Accuraat en snel. prima.

ruime keuze.

gene

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Beste,

Allereerst bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van een review. Uit je review kan ik opmaken dat wij hoge ogen scoren op bestelgemak.

Bestelgemak komt bij ons voort uit meerdere facetten. Wij bieden een bijdrage vanuit onze klantenservice. Echter niet te vergeten dat we vaak handen leggen aan de website om deze te optimaliseren. Zonder deze optimalisatie, zal het bestellen bij Manandshaving.nl wat omslachtiger zijn.

Na dit uitgelegd te hebben wil ik je een fijne dag wensen en hopelijk tot een volgende keer.

Vincent holthuizen

Goede producten, snelle levering, prima ingepakt.

De duidelijke website en de uitleg bij de producten. Daarnaast nog de uitleg hoe je het product moet gebruiken.

alles wat ik verwacht van een web shop heeft dit bedrijf al.

Peter

Prima levertijd en uitgebreid assortiment. Wellicht wel te uitgebreid voor mij, want ik blijf maar bestellen.

Kortom ik ben een erg tevreden klant.

Assortiment, goede merken en levertijd

Wellicht klanten wijzen op benodigdheden die ook handig zijn. Bestel je een kwast dan als tip mee geven dat ook een houdertje te bestellen is. Ik was dat namelijk vergeten en heb deze in een tweede bestelling gekocht, waardoor ik weer verzendkosten moest betalen.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie.

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens.

Mitchel Molsberger.

Ad de Bruijn

Goede producten voor een mooie prijs en altijd netjes en goed te woord gestaan

Goede Snelle levering

Lekker zo doorgaan

Beste,

Vriendelijk dank voor jouw review en voor de inzet die je toont om ons te voorzien van deze bruikbare feedback.

Uit je review kan ik opmaken dat vooral de informatie op onze website erg duidelijk is. Wij zijn de koplopers als het om informatie vergaren bij producenten en leveranciers gaat. Als je geïnteresseerd bent in de achtergrond van onze producten, kan ik aanraden onze social media kanalen nauwlettend in de gaten te houden.

Houd ons aanbevolen en geniet van je scheerproducten.

Harun Dagdelen

Vanuit mijn opzicht vind ik het bedrijf zeer proffesioneel werken. De informatie staat netjes onder de producten weergegeven.

De informatie die het product zeer snel en kort beschrijft.

Beste,

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Mitchel Molsberger

Kort contact kan ik verder weinig over zeggen

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

D.Nijst

Vlotte levering en hele goede service

Het door mij fout bestelde artikel werd na retourzending netjes terugbetaald

Alles is voor mij naar wens gegaan. Ik zou geen verbeter punten weten.

Beste,

Tot ziens en veel plezier met je aankoop

JCM

Inmiddels bestel ik al een poosje mijn scheerproducten bij dit bedrijf, heerlijke scheerzeep/crème en aftershave balsem.
Mooie producten op natuurlijke basis. Probleem is alleen dat je ze...

Zeer uitgebreide en zinvolle informatie over de producten alsmede tips voor het gebruik. Ruime sortering met regelmatig nieuwe producten.

In januari had ik als tip meegegeven om de toegang tot je account gegevens te verbeteren, top om te zien dat recent dat ook is aangepast, een prima verbetering. Wellicht nog een klein tipje: het gebruik van favorieten opslaan in je account waarbij je als extra ook je eigen notities kan toevoegen, maar noodzakelijk is dat niet, het is nu al goed.

Misschien is er nog uitbreiding mogelijk bij de verzorgingsproducten, zoals douchegel.

Beste,

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens.

H.L.J.M. Louwerens

Alles is perfect in orde. De bestelde artikelen worden goed verpakt, en de volgende dag, zoals aangeven, geleverd.

Bij elke bestelling krijg je een probeer-artikel. Heel goed.

Kan al een tijdje niet inloggen. Ook nieuw wachtwoord aangevraagd, maar niks. Dus bestellen gaat niet.

Beste,

Sinds enkele weken hebben wij een vernieuwde webshop. Helaas mochten wij gebruikersgegevens niet meenemen en moet daarom iedereen even een nieuw account aanmaken. Excuses voor het ongemak.