Jan |Prive

Afgeleverd wat is besteld.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed... Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils. Tot ziens en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Bert soetebier

Heel mooie site en uitstekende service

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Ak

Mooie producten

Top snelheid qua levering

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Beste Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is... Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Beste Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan. Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Snelle levering en vlotte service. Breed assortiment dus veel keus.

je kunt veel informatie vinden op de site, en de filmpjes zijn er informatief

Goede service

presentatie producten

Jack

Snelle levering, goed verpakt, dus goed ontvangen.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel... Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is. Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

JW hoek

Wachten tot bestelling compleet is.

Uitgebreid assortiment

Highvoltage barbershop

Alles wat je nodig hebt Altyd op voorraad

Snelle levering . Top service . Persoonlijke touch

Reactie ManandShaving.nl:

Goede service en op tijd geleverd

Goede uitleg op de webwinkel

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is... Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan. Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink