Charles Vierling

Ik vind het jammer dat mijn scheerzeep Tailor of Old Bondstreet / The St. James collection niet meer wordt geleverd. Al die verschillende “luchtjes” zijn geen verbetering.

Groot assortiment

Lastig dat het adressenbestand is verdwenen. Had niet gehoeven.

Beste,

Allereerst bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van een review. Uit je review kan ik opmaken dat wij hoge ogen scoren op Snelheid levering.

We hebben onze website recent vernieuwd. Om over te gaan naar een modernere en betere website, moesten wij bepaalde gegevens achterlaten in de oude omgeving. Dit wegens de aangescherpte privacywet.

Na dit uitgelegd te hebben wil ik je een fijne dag wensen en hopelijk tot een volgende keer.

Mitchel Molsberger

Info op website kan beter

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Fred B

Vriendelijk, duidelijk, efficiënt en snel

mogelijkheid tot een chat igv verzoek om advies

Met de nieuwe website kan men weer een poos vooruit.

Mitchel Molsberger

No nonsens, doen gewoon wat ze beloven!

Ruime keus

Iets betere beschrijving van de onderlinge verschillen tussen de artikelen

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Mitchel Molsberger

Alles onder een dak. Specialist op het gebied van scheren en huidverzorging.

Niet bang om buiten de betreden paden te gaan. Bieden ook ruimte voor allerlei nieuwe merken en producten om zich te profileren.

Heldere informatie, duidelijke plaatjes

Duidelijke website, eenvoudig te bestellen, correcte aflevering zonder problemen.

Beste,

Vriendelijk dank voor jouw review en voor de inzet die je toont om ons te voorzien van deze bruikbare feedback.

Uit je review kan ik opmaken dat vooral de informatie op onze website erg duidelijk is. Wij zijn de koplopers als het om informatie vergaren bij producenten en leveranciers gaat. Als je geïnteresseerd bent in de achtergrond van onze producten, kan ik aanraden onze social media kanalen nauwlettend in de gaten te houden.

Houd ons aanbevolen en geniet van je scheerproducten.

Mitchel Molsberger

Snelle levering en zoals beloofd binnen 24 uur.

Duidelijk en snel

Beste,

Houd ons aanbevolen en geniet van je scheerproducten.

Uitstekend

Goed assortiment

Nvt

Mitchel Molsberger

Zeer aangenaam met altijd goede reacties op vragen en opmerkingen

brede selectie met goede kwaliteit

Beste,

Allereerst bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van een review. Uit je review kan ik opmaken dat wij hoge ogen scoren op bestelgemak.

Bestelgemak komt bij ons voort uit meerdere facetten. Wij bieden een bijdrage vanuit onze klantenservice. Echter niet te vergeten dat we vaak handen leggen aan de website om deze te optimaliseren. Zonder deze optimalisatie, zal het bestellen bij Manandshaving.nl wat omslachtiger zijn.