snelle levering

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

louis van Helden

Vernomen van mijn zoon, die klant bij U is,zelf heb ik nu ondervonden dat U excellente producten heeft en een snelle service

allereerst houdt Uw bedrijf lopend op de hoogte, snelle levering

Beste,

Vriendelijk bedankt voor uw enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij u zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit uw review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Hartelijk dank en veel plezier met uw bestelling.

Mari

Zoals in het verleden gewoon weer goed verlopen

richard.

Zeer Goed.

goede tekst en uitleg.

Niet.

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Rob

Positief. Snelle levering!

marc

Alleen maar positieve ervaringen

Kwalitatieve producten aan scherpe prijzen, bij iedere bestelling krijg je een sample, is heel fijn om is iets uit te proberen.

Doe zo verder

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

Prima!

Duidelijke website !

Beste,

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

Kortlang

Uitstekend

Misschien wat vaker een monster van een ander product

Prima.

Ruime sortering.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Arno Daals

In 1 woord: prima!

Ben goed en vriendelijk telefonisch geïnformeerd.