Patrick

Supper die producten van Bleubeards revenge ... hopelijk kunnen jullie alles en aan dezelfde prijzen blijven leveren ... ivm dat Brexit gedoe :)

Relatief snelle levering 3 dagen naar Belgie

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel... Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is. Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

De natscheerder

Prima advies (via website) en ook losse onderdelen te bestellen.
Klasse.

paulien

Alles werd uitgelegd en alle tijd werd genomen om de moeder (zonder de zoon erbij) alles uit te leggen. Toppie.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

G.Vlottes-Witteveen

Snel en keurig verpakt

Goeie website

H.J

Netjes geleverd en doorgaan op deze wijze.

Nog nirt

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed... Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils. Tot ziens en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Lex van den Eersten

Goede winkel, goede service, duidelijk communicatie.

Vanwegen verandering in bestelling 2 keer mail gekregen om mij letterlijk 1 euro die ik teveel had betaald terug te geven.

Daniël Loorbach

Persoonlijke benadering. Goede service. Voldoende keus

Servicegericht. Vriendelijk. Ruime keus.

Richard Loman

Zoals altijd snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

P.W.N. van Dort

Mooi assortiment van top kwaliteit ...

De enthousiaste uitleg , als ik het zou willen , van ieder product ...

Serkan

Zeer goede webwinkel met een groot assortiment aan kwaliteit scheerproducten!

Groot assortiment
Kwaliteit produkten