Henriëtte

Super. Tas vandaag al ontvangen.

Hele mooie tas en heel mooi verpakt.

Bestelling is goed verlopen, product is naar wens en goed verpakt. Een onderdeel zat niet bij de bestelling, maar werd snel en netjes nageleverd.

Duidelijke website.
Product zoals omschreven.
Goede kwaliteit.

Remco van Meir

Na het retour sturen van een te kleine tas kwam ik er achter dat ik mijn laptop lader in de tas had laten zitten. Meteen contact op genomen met de klantenservice en het werd echt meteen opgepakt en... Na het retour sturen van een te kleine tas kwam ik er achter dat ik mijn laptop lader in de tas had laten zitten. Meteen contact op genomen met de klantenservice en het werd echt meteen opgepakt en zeer netjes afgehandeld. Ik wil de zeer vriendelijke klantenservice hiervoor bedanken!

Klantenservice

Jane

Ik heb geen goede ervaring met Marington.

Niet ontdekt

Betere communicatie!!!
Betere communicatie!!!
Sneller geld retour, duurt allemaal veel te lang. Klant krijg niks te horen. Niet of artikelen leverbaar zijn, hoelang dan de levertijd is.. of een retour is ontvangen of niet...
Helemaal waardeloos

De levering duurde veel langer dan stond aangegeven bij het artikel. Hierover heb ik geen informatie ontvangen maar moest er zelf om vragen waar mijn bestelling bleef. Dat had beter gekund.

goede productfoto's en omschrijving

de informatie over de levertijd is verwarrend. Er staat: voor 17.00 besteld, morgen in huis. Maar er staat ook dat er een levertijd is van 2-4 dagen. Wat is het nou? Daarnaast duurde het langer dan... de informatie over de levertijd is verwarrend. Er staat: voor 17.00 besteld, morgen in huis. Maar er staat ook dat er een levertijd is van 2-4 dagen. Wat is het nou? Daarnaast duurde het langer dan die 4 dagen en moest ik zelf vragen waar het artikel bleef. Geen informatie over een latere levering door Marrington zelf.

Na mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van de status van de order

Mooie rugtas

Ik vind het erg belangrijk om te weten hoeveel vakjes met en hoeveel zonder rits in een tas zitten. Was niet duidelijk in beschrijving of foto

Roy

Goede service destijds tijdens mijn bestelling en ook bij vragen een snelle, duidelijke en vriendelijke afhandeling/reactie

supersnelle reactie en vriendelijke afhandeling

geen verbeterpunten kunnen vinden

Loes Peeters

Netjes op tijd geleverd. De tas is van super mooie kwaliteit leder. De ritsen zijn van hard kunststof, dat beter is dan metaal (in tegenstelling wat veel mensen denken) omdat die minder snel stuk... Netjes op tijd geleverd. De tas is van super mooie kwaliteit leder. De ritsen zijn van hard kunststof, dat beter is dan metaal (in tegenstelling wat veel mensen denken) omdat die minder snel stuk gaan als er druk op komt te staan en makkelijke te vervangen zijn. Je kunt dan 1 tandje vervangen en dan hoeft er niet direct een nieuwe rits in. Ik heb eerder van Plevier een laptop tas voor heren gekocht voor mijn vriend en hij is er ook nog steeds erg blij mee. (Krijgt er vaak complimenten over van zakelijk partners) De tas was netjes verpakt. Kortom, een super product voor een redelijke prijs.

Goede kwaliteit leder, mooi verpakt, degelijk gestikte naden die niet snel slijten en goede ritsen.

Corien

Wow, Ik had mijn schitterende schooltas binnen gekregen. Het duurde wel wat lang , maar dan heb je ook een prachtige leren tas. Na een aantal weken knapte de sluiting van de draagband stuk. Een... Wow, Ik had mijn schitterende schooltas binnen gekregen. Het duurde wel wat lang , maar dan heb je ook een prachtige leren tas. Na een aantal weken knapte de sluiting van de draagband stuk. Een mailtje met foto gestuurd en het probleem wordt opgelost.
Er komt een nieuwe draagriem naar me toe zodra die bij hun binnen is. Heerlijk dat deze service er is. I love Marinton

De bereikbaarheid en de vlotte reacties op mail is fijn!

Mooi zo door gaan

Marian

Prima, schitterende tas en levering volgens afspraak.

Hele mooie tassen voor een goede prijs.