MargeWebshop

MargeWebshop Ook benieuwd naar feedback over de webshop MargeWebshop? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company59
88 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen MargeWebshop met 8.4/10. Gebaseerd op 59 ervaringen.
Prima (7/10)

Goed (8/10)

Snelle reactie op een vraag per mail

Reactie MargeWebshop:

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!
We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Score voor MargeWebshop:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kinderfiets besteld. mail gestuurd met de vraag of het snel geleverd kon worden ivm verjaardag zoontje en teleurstelling bij andere aanbieder online..
binnen een uur reactie terug per mail en na 2 dagen gemonteerd en wel al in huis..
prima service!.

Onacceptabel (1/10)

Geen.

Geachte heer/ mevrouw,

We hebben op diverse manieren via Feedback Company u geprobeerd te bereiken om te achterhalen waar de reactie over gaat. Helaas zonder respons. Aangezien u anoniem uw review hebt geplaatst kunnen wij niet weten waar het over gaat.
We hebben na uw review alle orders nogmaals gecheckt maar kunnen niet achterhalen om welke bestelling het gaat. Alle order zijn bij ons bekend direct en zonder vertraging geleverd.

Het kan zijn dat u bij een verkeerde webshop een klacht heeft ingediend. Graag zouden we dat u uw review bij onze webshop verwijderd. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Nog een fijne dag.

Score voor MargeWebshop:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bedrijf adverteert met 1 a 2 dagen levertijd. na 1 week nog altijd geen fiets ontvangen zonder opgaaf van reden.

François

Op 6-5 en 15-6 2 reviews gegeven, na 5 weken inderdaad de vogue bakfiets gehad, voor de 2e maal, de 1e was zeer slecht afgemonteerd, de 2e zag er beter uit, niet 100% maar dat schijn je tegenwoordig maar te moeten accepteren.bv het vastdraaien van de borg van de handremmen. maar ook de speling van de bak op het centrale draaipunt roept bij mij vragen op maar dat krijgen ze niet weggemonteerd. ik heb zelf altijd geleerd dat speling van metaal op metaal xtra slijtage teweeg brengt. de opladerkabel zat er niet bij maar die is direct opgestuurd per post, de huif was van een andere fiets, de goede hebben we nog niet gehad maar is onderweg van de fabrikant (2weken nu) het verzekeren is moeilijk, het zogenaamde framenr dat je nodig hebt is weggemonteerd op een onmogelijk zichtbare plaats onder de bak en tussen het frame. mw heeft geadviseerd dat we zelf maar een framenr moeten maken. dit mag officieel niet, dit mag alleen via een dealer. de vraag staat open bij enra verzekeringen wat te doen. na verzoek van mw om mijn feedback te herzien kan ik zeggen dat ik morgen ga kijken of ik een gravure kan laten zetten bij de gemeente(stopheling.nl), daarna kan ik de fiets pas verzekeren, logisch. daarna kunnen we eindelijk fietsen met de kindjes.

Zeer goed (9/10)

Er wordt goed geluisterd naar de criteria en de passende fietsen worden professioneel gepresenteerd. Vragen worden zeer goed beantwoord en na het adviesgesprek en de proefrit weet je precies wat je kan verwachten van de fiets.

Score voor MargeWebshop:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Professioneel advies, behulpzaam en zeer prettig om zaken te doen. margewebshop is een aanrader. een bezoek aan de winkel in zwolle is ook zeker de moeite waard.

François

Ik heb op 6-5 al eerder een beoordeling geschreven over de margewebshop. nu een maand verder hoop ik vandaag voor de 2e maal een vogue bakfiets te krijgen die wel goed is afgemonteerd..
de vorige aflevering/bestelling die niet na 5 dagen maar na ettelijke weken pas geleverd werd ivm allerlei issues.(beschadigingen?). de fiets die geleverd werd was zeer slecht afgemonteerd, de hele bak zat gewoon los op de centrale bevestiging. de kabels van de meter liep gedraaid over de versnelling en het derrailleur zat los. de handremmen zaten op de verkeerde plek. gemeld en de fiets werd meteen weer gehaald, nu weer een paar weken verder krijgen we vandaag hopelijk een goede fiets, hier zal hopelijk een positief revieuw op volgen.

Francois

Afgelopen week keurig geholpen met 2 elektrische bakfietsen, uitgebreide proefritten gemaakt met de kindjes, net de vogue online besteld. de mg holland is kwalitatief zeker beter maar ook veel duurder.

Zeer slecht (2/10)

Reactie MargeWebshop:

Jammer dat u niet tevreden bent over de fiets.
De aanduiding onderhoudsvriendelijk heeft betrekking op de Shimano Nexus naafversnelling.
Deze behoeft veel minder onderhoud als een derailleur en is van zeer hoge kwaliteit.
Metalen en verchroomde onderdelen aan een fiets dienen regelmatig ingevet te worden om roest te voorkomen. Alleen bij fietsen die volledig RVS afgemonteerd zijn is dit niet nodig, echter komt u dan in een veel hogere prijsklasse uit.
De spatbord stang hebben we kosteloos voor u vervangen voor een nieuwe.
U gaf ons de indruk in de winkel dat we het zo netjes opgelost hadden.

Score voor MargeWebshop:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

We hebben een vogue elite transportfiets gekocht voor onze dochter. die wordt geadverteed als "modern en van hoge kwaliteit. comfortabel en onderhoudsarm door de naafversnelling." deze fiets is nu anderhalf jaar oud en roest aan alle kanten. alles wat metaal is is geroest en ook onder de verf roest het op sommige plekken. de spatbordhouder achter is aan beide kanten afgebroken dus een erg lang leven is deze fiets niet beschoren. dus mijn idee over de kwaliteit van deze fietsen is beroerd. de fiets staat elke nacht in de schuur, dus niet gewoon buiten.

Groen

Telefonisch niet bereikbaar..
geen status update..
geen levertijd in 2 werkdagen .
geen reactie op mails.
bestelde product niet leverbaar .
telefonisch het goed geprobeerd op te lossen .
bedrag direct teruggestort.

Arjan Leerling

Donderdag naar zwolle gereden voor een fiets voor mijn dochter die ik op de website gezien had. helaas niet in de winkel aanwezig. uiteindelijk besteld en de volgende dag (ondanks goede vrijdag!) toch nog thuis afgeleverd!.

F. Orie
Uitstekend (10/10)
F. Orie

Hele snelle levering ook bij vragen achteraf
Prijs
Prima service

Score voor MargeWebshop:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De fiets was mooi op tijd geleverd, en zag er super mooi uit..
mijn dochter is er helemaal blij ermee. alleen het achterlicht .
was kapot, maar naar 1 x bellen stuurden ze per koerier gelijk .
een nieuwe op.

Bedrijfsinformatie

Welkom op MargeWebshop.nl

Meer dan 4000 fietsen in één webshop!

U bent van harte welkom in onze winkel van ruim 400m2 aan de Vechtstraat 26 in Zwolle.

Al meer dan 10.000 tevreden klanten gingen u voor!
Adres
Vechtstraat 26