Mats de Jong

Snelle service en er wordt persoonlijk gereageerd op vragen

Er wordt meegedacht met de klant

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Ruud.

Te gekke scheerkwast, bevalt me prima.Vlotte behandeling en verzendingAl met al zeker aan te bevelen.

Ja ook bij uitleg (telefonisch)over het product vriendelijk te woord gestaan.

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Sjon

Goede voorlichting gehad bij telefonisch contact. En zeer klantvriendelijk .

Verstand van zaken
Zeer klantvriendelijk

E.Manning

Kort maar krachtig: goed

Breedassortiment en service

Klaas

Er is de tijd genomen voor een goed telefonisch advies. Ook is de bestelling netjes verpakt en snel geleverd.

Ook heeft de scheercreme van Proraso mijn vorige scheerzeep tot de...

Service en kennis.

Huub

Tevreden over afhandeling na de bestelling

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Schockviciouse

Heerlijk grote aftershave

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

Bert Peterse

Ken Manandshaving al jaren en is naar mijn mening één van de beste in de business. Uitstekende producten en al je spullen supersnel thuisbezorgd. Uitstekende

Uitstekende uitleg bij de producten in de webshop.

Niels1080

Top snelle verzending met goede verpakking. Ook fijn voor de uitleg.

Niets opvallend gewoon goed

Beste,

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Remco Iwema

Prima contact gehad tijdens de bestelling vanwege een onvoldoende voorraad. Tóch kunnen bestellen en zodra het product weer voldoende beschikbaar was is het aan mij verzonden.

prima contact, scherpe prijzen