Vane

Uitstekend

Vriendelijk, reageert snel

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven... Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Piet

Zeer positief. Het lukte me niet om het online te bestellen. Telefoon gepakt en uiterst vriendelijk te woord gestaan!

Service gericht!

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel... Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is. Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

John

Mooie spullen, snel bezorgd

Goed verpakt en niet in belachelijke giga dozen

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is... Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan. Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerinki

Rob

Twee producten besteld, waarvan 1 niet direct beschikbaar. Ik kreeg daar keurig melding van met de datum waarop levering kon plaatsvinden. Op die datum ook gekregen. De producten uiteraard naar mijn... Twee producten besteld, waarvan 1 niet direct beschikbaar. Ik kreeg daar keurig melding van met de datum waarop levering kon plaatsvinden. Op die datum ook gekregen. De producten uiteraard naar mijn zin.

Het tijdig melden.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Baard

Prima !

John Muller

Via internet Muhle scheermes gekocht na enige informatie gelezen te hebben op de site.
Artikel werd geleverd op de door mij gewenst datum op een geschikte tijd.
De levering was compleet...
Artikel werd geleverd op de door mij gewenst datum op een geschikte tijd.
De levering was compleet + een door Manandshaving bijgesloten nederlandse gebruiksaanwijzing.
De prijs was competitief.

Duidelijke en zeer informatieve website.
Bedrijf komt zeer professioneel over.
Snelle levering.
Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Reactie ManandShaving.nl:

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te... Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Benny

Groot aanbod en prima service.

Het grote aanbod en snelle reageren op vragen.

tk

Niet op aan te merken. Prima service.

Alles

Marion

Gewoon goed.

Snelle levering.

Bart

Over de gehele lijn goed. Niets aan toe te voegen.

Goede en flexibele service en kwaliteit. Snelle levering.