Georgy Vanseer

Vlotte levering, overzichtelijke website en eerlijke prijzen.

Beste,

We zijn jouw dankbaar dat je de tijd hebt genomen om onze service te omschrijven. Door middel van reviews kunnen wij onze services indien nodig aanpassen.

Uit je review kan ik opmaken dat we op “info over verloop order” veel sterren scoren. Als een product bij ons verzonden is houden wij contact met onze klant tot dat het gewenste product aangekomen is.

Wist je dat onze zorg verder gaat dan van deur-tot-deur? Wanneer een klant ontevreden is over een product, proberen we gezamenlijk naar een passende oplossing te zoeken.

Veel plezier met je aankoop.

Oostvogel

Ik kan hierover kort zijn: prima!

Snelle afwikkeling en geen problemen!

Ik zou het echt niet weten.

Beste,

Allereerst bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van een review. Uit je review kan ik opmaken dat wij hoge ogen scoren op bestelgemak.

Bestelgemak komt bij ons voort uit meerdere facetten. Wij bieden een bijdrage vanuit onze klantenservice. Echter niet te vergeten dat we vaak handen leggen aan de website om deze te optimaliseren. Zonder deze optimalisatie, zal het bestellen bij Manandshaving.nl wat omslachtiger zijn.

Na dit uitgelegd te hebben wil ik je een fijne dag wensen en hopelijk tot een volgende keer.

Mitchel Molsberger

Goede producten met ruime keus. Goede service.

Een ruim assortiment zodat je eens kunt afwisselen.

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Mitchel Molsberger

Regelmatig bestel ik hier spullen en dat gaat altijd prima.

Beste,

Veel plezier met je aankoop.

Mitchel Molsberger

Uitstekend. Er is veel aanbod aan producten en er wordt zeer snel geleverd.

Duidelijke website

Eigenlijk niet!

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

Dick van Deutekom

Goede en snelle service!

Edwin

Snelle levering en prima producten

Beste,

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

Met vriendelijke groet

Mitchel Molsberger

Prima service en snelle levering van mijn gewenste product

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Nico hendrickx

Prima snelle service,ruime keuze uit artikels👍