Richard Balster

Top levering. Vandaag bestelt volgende dag in huis. Netjes verpakt.

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Uitstekend

duidelijkheid, snelheid, accuratesse

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Hartelijk dank en veel plezier met uw bestelling.

F. Jacobs

Mijn ervarging met Manandshaving.nl is zeer positief. Snelle levering beloofd en belofte werd nagekomen. De geleverde producten zijn perfect in orde en van hoge kwaliteit.

Zeer snelle levering.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Geniet van uw scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

P. de Klein

Zeer goed, de levering was binnen 24 uur binnen met een presentje

snelle levering

Beste,

Fijn dat u onze dienstverlening omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Veel plezier met uw producten en wellicht tot binnenkort.

Mitchel Molsberger

Keurig en ter zake kundig

Aanbod en levering

Geen idee

Mitchel Molsberger

Prima duidelijke product omschrijving en snelle levering

Beste,

Hartelijk dank en veel plezier met uw bestelling.

Mitchel Molsberger

flexibel, attent, neemt keurig even telefonsisch contact op als een deel van de bestelling niet direct leverbaar is.

Very very positive.

Good stock, friendly efficient service.

Can't think of any.

Reactie ManandShaving.nl:

Thank you for your nice review.

We appreciate your satisfaction.

Regards,

Anonymous

Excelent service

Fast service, received the products next day. Products were as expected.

Add more products. Diversity.

Reactie ManandShaving.nl:

Thank you for your review.

A lot of shaving pleasure.

Regards,

Keizer

Prima, goed klant gericht

Ik vind de website wat on overzichtelijk en kan wel een stevige opfrisbeurt gebruiken. Heeft een beetje kruitvat uitstraling en ben van mening dat dat niet overeenstemt met de (exclusieve) producten die worden verkocht

Zie bovenstaand. Ik zou de website stevig aanpakken zodat deze meer een luxe uitstraling heeft. Dit aangevuld met adviezen / korte news items en weetjes. Zorg dat er traffic blijft op de site en niet allen om te bestellen.

Beste Keizer,

Bedankt voor uw feedback.

Wij zullen uw tips meenemen in onze evaluatie.

Veel plezier met uw aankoop.