F

Sympathieke wijnen

Leuk om steeds een proefflesje te ontvangen. Als regelmatige besteller zou ik graag binnen mijn account de mogelijkheid hebben om mijn favorieten aan te merken, zodat ik beter kan onthouden wat ik... Leuk om steeds een proefflesje te ontvangen. Als regelmatige besteller zou ik graag binnen mijn account de mogelijkheid hebben om mijn favorieten aan te merken, zodat ik beter kan onthouden wat ik lekker vind.

Jan van Leeuwen,

Uitstekend

Zeer goede wijnen

Arja Sluiter

Positief

snelle en prettige afhandeling

Peter van der Hoop

Prima advies en handige bezorging.

Veel keuze en veel wijnkennis.

Karin Jongkind

Meestal heerlijke wijnen

Goed advies voor welke wijn goed smaakt bij het eten. Ook vind ik het sympathiek dat er voorzover ik weet vooral wijnen uit Europa worden verkocht. Persoonlijk vind ik dat de wijnen niet goedkoop... Goed advies voor welke wijn goed smaakt bij het eten. Ook vind ik het sympathiek dat er voorzover ik weet vooral wijnen uit Europa worden verkocht. Persoonlijk vind ik dat de wijnen niet goedkoop zijn maar ook niet heel duur. Ik maak vaker gebruik van de aanbiedingen. Die duren maar een week waardoor ik het ook vaker mis.

Lilian

Hele fijne winkel met topproducten en kundig, vriendelijk personeel. Zeker niet de laatste keer dat ik hier iets bestel.

Goede (persoonlijke) service, snelle levering, goede wijnen in verschillende prijsklassen.

Niehaus

Altijd goed bij margaret. Service en snelle levering

Altijd leuke attentie in de vorm van een flesje bij je bestelling. Alleen het persoonlijke kaartje wat Hans er bij schrijft is meestal onleesbaar😫🤣Snelle levering.

Vilé

In alle opzichten goed

Breed assortiment tegen redelijke prijzen.

R.Mollen

Bijzondere wijnen van goed kwaliteit

Goede en snelle service en bezorging

Pim van heteren

Prima communicatie