Robster

Uitmuntend

Goede kennnis van proucten en veel keus

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

RvA

Ok

genoeg

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Wiets Francke

Jammer dat er moeilijk gedaan wordt over de verzendkosten als er een deel order is.
De gehele bestelling wordt betaald maar als er een artikel niet op voorraad is wordt er niets verzonden en...

shaver

Goede en betrouwbare service

Stephan

Goedendag heb toch een puntje van kritiek, heb de headblade moto en de headblade sport en speciaal de mesjes headblade HB6 want staat er.
“ past op alle Headblade scheermessen”.
En wat...

Snelle levering.

Hogendonk

Goed, shaving cream kwam mooi op tijd aan. En in pima conditie aangekomen

Makkelijk te betalen

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

To

Goede website geen gedoe en gemakkelijk

Mats de Jong

Snelle service en er wordt persoonlijk gereageerd op vragen

Er wordt meegedacht met de klant

Ruud.

Te gekke scheerkwast, bevalt me prima.Vlotte behandeling en verzendingAl met al zeker aan te bevelen.

Ja ook bij uitleg (telefonisch)over het product vriendelijk te woord gestaan.

Sjon

Goede voorlichting gehad bij telefonisch contact. En zeer klantvriendelijk .

Verstand van zaken
Zeer klantvriendelijk