Prima producten, snelle levering

Unieke producten

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Mitchel Molsberger

Vroeger beter dan laatste bestelling

Product in aanbieding maar niet echt leverbaar: 2 willen bestellen ,en maar 1 in voorraaddagenlang

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Echter vinden we het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening.

Graag zetten we deze situatie over naar de mail om je beter van dienst te kunnen zijn. Zou je ons een e-mail willen sturen naar het volgende e-mailadres: info@manandshaving.nl? Vermeld in de e-mail richting ons graag ook waarom je ontevreden bent over onze dienstverlening met extra informatie als: Welk product had je willen bestellen? Van welke aanbieding wilde je gebruik maken?

Vanuit ons het begrip dat het niet altijd leuk is als er onvoldoende voorraad is. Dagelijks houden we onze voorraden in de gaten en voeren we bij onze leveranciers bestellingen door. Omdat we met import vanuit het buitenland te maken hebben, kan het soms enige tijd duren tot een betreffend product bij ons binnenkomt. De optie om gebruik te maken van onze aanbiedingen blijft dan wel ten alle tijden open staan. Wel vermelden wij er alvast duidelijk bij, dat het wat langer kan duren als gewend. Zodra het door jou bestelde product door onze leverancier geleverd word, sturen wij dit direct door naar jou als klant.

Wij staan je graag te woord en doen ons uiterste best om tot een oplossing te komen.

Alvast vriendelijk bedankt en we zien jouw e-mail graag tegemoet.

Mitchel Molsberger

Zowel de chat service als telefonisch contact was zeer goed. ze geven goede raad en kennen hun producten goed.

levering duurde lang doordat er een leverprobleem was met de leverancier. misschien versturen in 2 keer indien er dergelijke problemen zijn met een wachttijd van ongeveer 3 weken.

Beste,

Bij een grote bestelling overwegen wij een deellevering. Wanneer wij verwachten dat we de bestelling niet spoedig kunnen versturen of het uitvoeren van een deellevering niet rendabel is, laten we onze klant een moment op de bestelling wachten. Wel houden we onze klant goed op de hoogte van de huidige situatie en doen we ons best leuke sample's toe te voegen aan de bestelling.

We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie.

Met vriendelijke groet

Vlotte levering

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

Mitchel Molsberger

De website is goed toegankelijk, redelijk snel en makkelijk doorzoekbaar. Op zich zijn de beschrijvingen van de producten ook redelijk. Dit zou nog uitgebreider kunnen. Nu worden niet alle producten...

De website is goed toegankelijk, redelijk snel en makkelijk doorzoekbaar. Levering is snel en goed.

Sommige producten zijn niet direct leverbaar en ze staan lang op de website met dit predicaat. Mogelijk zijn ze in het geheel niet leverbaar?
Op zich zijn de beschrijvingen van de producten ook redelijk. Dit zou nog uitgebreider kunnen. Nu worden niet alle producten beschreven maar een selectie. Op de website heb je vooral iets aan een globale richting waarvoor het product te gebruiken is of verschilt van de anderen.

Verena

De producten zijn goed, het is makkelijk te vinden op de website, de verzending is snel en er zijn bijvoorbeeld voordeelverpakkingen van scheermesjes te krijgen. Enige wat ik jammer vind is dat de...

Goede, uitgebreide informatie over de verschillende soorten scheermesjes.

Voor het verzenden van alleen scheermesjes of andere artikelen die in een envelop passen (en alleen een paar postzegels voor nodig zijn), lagere verzendkosten rekenen.

Mitchel Molsberger

Heel positief: snelle levering; goed verpakt.

Mooie selectie produkten; snelle levering met goede verpakking.

Weet niet

Ruikt lekker

Mitchel Molsberger

Het meest uitgebreide aanbod wat ik kan vinden op het internet! superbehulpzaam en stelt de juiste vragen als ik ze bel.

de baard lotion doet wat het zegt en maakt dat mn baard er mooier uitziet.

Laurent

Top!