Nico hendrickx

Prima snelle service,ruime keuze uit artikels👍

Beste,

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Raymond van Breukelen

De bestelling en afhandeling werd voor mij als klant zeer goed afgehandeld.

Service naar de klant is bijzonder goed.

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door ons.

Hjz

Gewoon goed

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Uitstekend

Beste,

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Martin

Altijd helemaal prima, mooie en goede producten voor en rondom het scheren

Vlekkeloos in de producten en levering

Nee houden zo

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling.

Nicolas

Terrific products!
Terrific service!
Fast delivery!

L

@

N

Beste,

We zijn jouw dankbaar dat je de tijd hebt genomen om onze service te omschrijven. Door middel van reviews kunnen wij onze services indien nodig aanpassen.

Uit je review kan ik opmaken dat we op “info over verloop order” veel sterren scoren. Als een product bij ons verzonden is houden wij contact met onze klant tot dat het gewenste product aangekomen is.

Wist je dat onze zorg verder gaat dan van deur-tot-deur? Wanneer een klant ontevreden is over een product, proberen we gezamenlijk naar een passende oplossing te zoeken.

Veel plezier met jouw aankoop.

Mitchel Molsberger

Prima, bestelling ging goed.
Afleveren duurde wat langer, waarschijnlijk door Pinksteren dat KPN post er wat langer voor nodig had.

Bereikbaar via telefoon op moment dat je wat wilt weten.
Goede uitleg bij producten.

Op zich niet

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

Kc2000

Beste,

Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling.

Elise van Kruijsbergen

Goede en snelle levering. Heel mooi product voor schappelijke prijs.

Gewoon goed!!!

Neen