Charis

Goede uitleg over de producten. Ik heb een weloverwogen beslissing kunnen maken en het werd op afgesproken dag en tijdstip geleverd.

Goede uitleg over de producten

Schwizz

Goede en snelle levering

Hans Gunning

Assortiment is groot. Bestelling verliep soepel conform wens. Bij ophalen (daar had ik voor gekozen) van het bestelde, kreeg ik een rondleiding door de winkel en een goede toelichting op alle...

Deskundig advies mbt de ‘do’s en don’ts’ van diverse artikelen.

Anthonie Michels

Niet voorradig volgens website,dan toch op mijn aandringen gekeken of er inmiddels nieuwe “aanvoer” is binnen gekomen.Men nam daarvoor moeite,en Bingo !!!. Top.

Mvrgr

JTX

Alles ging goed.

Snelle levering, product goed, en prijs goed.

Leo Peulen

Mooie site en keurige levering.

Zeer breed assortiment.

Ugur

Süper snelle levering

Service

J. H.

Het is allemaal snel en soepel verlopen. Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat ik niet meer bij jullie iets ga bestellen.
De rede is dat ik het pakje niet ergens kan afhalen en dat het...

Snelle levering.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste J.H.
Bedankt voor uw beoordeling.
Jammer dat u niet meer wil bestellen bij ons. Te meer omdat wij wel afhaalmogelijkheid bij een PostNL afhaalpunt aanbieden in het winkelmandje. Wellicht heeft u dit over het hoofd gezien of deze afhaalfunctie was geblokkeerd door een storing tijdens het invullen van uw afleveradres.
Mocht u hier vragen over hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet
Juan Ettema

Wim van Gardingen

Prima product en verzending

Els

In eerste instantie via chatgesprek advies gevraagd. Aangezien de keuze voor mij lastig was telefonisch contact met de shop en uitstekend advies gekregen.
Snelle levering van het product.

Goed advies gekregen, snelle levering