W van den Hoogen.

Heb een bestelling gedaan voor een scheerkwast van Omega type Pamplona.
Deze was niet voorradig bij de bestelling in maart waarvan melding werd gemaakt en thans afgeleverd per 2 juli 2019....

Snelheid van beantwoording.

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Mark Van Der Starre

Goede communicatie. Duidelijke website.
Blij met de kleine extra cadeautjes.

Goede spullen. Blij met de extra cadeautjes.

kees

Snelle service, maar vooral goede beschrijving van de producten.

Enorm assortiment. De specialist op het gebied van scheren en alles wat er omheen hangt.

Luca

Goede service en snelle levering

Service is heel goed. Ieder vraag wordt uitgebreid voor je beantwoordt.

Albert Bakker

Alles naar verwachting of beter.

snel. simpel

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling.

Muki

Zeer professionel 10 punten

Ruud

De productbeschrijvingen zijn helder; het zoeken naar producten is gemakkelijk, de levering is snel.

zie boven.

Nils van Rijn

Manandshaving.nl heeft een zeer kundig en adviserend team als het aankomt op de aanschaf van mooie scheerproducten. Ze luisteren goed naar wat de klant wil en komen met verschillende opties. Ook...

- Product kennis
- Breed assortiment in zowel het lagere als hogere segement.
- Aanbod van diverse cursussen om te leren scheren met bijvoorbeeld een open mes.
-Juan Ettema is die vriendelijkheid zelve

Beste Nils van Rijn,

BFutz

Beste ,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Jeroen Klein Legtenberg

Top bedrijf. Ik bestel al een aantal jaren scheerproducten bij hun. Met volle tevredenheid.

Snelle levering. En duidelijke beschrijvingen op hun website

Beste Jeroen,

Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling.