Rob

Gewoon goed!

Keurig en informatief. Zeker voor de beginnende boogschutter.

Bredere en dieper assortiment accessoires zoals pijlen, pijlonderdelen, realeses etc.

M.

Snelle en goede service. Heel vriendelijk dat mij een keer werd toegestaan de betaling in twee keer te doen met behoud van de kortingsprijs!

Heel volledig in de specificaties.

Geen :)

Adil Hamoumi

Prachtig !!! En ze zijn supervriendelijk! Ik raad het echt aan.

Beschrijving van het product, levertermijn en behulpzaam!

Het voorraad van accessoires.

Tijs Holtewes

Snelle verzending, snelle ondersteuning en goede producten!

Snelle hulp wanneer nodig, snelle levering en kwalitatief héél goed voor de prijs.

Handleidingen zijn zéér onduidelijk, hierdoor was het meer uitvogelen wat je daadwerkelijk moest doen en hoe.

Ray

Goed en snel

Snel

Philip

Goed, snelle levering, goede service en behulpzaam personeel.

Marcel

Uitstekend.

Duidelijke omschrijving van producten. Snelle verzending. Goede prijzen en aanbiedingen.

Assortiment kan groter.

Joop

Ik heb de service en kwaliteit van producten van ManKung.nl als perfect ervaren. Topbedrijf. De informatie op de website is gigantisch goed en zeer overzichtelijk, en klantvriendelijkheid en... Ik heb de service en kwaliteit van producten van ManKung.nl als perfect ervaren. Topbedrijf. De informatie op de website is gigantisch goed en zeer overzichtelijk, en klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid krijgt van mij een dikke 10+++

Geweldige klantenservice / klantvriendelijkheid, betrouwbaarheid, productkwaliteit.

Geen verbeterpunten, ga zo door.

Evaldas

I was very happy with communication , the response time and quality of the product. i recomended to buy from this seller becouse they reliable, my experience with this shop is extremely positive.

realibility, comunication

everything perfect

Rob

Leuke producten om kennis te maken met een blow gun.

Springt niets uit, maar alles is ok. Misschien toch: snel gereageerd op een berichtje dat ik bij de bestelling had gevoegd.

Geen.