Hups

Tom Schram

Ik heb gedurende een jaar intensief gebruik gemaakt van medewerkers van De Mantelaar voor de begeleiding door de dag heen van mijn vrouw, die alzheimer heeft. Die zorg stopt nu vanwege de verhuizing... Ik heb gedurende een jaar intensief gebruik gemaakt van medewerkers van De Mantelaar voor de begeleiding door de dag heen van mijn vrouw, die alzheimer heeft. Die zorg stopt nu vanwege de verhuizing van mijn vrouw naar een verpleeghuis. Alle medewerkers waren ieder op eigen wijze in staat om op haar af te stemmen, een goede balans te vinden tussen entertainment en rust, zonder bezorgd en ongerust met haar om te gaan. dat was bijzonder om te ervaren.

Jacqueline van der Chijs

Bijzonder goed en attent. Mijn man vindt de verzorging door de dames zeer goed. Ook belangrijk: bij mijn thuiskomst alles tip-top op orde.

Theo Kuster

Ik heb tijdens de korte vakantie van mijn partner voor het eerst gebruik gemaakt van de zorgstudenten. Ik heb niet zozeer zorg nodig maar i.v.m. epilepsie kan ik niet alleen thuis zijn.
De...
De eerste ervaringen die ik nu heb gehad zijn zeer positief.
Door de inzet van de zorgstudenten voelde ik me veilig en heeft mijn partner van een onbezorgde korte vakantie kunnen genieten.

Carla van Amerongen

Mijn man is altijd blij als de studente van Mantelaar komt. Ze kan zo goed en geduldig met hem omgaan. Voor mij is dat heerlijk, even de zorg loslaten.

Carla Venekamp

Wat een fantastisch bedrijf .
Ik ging op vakantie en kon met een gerust hart weg gaan,daar de Mantelaar een super goede vervanging voor mij geregeld had.Top Top

Marjolein de Boer

Erg goede ondersteuning gehad via dit bedrijf in een voor onze ouders moeilijke tijd. Ieder zorgstudent bracht iets eigens mee, van praktische hulpmiddelen tot kijkjes in een andere cultuur. Ook van... Erg goede ondersteuning gehad via dit bedrijf in een voor onze ouders moeilijke tijd. Ieder zorgstudent bracht iets eigens mee, van praktische hulpmiddelen tot kijkjes in een andere cultuur. Ook van de planners goede tips gehad om door het woud van instanties en regels te laveren.

Rogier Bruijning

Goede zorg en blij met deze ondersteuning, wel jammer dat er bij calamiteiten geen vervanging is

Stephan pfluger

Betrokken en alert

Mirian van Gorkom

Geweldig om ondersteuning te krijgen van lieve meiden in de zorg voor mijn moeder.