Je aankoop wordt beschermd

8.5/10

Annette Eelzak

Het contact met dit bedrijf, heb ik zeker als een positieve ervaring gezien!

Het bedrijf doet wat ze beloofd en als het pakketje je uiteindelijk niet bevalt, kan je dat gemakkelijk terug sturen. Alles zit al bijgesloten!

N.v.t. alles verliep naar wens!

Kim

Mooie tas, snelle levering. Mooi leer. Helemaal tevreden

duidelijk

Beschrijving van het product was adequaat, levering netjes en op tijd. Tevreden over dit bedrijf.

Bij nader inzien had ik de tas in het echt moeten bekijken, dat wilde ik ook, en natuurlijk heb je de kans om het terug te sturen. Echter, in gebruik merk je of een tas echt bij je past, en dat mis ik een beetje, Had ik zelf kunnen bedenken. Toch blij met mijn rugtas, mooi materiaal, degelijk gemaakt. Prima dus.

Snelle levering met goede communicatie en mooie kwaliteit

Duidelijke e-mails

Had niet eens tijd om track and tracé te volgen pakketje was binnen voor ik er erg in had top

Alles was meteen duidelijk goede informatie

Niet dat ik weet

Grozema

Vriendelijk en behulpzame medewerkers, jammer dat de bestelde koffer niet geleverd is. Was ondanks dat hij op voorrad moest zijn uitverkocht

Vriendelijk en behulpZaam

Voorraadbeheer

Jenne

Mijn bestelling is snel verwerkt en geleverd, nog niet kunnen aanbieden als cadeau , helaas zit er door de vouw in de tas duidelijk kleurverschil.

Duidelijke online info.

L. Smit

Afgelopen woensdag middag een tas besteld..netjes betaald, factuur betaald, bevestiging dat de tas is besteld en nu niets meer. De tas zou donderdagavond bezorgd worden stond tijdens de bestelling....

Informatie op de site is duidelijk en overzichtelijk

Houdt de klant op de hoogte. .
Ik mis informatie

Makkelijke site, snelle levering, keurig verpakt een echt kado.