Prettig en goede en vertrouwelijke afhandeling

mooie zoekitems

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

ton

Prima geregeld

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed... Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils. Tot ziens en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Een uitgebreide en toegankelijke webshop met dito “echte” winkel die een uitgebreid en goed assortiment scheerproducten aanbiedt. Erg prettig is dat in de winkel van veel producten monsters... Een uitgebreide en toegankelijke webshop met dito “echte” winkel die een uitgebreid en goed assortiment scheerproducten aanbiedt. Erg prettig is dat in de winkel van veel producten monsters wordenaangeboden om eens te proberen.

Mooi assortiment kwaliteitsprducten.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel... Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is. Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Marc Coerse

Fijn bedrijf met goede uitleg van producten

Alessandro

Top service en snel

George Jamsem

Vond direct wat ik zocht ontving het vervolgens zeer snel.

snelheid, gemak

Van achthoven

Uitgebreid assortiment waar het heerlijk is om een nieuwe kwast uit te zoeken.

Goedenmerken en voor elke portemonnee

Peter Wegbrans

Mooie producten

Arie

Goede webshop, kom hier zeker nog eens terug

Ruim assortiment, fatsoenlijke prijzen en goede instructie en informatie video's op de site

Waldo Kranenburg

Positief