peter690

Zeer goed

goede helpdesk
vlotte aflevering

Reactie ManandShaving.nl:

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te... Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Rene

Snelle bezorging top

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel... Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is. Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

AB

Snelle levering, duidelijke correspondentie

- duidelijke website
- mooie producten
- snelle levering
- goede communicatie

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Hans Koning

Altijd een zeer prettige ontvangst, lekker kopje koffie, aangenaam gesprek, kennis van zaken en een uitgebreid assortiment en veel demo materiaal om aan te ruiken en te voelen maken een bezoek... Altijd een zeer prettige ontvangst, lekker kopje koffie, aangenaam gesprek, kennis van zaken en een uitgebreid assortiment en veel demo materiaal om aan te ruiken en te voelen maken een bezoek altijd zeer aangenaam.

Uitgebreidheid van het assortiment.
Veel demo producten beschikbaar.
Enthousiaste medewerkers.
Kennis van zaken

Natscheerder

Meermalen wat besteld. Altijd correct geleverd gekregen. Bij afhalen eerder ook netjes geholpen.

In de winkel weet men waar men het over heeft.

Stefan

Als ik iets wil bestellen op scheergebied kijk ik altijd eerst bij Manandshaving. Mijn ervaring is erg prettig. Ze denken mee en de levering is altijd snel.

Het is fijn om te zien dat er zo ontzettend veel verschillende producten te koop zijn bij Manandshaving. De site is eenvoudig maar daardoor enorm overzichtelijk met genoeg details om een keuze te maken.

JJK

Snel en correct bezorgd

Duidelijke website

David Paris

Super service en concurrentiële prijzen, enkel jammer dat er geen winkel dichterbij is 😀 ze nemen echt wel de tijd voor je en geven professioneel advies!

Service, kennis van zaken, ...

John van den Berg

Ik heb een safety razor gekocht, die mij was geadviseerd door de eigenaar, en het scheer resultaat is werkelijk perfect!
Plus de merkure 38c scheert ook werkelijk fijn! Kortom ergste reden,...
Plus de merkure 38c scheert ook werkelijk fijn! Kortom ergste reden, zeker ook om de snelle levering! De winkel heeft een ruim assortiment, en ik ga er zeker nog meer kopen! Kortom, erg tevreden en kan iedereen aanbevelen je laten te adviseren en er iets moois te kopen!

Goed advies, ruim assortiment snelle levering!

Niek

Ik kon makkelijk en snel vinden wat ik zocht. Het ruime aanbod staat duidelijk gesorteerd op de pagina.

Zeer snelle levering, keuze uit verschillende bezorgwijzes en momenten.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed... Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils. Tot ziens en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink