Ruime keuze, heldere omschrijving van de producten en een correcte levering

Productinformatie

Beste,

Allereerst bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van een review. Uit je review kan ik opmaken dat wij hoge ogen scoren op bestelgemak.

Bestelgemak komt bij ons voort uit meerdere facetten. Wij bieden een bijdrage vanuit onze klantenservice. Echter niet te vergeten dat we vaak handen leggen aan de website om deze te optimaliseren. Zonder deze optimalisatie, zal het bestellen bij Manandshaving.nl wat omslachtiger zijn.

Na dit uitgelegd te hebben wil ik je een fijne dag wensen en hopelijk tot een volgende keer.

Jan van der Zanden

Aanschaf scheerset

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Rolf

Uitgebreide keus, goede kwaliteit, en juiste prijs en snelle levering, dus heel tevreden!

Zeer snelle levering

Misschien verkoop van scheermesjes

Beste,

Vriendelijk dank voor jouw review en voor de inzet die je toont om ons te voorzien van deze bruikbare feedback.

Uit je review kan ik opmaken dat vooral de informatie op onze website erg duidelijk is. Wij zijn de koplopers als het om informatie vergaren bij producenten en leveranciers gaat. Als je geïnteresseerd bent in de achtergrond van onze producten, kan ik aanraden onze social media kanalen nauwlettend in de gaten te houden.

Houd ons aanbevolen en geniet van je scheerproducten.

Pincket

Dit is mijn tweede aankoop bij julileen ,ben zeer tevreden daarover.

snelle bediening en correcte diensten.

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling.

Mitchel Molsberger

Attente reactie en snelle levering en geen"gedoe".
Loopt allemaal gesmeerd.

Jazeker, uitgebreid assortiment en grote keuzemogelijkheid .

Neen, ik zou het echt niet weten.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Accuraat en snel. prima.

ruime keuze.

gene

Vincent holthuizen

Goede producten, snelle levering, prima ingepakt.

De duidelijke website en de uitleg bij de producten. Daarnaast nog de uitleg hoe je het product moet gebruiken.

alles wat ik verwacht van een web shop heeft dit bedrijf al.

Peter

Prima levertijd en uitgebreid assortiment. Wellicht wel te uitgebreid voor mij, want ik blijf maar bestellen.

Kortom ik ben een erg tevreden klant.

Assortiment, goede merken en levertijd

Wellicht klanten wijzen op benodigdheden die ook handig zijn. Bestel je een kwast dan als tip mee geven dat ook een houdertje te bestellen is. Ik was dat namelijk vergeten en heb deze in een tweede bestelling gekocht, waardoor ik weer verzendkosten moest betalen.

Beste,

We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie.

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens.

Mitchel Molsberger.

Ad de Bruijn

Goede producten voor een mooie prijs en altijd netjes en goed te woord gestaan

Goede Snelle levering

Lekker zo doorgaan

Beste,

Houd ons aanbevolen en geniet van je scheerproducten.