Annelies Janssen

Prima bedrijf, snel geleverd.

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Annelies!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over Marjo Speelgoed en de levering. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Annelies!

marijke Drost

Prima ervaring met het bedrijf als bedrijf, maar niet met de geleverde goederen. Ik Weet dat ik niet te veel kan verwachten voor een bepaalde prijs, maar de kubussen die ik besteld had waren echt... Prima ervaring met het bedrijf als bedrijf, maar niet met de geleverde goederen. Ik Weet dat ik niet te veel kan verwachten voor een bepaalde prijs, maar de kubussen die ik besteld had waren echt van slechte kwaliteit en vielen na een ronddraai beweging al uit elkaar. Jammer

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Marijke!
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Marijke!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het bedrijf, maar erg vervelend dat je niet tevreden bent over het artikel. We hebben geprobeerd hierover contact met je op te nemen per e-mail, maar tot op heden hebben we nog geen reactie van je ontvangen.
Uiteraard mag je altijd contact met ons opnemen, wanneer je niet tevreden bent. Dan kijken wij graag met je mee naar een oplossing.
Ik zie je reactie graag tegemoet.

Yvonne Weijs

Snelle levering en goed product

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering en het product. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Kookfeestje

Fijn! Snelle verzending en mooie producten.

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met de snelle verzending en onze producten. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met...

Rick Thijssen

Pakket niet binnen gekomen . Zou bij de buren afgegeven zijn maar ook die niks ontvangen

Susan Smits Kindercampus De Vlashof

Overzichtelijke site, snelle levering

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Susan!
Wat betreft jouw verbeterpunt. Dit gaan we voor je oppakken.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Susan!
Wat betreft jouw verbeterpunt. Dit gaan we voor je oppakken.

Marien Vliet

Snelle levering! Erg aan te bevelen!

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Marien!
Ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over Marjo Speelgoed en dat je ons aanbeveelt. Hier zijn wij erg blij mee.
Hopelijk...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Marien!

Sandra Ouwejan

Goed, snelle levering

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Sandra!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over Marjo Speelgoed. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Sandra!

Pim Jonker

Super!!

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Pim!

Marleen Bekker

Goede kwaliteit van de handpop slak, snel geleverd.

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Marleen!
Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Marleen!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de handpop en de levering. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.