Geelen

Prima! Mooi assortiment en snelle levering.

Snelle en betrouwbare levering. Al vaker producten besteld via deze website en nog nooit teleurgesteld. Ook leuk dat je altijd een monstertje erbij krijgt.

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is. Tevens leuk opgemerkt dat wij al onze klanten voorzien van gratis samples.

Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling.

Perfect

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust een langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

Met vriendelijke groet

Paul

Ruime keuze, prettige website en snelle correcte levering

Bij nagenoeg elk product staat een korte beschrijving. Dat is wel heel erg prettig, zeker als je eens een keer wat anders wil uitproberen

Beste,

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

Met vriendelijke groet

B

C

D

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

RW

Mooi assortiment en echt goede service!

Fijne service in de winkel. Mooi assortiment en snelle en betrouwbare levering bij online shoppen.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Cor Hulshof

Heel positief!

Heel klantvriendelijk. Goede informatie. Komen afspraken na.

Mitchel Molsberger

Ruime keus in bijzondere baard producten. Snelle verzending. Leuk cadeautje bijgesloten!

Producten die elders moeilijk verkrijgbaar zijn, vindt je volop bij Manandshaving!

Beste,

Wij beschikken over een breed assortiment. Zowel bekende als onbekende merken hebben inmiddels een plek gevonden in onze webshop. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Hartelijk dank en veel plezier met uw bestelling.

Mitchel Molsberger

Makkelijk, duidelijk, bestelling altijd juist

Omschrijving niet teveel en toch duidelijk/volledig

Beste,

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

Chris van Toren

Goede keus producten

Snelle leververing

Mitchel Molsberger

Scheerzeep (Taylor of Old Bond Street), scheermesjes (Feather) en een scheerkwast besteld.
Uiteindelijk via de optie 'vooruit betalen' betaald wat vlot werd afgehandeld (Rabobank -> Rabobank)

Duidelijke website, scherpe prijzen, uitgebreid assortiment. Snelle levering.

Bij het betalen werkte de betaaloptie 'paypal' niet (werd teruggestuurd naar het betaalmethode keuzescherm), dit heb ik een aantal keren geprobeerd waardoor ik na enkele minuten meerdere bestellingen geplaatst bleek te hebben. Vervolgens de optie 'vooruit betalen' gekozen wat wel direct naar behoren werkte.

Beste,

Jammer om te horen dat er het een en ander bleef haperen tijdens het uitvoeren van je bestelling. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan.

Hartelijk dank en veel plezier met uw bestelling.