elias desmet

Goeie reactie en snelle hulp (zelf in weekend)

snelle reactie

achteraf betalen ook voor kleiner bedrag

Jobbe

Vlot en transparant

Duidelijk beschrijving van product en meegeleverd assessoren

Geen problemen gehad of opmerkingen

Dobbelaere jan

Ben nieuw als klant...hoewel er een fout in levering was heb ik een toch een goed gevoel in het bedrijf...een correcte oplossing werd mij aan geboden...heb volste vertrouwen en zal in de toekomst... Ben nieuw als klant...hoewel er een fout in levering was heb ik een toch een goed gevoel in het bedrijf...een correcte oplossing werd mij aan geboden...heb volste vertrouwen en zal in de toekomst zeker nog bestellingen doorvoeren...respect verdiend voor de goeie service!

Correcte dienstverlening

Perfectie bestaat niet...fouten zijn er om gemaakt te worden...een correcte oplossing is de beste reclame

Fred Hagelaars

Uitstekend en Snel geholpen via de Email door Klantenservice !!

Mooie Producten , Snel Verzonden , Prima Klantenservice.

Een tip is houd vast aan uw handelswijze niet verslappen maar gewoon vol energie doorgaan.

Swen Olaf Meinen

Perfect,heel goed

duidelijkheid

Kamil rystwej

Ik heb hier een tijdje terug een kruisboog besteld en het was mogelijk de beste aankoop die ik heb gemaakt in mijn leven hij werkt nog steeds echt super ook nog een snelle levering beter kan het niet

Snelle verzending goedkoop betrouwbaar beste kwaliteit

Betere foto’s voor de producten mischien

Constantin Uncu

Good company ,nice to work with

Quality

Not much needed, overall very satisfied with the product

Jacobs

Snelheid, duidelijkheid

Wanneer iets "uit voorraad" is : komt het nog terug, zo ja : wanneer ?

Jaimy

Goede snelle service

Na één werkdag was mijn pakketje er
Pakket was compleet

Handleiding bij de boog was handig geweest

R. Pound

Ik krijg dubbele gevoelens bij dit bedrijf want het product Is kwalitatief goed. Mooie prints. Stevig en Krachtig is de boog zeker. Maar, eerst een boer aan de telefoon die niet echt blij met ze... Ik krijg dubbele gevoelens bij dit bedrijf want het product Is kwalitatief goed. Mooie prints. Stevig en Krachtig is de boog zeker. Maar, eerst een boer aan de telefoon die niet echt blij met ze werk Is lijkt wel. Dat Was wat minder. Toen op donderdag besteld en pas dinsdag het cadeau binnen. Opgebeld de volgende dag voor track&tracé en kreeg dood leuk te horen ja DHL Was wat eerder. Hij Had vrijdag en zaterdag zelf naar de post kennen rijden en dan Had ik hem nog eerder gehad. Tig goedkope sleutels bij om je dingen te verstellen maar niet van dat hand trek ding.. een van de bij behorende pijlen Was krom na een test. Al met al genoeg om twijfels te krijgen om, NIET!, ook de Thorn te bestellen. Al dit soort dingen ben je gewend van "Chinese troep" en levering uit China... Maar goed Wat scheelt het, tis Taiwanees.... Al met al... Niet echt happy..

Het kwam aan

Een vrolijker iemand aan de telefoon. 24u levering na komen. Producten leveren die behoren te zijn zoals ze horen te zijn. Producten die versteld kunnen worden juiste sleutels bij leveren. Een... Een vrolijker iemand aan de telefoon. 24u levering na komen. Producten leveren die behoren te zijn zoals ze horen te zijn. Producten die versteld kunnen worden juiste sleutels bij leveren. Een excuus als je opbelt en er wordt je verteld dat je boog 3 dagen later aankomt.

Reactie ManKung.nl:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw uitgebreide feedback.
Goedemorgen,
Bedankt voor uw uitgebreide feedback.
Allereerst fijn dat u tevreden bent over het product. Volgens mijn gegevens hebt u op vrijdag kort voor de deadline van 4 uur besteld. Helaas was DHL die dag wat eerder om de pakketten af te halen dan wij met hen hebben afgesproken. Hierdoor kon uw pakket niet meer mee en is het bij de eerstvolgende afhaling meegegaan. Dit hadden wij beter even kunnen melden aan u. Zelf naar het postkantoor rijden had het verzenden helaas niet versneld.
Ik heb u inmiddels een mailtje gestuurd om nog even een sleuteltje na te sturen. Om te voorkomen dat de pijlen krom gaan is een goed doel nodig. Daarover adviseer ik u graag.
Mijn excuses voor het ongemak. Ik wens u ondanks alles veel plezier met de handboog.
A. Hooghiemstra
Team ManKung.nl