijk.