Pijnaker

Bestelling geleverd zoals beloofd.

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Mitchel Molsberger

Belde om te bepsreken dat de kwast slecht in de houder zou passen, superservice!

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling.

Theo

Prima, heb er al meerdere malen besteld. Ik kom niet voor niets elke keer terug.

De klantvriendelijkheid en de klantgerichtheid.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Paul ten Dam

Ervaringen zijn erg positief!
Uitgebreid assortiment en snel geleverd. Reageren erg snel en deskundig op vragen.

Breed assortiment en snelle levering

geen verbeterpunten

Mitchel Molsberger

Snel duidelijk en goedkoop!

Transparante communicatie
en stipte levering.
Deze was goed op te volgen.

Safe betaling via bank.

Neen

Prima!

Snelle afronding van de bestelling.

nvt.

Beste,

Allereerst bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van een review. Uit je review kan ik opmaken dat wij hoge ogen scoren op bestelgemak.

Bestelgemak komt bij ons voort uit meerdere facetten. Wij bieden een bijdrage vanuit onze klantenservice. Echter niet te vergeten dat we vaak handen leggen aan de website om deze te optimaliseren. Zonder deze optimalisatie, zal het bestellen bij Manandshaving.nl wat omslachtiger zijn.

Na dit uitgelegd te hebben wil ik je een fijne dag wensen en hopelijk tot een volgende keer.

Mitchel Molsberger

Zeer plezierig, goede adviezen en service

service

Trebmal

Ik heb hier nu al een aantal keren naar volle tevredenheid scheerspullen besteld. Prima service en eigenaar die vol passie kan vertellen en adviseren over de mooie producten in zijn winkel.

Kwaliteitsmerken en volop keuze om je eigen voorkeuren en favorieten te onderzoeken.

Kan er zo geen bedenken. Ben nog niet tegen iets naars aangelopen (komt misschien nog).

Prima bedrijf.

Beste,

We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie.

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens.