8.5/10
8.5/10
8.3/10
7.7/10

Brunsveld

Gisteren besteld... continue op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.. vandaag al geleverd. Heel blij met de fiets. Super service! Zeker een aanraden als je een fiets wilt kopen...

Top!!

Kinderfiets besteld. Mail gestuurd met de vraag of het snel geleverd kon worden ivm verjaardag zoontje en teleurstelling bij andere aanbieder online.
Binnen een uur reactie terug per mail en...

Snelle reactie op een vraag per mail

Reactie MargeWebshop:

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!
We wensen u veel plezier met uw aankoop.

MargeWebshop

Bedrijf adverteert met 1 a 2 dagen levertijd. Na 1 week nog altijd geen fiets ontvangen zonder opgaaf van reden.

Geen.

Geachte heer/ mevrouw,

We hebben op diverse manieren via Feedback Company u geprobeerd te bereiken om te achterhalen waar de reactie over gaat. Helaas zonder respons. Aangezien u anoniem uw review hebt geplaatst kunnen wij niet weten waar het over gaat.
We hebben na uw review alle orders nogmaals gecheckt maar kunnen niet achterhalen om welke bestelling het gaat. Alle order zijn bij ons bekend direct en zonder vertraging geleverd.

Het kan zijn dat u bij een verkeerde webshop een klacht heeft ingediend. Graag zouden we dat u uw review bij onze webshop verwijderd. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Nog een fijne dag.

MargeWebshop

François

Op 6-5 en 15-6 2 reviews gegeven, na 5 weken inderdaad de vogue bakfiets gehad, voor de 2e maal, de 1e was zeer slecht afgemonteerd, de 2e zag er beter uit, niet 100% maar dat schijn je tegenwoordig...

Professioneel advies, behulpzaam en zeer prettig om zaken te doen. MargeWebshop is een aanrader. Een bezoek aan de winkel in Zwolle is ook zeker de moeite waard.

Er wordt goed geluisterd naar de criteria en de passende fietsen worden professioneel gepresenteerd. Vragen worden zeer goed beantwoord en na het adviesgesprek en de proefrit weet je precies wat je kan verwachten van de fiets.

François

Ik heb op 6-5 al eerder een beoordeling geschreven over de margewebshop. Nu een maand verder hoop ik vandaag voor de 2e maal een Vogue bakfiets te krijgen die wel goed is afgemonteerd.
De...

Francois

Afgelopen week keurig geholpen met 2 elektrische bakfietsen, uitgebreide proefritten gemaakt met de kindjes, net de vogue online besteld. de mg holland is kwalitatief zeker beter maar ook veel duurder

vooraf informatie is duidelijk

We hebben een Vogue Elite transportfiets gekocht voor onze dochter. Die wordt geadverteed als "Modern en van hoge kwaliteit. Comfortabel en onderhoudsarm door de naafversnelling." Deze fiets is nu...

Reactie MargeWebshop:

Jammer dat u niet tevreden bent over de fiets.
De aanduiding onderhoudsvriendelijk heeft betrekking op de Shimano Nexus naafversnelling.
Deze behoeft veel minder onderhoud als een derailleur en is van zeer hoge kwaliteit.
Metalen en verchroomde onderdelen aan een fiets dienen regelmatig ingevet te worden om roest te voorkomen. Alleen bij fietsen die volledig RVS afgemonteerd zijn is dit niet nodig, echter komt u dan in een veel hogere prijsklasse uit.
De spatbord stang hebben we kosteloos voor u vervangen voor een nieuwe.
U gaf ons de indruk in de winkel dat we het zo netjes opgelost hadden.

Groen

Telefonisch niet bereikbaar.
Geen status update.
Geen levertijd in 2 werkdagen
Geen reactie op mails
Bestelde product niet leverbaar
Telefonisch het goed geprobeerd...