Mandemaker doet zaken zonder poespas, efficiënt, met een oog voor detail. Het was een zeer aangename ervaring.

Oog voor detail
Voordelig
Efficiënt

Kostuum voor mijn man laten maken.

Veel keuze

Frans Kenpenaars

Inmiddels meerdere pakken laten maken (en laten vermaken). Zeer tevreden !!

Fijne persoonlijke benadering.

showroom mist de sfeer welke het aanmeten van een maatpak nog meer bijzonder kan maken.

Mijn ervaring voor het maken van een trouwpak is erg positief: ondanks het korte tijdsbestek waarin het pak geleverd moest worden, was alles tot in de puntjes geregeld en op tijd klaar zodat we... Mijn ervaring voor het maken van een trouwpak is erg positief: ondanks het korte tijdsbestek waarin het pak geleverd moest worden, was alles tot in de puntjes geregeld en op tijd klaar zodat we konden genieten van een mooi feestje in dito kostuum!

Uitstraling showroom, misschien wat meer "felle" / "heldere" kleuren (blauw, paars, groen) in collectie

Gerard Kroon

Inmiddels vier pakken laten maken door Mandemaker. Heel prettig dat thuis de stof kan worden uitgekozen en dat de maten worden opgenomen. Het gebruiken van de juiste maten is niet altijd even... Inmiddels vier pakken laten maken door Mandemaker. Heel prettig dat thuis de stof kan worden uitgekozen en dat de maten worden opgenomen. Het gebruiken van de juiste maten is niet altijd even eenvoudig en het corrigeren van een te nauwe broek is niet eenvoudig.

Als er iets niet goed is met de pasvorm dan is het best een gedoe om dat te corrigeren

Mr Willem L. van den Akker

Voor iemand, zoals ik, die vroeger kleermakers kende die maatpakken maakten, was het even wennen aan de "huidige" wijze.
Zonder passen, afspelden, tweede pas etc. Niet ontevreden doch... even...
Zonder passen, afspelden, tweede pas etc. Niet ontevreden doch... even wennen.

Upgrade de showroom, leg beter, duidelijker uit aan de, wellicht wat oudere klant, die het ouderwetse passen kent, dat die manier van werken veranderd is.

Reactie Mandemaker Maatpakken:

Beste meneer van den Akker,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw tip om de werkwijze te verduidelijken neem ik mee in de volgende herziening van de website.

Bureau HTM

Top!

Wellicht iets minder lange wachttijd tot levering

N.G. ROSA

IN EEN WOORD GEWELDIG,