Pascale

Alles werd snel en correct geleverd met een persoonlijk handgeschreven kaartje. Top service.

Corrie Koolen

Ik 3 armbandjes besteld als cadeau voor een vriendin, keurig ingepakt, tevreden over. Maar ik had 3 paar oorbellen besteld uit de sale. 1 paar werken de sluitingen niet, ander paar waren de... Ik 3 armbandjes besteld als cadeau voor een vriendin, keurig ingepakt, tevreden over. Maar ik had 3 paar oorbellen besteld uit de sale. 1 paar werken de sluitingen niet, ander paar waren de oorstekers krom en zacht. 3e paar is vooralsnog oké.

MH Leguit-Takes

Voldoende keuze

Dianne Poos

Heel goed! Oorbel was stuk en er werd direct een nieuwe gestuurd

Nancy van Orsouw

Helaas heb ik nog niks ontvangen. Dat heb ik gemeld bij jullie en volgens Marcel gebeurt dit tegenwoordig vaker, dat PostNL zegt geleverd te hebben. Hopelijk komen mijn spullen in de loop van deze... Helaas heb ik nog niks ontvangen. Dat heb ik gemeld bij jullie en volgens Marcel gebeurt dit tegenwoordig vaker, dat PostNL zegt geleverd te hebben. Hopelijk komen mijn spullen in de loop van deze week.

Gast

Armband was kapot gegaan. Super service met herstellen. Top.

Anouk van Wijngaarden

Ik vond het erg leuk dat jullie een handgeschreven kaartje bij de bestelling deden! en jullie leverden het product snel. dus ik zou jullie zeker aanraden!

C van Hoof

Goede ervaring, snel verzonden!

Marjon Hendriksen

Een hele fijne webshop