Marion de vries

Tas is snel bezorgd en ik ben er erg tevreden over. Alleen zat de mysterie gift er niet bij, maar dat is snel en vriendelijk verholpen

Fijne website, mooie producten en snel geleverd.

Reactie Marington.nl:

Goedemiddag, bedankt voor uw beoordeling! Wat goed om te horen dat u erg tevreden bent!

Michelle

Al een paar keer fine tassen gekocht. Bestellen prima, bezorgen prima en tas ook helemaal prima!

Reactie Marington.nl:

Goedemiddag, bedankt voor uw feedback! Wat goed om te horen dat u erg tevreden bent. Wat kunnen wij verbeteren zodat we de volgende keer een 10 scoren?

Mary

Goede en snelle levering , goede kwaliteit van het produkt .

Al meerdere tassen besteld , steeds goede service.

Reactie Marington.nl:

Goedemiddag, bedankt voor uw feedback. Wat goed om te horen dat u erg tevreden bent en graag bij ons terug komt, top!

Coby

Snel, betrouwbaar en klantvriendelijk. Ik had een tas besteld maar was niet tevreden over de kleur en kon deze kosteloos terugsturen. Het geld stond vrij snel op de rekening. Ondertussen een andere...

Klantvriendelijk

Reactie Marington.nl:

Goedemorgen, bedankt voor uw mooie beoordeling! Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent! Fijne dag toegewenst.

Marion

Snelle levering, mooie kwalitatieve tas

Snel

Reactie Marington.nl:

Goedemorgen, bedankt voor uw beoordeling! Heeft u nog tips voor ons om uw tevredenheid nog meer te verhogen? Fijne dag toegewenst!

Hele goede service. Ze denken met je mee.

Ze denken met je mee.

Geen.

Reactie Marington.nl:

Goedemorgen, bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u erg tevreden bent!

Snelle levering. Tas voldoet aan beschrijving en verwachting. Tas was ook keurig verpakt.

Misschien wat meer foto's ter verduidelijking

Reactie Marington.nl:

Goedemorgen, bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zullen kijken of er nog toevoegingen gedaan kunnen worden op de foto's. Bedankt voor uw tip!

Keurig bedrijf

Product wordt verstuurd alsof het een kado is, leuk en netjes verpakt!

Nvt

Leo

Goed product, snelle levering.

Vlotte levering

Reactie Marington.nl:

Goedemorgen, bedankt voor uw feedback! Heeft u nog tips voor ons om uw tevredenheid nog meer te verhogen? Wij horen het graag.