J P Joris

Eerste maatpak (hemd, broek, jasje) gekocht, ter vervanging van een 'aardappelzak'. Uitstekende ervaring, kundig en persoonlijk geholpen, en bovenal een keurig resultaat dat zelfvertrouwen geeft.... Eerste maatpak (hemd, broek, jasje) gekocht, ter vervanging van een 'aardappelzak'. Uitstekende ervaring, kundig en persoonlijk geholpen, en bovenal een keurig resultaat dat zelfvertrouwen geeft. Had ik eerder moeten doen. Geen poespas en duurdoenerij bij dit bedrijf, gewoon een fijne zaak. Aanrader.

Kundig geholpen, niet gevoel een nummer te zijn. Per auto goed bereikbaar.

Loumanconsultants

Zeer goed en persoonlijk

Direct contact, geen verkoop praatjes, kijkt vanuit de wensen van de klant.

Maikel en Matz de Groot

Voor onze trouwdag heeft Piter mijn zoon (7) en mij aangekleed.
Identieke pakken en overhemden.het pak was mooi en zat uitstekend. Wij hebben heel veel complimenten gekregen.

Veel keus, erg vriendelijk en flexibel.

Reactie Mandemaker Maatpakken:

Hartelijk dank voor je beoordeling Maikel. Aan de showroom wordt gewerkt!

Manon

Wat een vakmensen! Aan elk detail wordt gedacht. Aanrader voor iedereen die een echt goed pak nodig heeft voor welke gelegenheid dan ook!

Denkt mee, is vernieuwend in techniek en de kwaliteit gaat boven alles.

Uitstekende service en klantgerichtheid

Persoonlijke aandacht

Maatpak

Snel afspraak

R.Hemmes

Zeer goed: goede klantgerichte interactie, uitgebreide keuze van materialen en stijlen, duidelijk over wat wel/ niet modieus is, helder over prijzen.

Klantgericht met een glimlach, brede keuze uit materialen, levert prima maatpak!
Tevens goed bereikbaar per telefoon, mail, sms, etc.

Paul Dijkstra

Zeer goed, vakkundig en snel !

Leuk contact en ook buiten kantoortijd, goede adviezen en verstand van zaken

Aldert Polman

Piter is een vakkundige en bevlogen maatpakspecialist. Het is al een feestje om samen met Piter een nieuw pak samen te stellen. Alles komt ruim aan bod en Piter neemt er zeer ruim de tijd voor. Je... Piter is een vakkundige en bevlogen maatpakspecialist. Het is al een feestje om samen met Piter een nieuw pak samen te stellen. Alles komt ruim aan bod en Piter neemt er zeer ruim de tijd voor. Je hebt bij alles het gevoel dat hij er voor jou is! Op elk moment in het proces is hij altijd bereikbaar en bereid je te helpen.
En het resultaat spreekt boekdelen!

Vakkundigheid, plezier in het helpen, alle tijd nemen en alles doen om een zo goed mogelijk eindresultaat te halen.

Mandemaker doet zaken zonder poespas, efficiënt, met een oog voor detail. Het was een zeer aangename ervaring.

Oog voor detail
Voordelig