J.W,Bertram

Gewoon goed

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Mitchel Molsberger

Prima, maar ik hoef niet na iedere zending een tevredenheidsonderzoek

sterke webwiste

nee

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie.

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens.

Mitchel Molsberger

Duidelijke website en prima aanbod.

Snelle en goed verzorgde afhandeling !

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

Erik

Super service, mooie producten. Ik kan iedereen deze webshop aanbevelen EN ze hebben ook een prachtige winkel in Naarden met top service en advies!

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling.

a.g.g.j. deijnen

Snel en correcte levering

prijs kwaliteit

Beste,

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

Charles Vierling

Ik vind het jammer dat mijn scheerzeep Tailor of Old Bondstreet / The St. James collection niet meer wordt geleverd. Al die verschillende “luchtjes” zijn geen verbetering.

Groot assortiment

Lastig dat het adressenbestand is verdwenen. Had niet gehoeven.

Beste,

Allereerst bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van een review. Uit je review kan ik opmaken dat wij hoge ogen scoren op Snelheid levering.

We hebben onze website recent vernieuwd. Om over te gaan naar een modernere en betere website, moesten wij bepaalde gegevens achterlaten in de oude omgeving. Dit wegens de aangescherpte privacywet.

Na dit uitgelegd te hebben wil ik je een fijne dag wensen en hopelijk tot een volgende keer.

Mitchel Molsberger

Info op website kan beter

Fred B

Vriendelijk, duidelijk, efficiënt en snel

mogelijkheid tot een chat igv verzoek om advies

Met de nieuwe website kan men weer een poos vooruit.

Mitchel Molsberger

No nonsens, doen gewoon wat ze beloven!

Ruime keus

Iets betere beschrijving van de onderlinge verschillen tussen de artikelen

Beste,

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Mitchel Molsberger

Alles onder een dak. Specialist op het gebied van scheren en huidverzorging.

Niet bang om buiten de betreden paden te gaan. Bieden ook ruimte voor allerlei nieuwe merken en producten om zich te profileren.