Amy Van Schaijk

Snelle bezorging, mooie producten

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Amy!
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Amy!
Wij zijn blij om te lezen dat de bezorging goed is gegaan en dat je tevreden bent over de producten. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Karin

We hebben als school een grote bestelling gedaan bij dit bedrijf. Het werd netjes op een werkdag geleverd onder schooltijd. Goed verpakt en snelle verzending.

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Karin!
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Karin!
Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering, verpakking en de verzending. Hier zijn wij erg blij mee. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

L Hoek

Snelle, correcte levering van goed betaalbare producten

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Je geeft aan tevreden te zijn over de levering en prijs van de producten. Hier zijn wij erg blij mee. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

KC het Speleon

Veel keuze, duidelijke website. Klantvriendelijk, we misten 3 kadootjes van de bestelling. Na 1 telefoontje werd dit meteen geregeld.

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de keuze, de website en de klantvriendelijkheid. Dat vinden wij erg belangijk.
Hopelijk...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Marianne Luiten

Snel geleverd, goede keus voor jonge kinderen, originele items voor knutselen feestdagen en vader-/moederdag.

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Marianne!
Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en de artikelen. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Marianne!

Fien Gyssels

Ik kocht 5 handpoppen, goedkoop en snelle levering!

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Fien!
Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over de handpoppen, de prijs en de levering. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Fien!

Frits Spaan

Goed geregeld erg tevreden

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Frits!
Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

M velde

Super leuk en goed speelgoed! Goede prijs kwaliteit verhouding!Snelle levering!

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company M Velde!
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company M Velde!
Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over het speelgoed, de prijs kwaliteit verhouding en de snelle levering. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Reinaerde KC Skippy

Wij als Kindercentrum bestellen onze materialen graag bij Marjo Speelgoed. Grote keuze in het assortiment en snelle levering en een goede service. Voor het 2e jaar op rij heb ik een grote bestelling... Wij als Kindercentrum bestellen onze materialen graag bij Marjo Speelgoed. Grote keuze in het assortiment en snelle levering en een goede service. Voor het 2e jaar op rij heb ik een grote bestelling geplaatst voor de 5 december cadeautjes, ideaal.

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het assortiment, levering en service van Marjo Speelgoed. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Willem-Sander Termorshuizen

Geweldig kado voor mijn kleinkind

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over het cadeau voor jouw kleinkind. Hopelijk tot ziens, bij Marjo Speelgoed.
Met...