RJ vd Veen

Na wat issue's tijdens de bestelfase op het web is er via de chatfunctie naar een oplossing gezocht. Daarna is de bestelling opnieuw via de webshop aangeboden. De volgende dag is de bestelling in...

Klantgericht meedenken van de medewerker.

Geen.

Beste,

Allereerst hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. Leuk om te zien dat je onze nieuwe chatfunctie hebt ontdekt. Mede omdat dit geleid heeft tot een oplossing van een euvel. We staan onze klanten graag bij voor raad en daad.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust een langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met uw aankoop.

Mitchel Molsberger

Snel en netjes te woord staan

op jullie site toch graag de mogelijkheid om bij een post agentschap een bestelling op te halen.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie.

Veel plezier met uw aankoop en hopelijk tot ziens.

Lei

Correcte behandeling

Snelle en correcte levering

Beste,

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Rob

Ik had alleen maar gegoogled naar scheerspullen en kwam hier terecht.
De eerste levering is goed gegaan en ben tevreden over de producten, dus hier gaat meer worden besteld

deze webwinkel geeft duidelijke beschrijvingen bij de spullen

nog geen gezien,

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Hartelijk dank en veel plezier met uw bestelling.

Prima levering, duidelijke website

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

Tot ziens en veel plezier met uw aankoop.

Mitchel Molsberger

Fijne internetleverancier, snel en goed assortiment

snelle levering, goed assortiment

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Vriendelijk bedankt en wellicht tot binnenkort.

Zeer goed

Snelle levering!!!

Beste,

Hartelijk dank en veel plezier met uw bestelling.

Ad

Heel goede ervaring

Mitchel Molsberger

Prima service en kennis van producten

Ruim assortiment

Dany - Vlaanderen

Niets op aan te merken.

Keuze is makkelijk te maken dankzij de goede onderverdeling en de extra uitleg (bv. Info over scheerborstels). Betalen is veilig en eenvoudig. Niet veel tijd tussen de bestelling en de goede aankomst van de goederen.

Voorlopig niets. 2 bestellingen gedaan, beiden waren O.K.