Jan Pijs

Wij zijn ontzettend blij dat wij Mandenmaker ontdekt hebben. Onze ervaring is ontzettend goed en heel fijn.

Nee, geen verbeterpunten.

Reactie Mandemaker Maatpakken:

Beste meneer Pijs,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het was mij een genoegen voor u een niet alledaags pak te mogen maken.
Mvg,
Piter Mandemaker

M Londer

Uitstekende pasvorm, wat je ook mag verwachten van een maatpakken leverancier. Flexibele opstelling als het op bijzondere wensen aankomt. Verder geen bijzonderheden. Showroom uitstraling zou beter... Uitstekende pasvorm, wat je ook mag verwachten van een maatpakken leverancier. Flexibele opstelling als het op bijzondere wensen aankomt. Verder geen bijzonderheden. Showroom uitstraling zou beter mogen.

als ik u was weet ik niet of ik deze review zou plaatsen/ Ubachs

Zie onderstaand

betere kwaliteit aanbieden
maatpakken dienen de eerste of uiterlijk de tweede keer goed te zijn
moet geen maanden tussen zitten
heb mijn "maatpak" nog nooit aan gehad

Bestuurspakken, 3 man, 4 vrouw

Bij de vrouwen was de pasvorm erg slecht. Onderkleding was veelal te nauw, net als de giletjes rondom de borst. Dit terwijl de taille van de gilets weer veel te los was. Tevens zaten de tailles van... Bij de vrouwen was de pasvorm erg slecht. Onderkleding was veelal te nauw, net als de giletjes rondom de borst. Dit terwijl de taille van de gilets weer veel te los was. Tevens zaten de tailles van de jasjes (en knoop) niet bij iedereen op de goede hoogte.

Martijn

Maatpak voor bruiloft

Ron van der Vorst

Via buurman met dit bedrijf in contact gekomen.

Ik vind dat je niet zo met je klanten omgaat, op het moment je een klacht neerlegd. Wordt niks mee gedaan. men zegt alleen: zo dat is vervelend.

Reactie Mandemaker Maatpakken:

Beste meneer van der Vorst,
Beste meneer van der Vorst,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. U geeft aan dat u erg ontevreden bent over de after sales service en de kwaliteit en afwerking. Mijn excuus daarvoor.
Ik heb uw klacht per linkedin 11-7-2015 echter wel serieus genomen. Ik heb u 2 opties geboden om het in orde te maken. Namelijk het retourneren van de broek of het toezenden van een gratis pilapparaatje. Hierop heb ik van u geen reactie meer ontvangen.
Kan ik u op bovenstaande of andere wijze alsnog van dienst zijn om uw ontevredenheid weg te nemen?
Piter Mandemaker

Maarten

Mijn ervaringen zijn goed. Snelle afspraak kunnen maken ook buitenkantoor tijd. Snelle afhandeling van de maten opnemen. Echter de levertijd van het pak is lang. Het mooiste zou een halvering van de... Mijn ervaringen zijn goed. Snelle afspraak kunnen maken ook buitenkantoor tijd. Snelle afhandeling van de maten opnemen. Echter de levertijd van het pak is lang. Het mooiste zou een halvering van de tijd zijn.

duur van de levering is voor mij een verbeterpunt.

Marcel

Prima ervaring, ongedwongen, correct en persoonlijk

Uitstraling, herkenbaarheid

H-C. Hebbes

Zeer slecht. Twee 'maatpakken' besteld. De pakken werden geleverd in overzised confectiemaat met geen enkele aanpassing op maat. De pakken zijn hierna met aanpassingen redelijk op maat aangepast. Na... Zeer slecht. Twee 'maatpakken' besteld. De pakken werden geleverd in overzised confectiemaat met geen enkele aanpassing op maat. De pakken zijn hierna met aanpassingen redelijk op maat aangepast. Na deze aanpassing waren de jasjes zeer slecht afgewerkt. De tweede keer aanpassen door de huiskleermaker, hierbij waren de jasjes scheef. Derde keer genoegen genomen met wat het was. De pakken nu ongeveer 1 jaar in mijn bezit en over het algemeen zeer ontevreden over de kwaliteit. Jasjes zitten nog scheef, voering krult op in de jasjes, binnenvoering loopt over en is niet passend met de stof van het jasje, binnenvoering komt uit de mouwen en onder het jasje vandaag. Voering in de broeken loopt niet gelijk met de stof. Originele knopen zijn bijna allemaal eraf gevallen. Stof is gekrompen na de stomerij. Kortom, zeer lage kwaliteit. Onlangs een confectiepak gekocht voor 1/4 van de prijs met een veel hogere kwaliteit. Dit kan en moet veel beter.

Zorgen voor een betere overzeese kledingmaker. Zorgen voor een betere huiskledingmaker. Zorgen voor betere stoffen. Zorgen voor ruimere kennis op het gebied van maatpakken. Geen confectiematen... Zorgen voor een betere overzeese kledingmaker. Zorgen voor een betere huiskledingmaker. Zorgen voor betere stoffen. Zorgen voor ruimere kennis op het gebied van maatpakken. Geen confectiematen leveren als er gesproken wordt over maatpakken, maar dan ook echt maatpakken.

Loth

Ik heb overhemden laten maken. Een stof bleek niet leverbaar.

De website is oudmodisch, weinig aantrekkelijk. De pasruimte is erg sober, een beetje armoedig.