Rob

Twee producten besteld, waarvan 1 niet direct beschikbaar. Ik kreeg daar keurig melding van met de datum waarop levering kon plaatsvinden. Op die datum ook gekregen. De producten uiteraard naar mijn... Twee producten besteld, waarvan 1 niet direct beschikbaar. Ik kreeg daar keurig melding van met de datum waarop levering kon plaatsvinden. Op die datum ook gekregen. De producten uiteraard naar mijn zin.

Het tijdig melden.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Baard

Prima !

John Muller

Via internet Muhle scheermes gekocht na enige informatie gelezen te hebben op de site.
Artikel werd geleverd op de door mij gewenst datum op een geschikte tijd.
De levering was compleet...
Artikel werd geleverd op de door mij gewenst datum op een geschikte tijd.
De levering was compleet + een door Manandshaving bijgesloten nederlandse gebruiksaanwijzing.
De prijs was competitief.

Duidelijke en zeer informatieve website.
Bedrijf komt zeer professioneel over.
Snelle levering.
Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Reactie ManandShaving.nl:

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te... Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Benny

Groot aanbod en prima service.

Het grote aanbod en snelle reageren op vragen.

tk

Niet op aan te merken. Prima service.

Alles

Marion

Gewoon goed.

Snelle levering.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel... Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is. Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Bart

Over de gehele lijn goed. Niets aan toe te voegen.

Goede en flexibele service en kwaliteit. Snelle levering.

Joost

Snelle correcte levering.

Snelle reactie op persoonlijke vraag via 'chat' buiten openingstijden.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel... Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is. Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Harry Rikkkerink

fred ligtvoet

Bestelling gedaan,kreeg ik netjes een mailtje waarin stond dat er iets niet op voorraad was, mailtje terug gestuurd met een antwoord, daarna netjes op de post gedaan door ManandShaving.nl en snel... Bestelling gedaan,kreeg ik netjes een mailtje waarin stond dat er iets niet op voorraad was, mailtje terug gestuurd met een antwoord, daarna netjes op de post gedaan door ManandShaving.nl en snel binnen en gewoon netjes verpakt,TOP

Zie bovenstaande

Prima service!

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink