Eneri

Ze vroegen of het voor mij was of dat het een kado was en gaven uitleg

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Rob

Prima ervaring

Eenvoud van de repeteertbestelling voor scheermesjes is de belangrijkste overweging om met jullie zaken te doen

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Adins Georges

Zeer goed kwaliteit

Goede services

henk

Prima, eerste bezoek site gaf storing

Waarom heet de site manandshaving? Limiteert de doelgroep mijns inziens

delivery spot on, kwaliteit goed, chat help prima

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie.

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens.

Harry Rikkerinik

Ramon

Mooi produkt, werkt ook goed.

Fijne geprinte brief met hoe je het artikel moet gebruiken.

Jet

Zeer goed

Snelle levering, keurig verzorgd

Beste Jet,

Rkgd

Prima scheerzeep, snelle levering bij post-nl punt. Ik vind het wel altijd leuk om een proefmonster van iets te krijgen. Datzat er deze keer niet bij

Beste Rkgd,

Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Er zijn niet altijd proef monstertjes voorradig je had waarschijnlijk gewoon pech. Volgende bestelling zit het er zeker bij.

Theike

Al jaren klant, snelle service en uitgebreid assortiment.

Zeer uitgebreid assortiment tegen scherpe prijs

Beste Theike,

Peter

Heel goed.

Snelle levering en goede service.

Beste Peter,