Han

Uitstekende uitleg over de diverse methoden van scheren en wat dat met de verschillende huidtypen kan doen. Het telefoon gesprek was zeer informatief en bij tijden hilarisch. De handige site geeft... Uitstekende uitleg over de diverse methoden van scheren en wat dat met de verschillende huidtypen kan doen. Het telefoon gesprek was zeer informatief en bij tijden hilarisch. De handige site geeft alle info die je maar zou kunnen wensen.

Uitstekende informatie gekoppeld aan deskundigheid en een prettige manier om kennis te delen.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Sven

Goede baardproducten voor normale prijzen. Groot aanbod en mijn bestelling was goed verpakt. Top.

Goed verpakt

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed... Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils. Tot ziens en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Gert

Prima voorlichting en snelle service

Zeer kundig en een breed assortiment

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Mohamed

Eigenlijk niets op aan te merken. Ga zo door.

Niets bijzonders

Ad

Goede producten voor een mooie prijs .
En snelle levering .

Stefan

Snelle levering en mooi assortiment

F.Velthuijzen

Prima goede levering en kwaliteit

Vane

Uitstekend

Vriendelijk, reageert snel

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven... Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Piet

Zeer positief. Het lukte me niet om het online te bestellen. Telefoon gepakt en uiterst vriendelijk te woord gestaan!

Service gericht!

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel... Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is. Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

John

Mooie spullen, snel bezorgd

Goed verpakt en niet in belachelijke giga dozen

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is... Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan. Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerinki