Eerste maal besteld en alles ok

Vlotte service 👍 en correct!

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Allereerst bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van een review. Uit je review kan ik opmaken dat wij hoge ogen scoren op bestelgemak. Bestelgemak komt bij ons... Beste, Allereerst bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van een review. Uit je review kan ik opmaken dat wij hoge ogen scoren op bestelgemak. Bestelgemak komt bij ons voort uit meerdere facetten. Wij bieden een bijdrage vanuit onze klantenservice. Echter niet te vergeten dat we vaak handen leggen aan de website om deze te optimaliseren. Zonder deze optimalisatie, zal het bestellen bij Manandshaving.nl wat omslachtiger zijn. Na dit uitgelegd te hebben wil ik je een fijne dag wensen en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Beste, Harry Rikkerink

Richard wagenaar

Voor het eerst wat besteld goede service en snel

Veel goede kwaliteit producten

Mathieu

Correct en snel geleverd. Zelfs met uitgebreide instructies.

Snelheid en verpakking

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is... Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan. Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Bouke

De bestelling is snel en netjes geleverd.

Scherpe prijzen, ruim assortiment, overzichtelijke website.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Allereerst bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van een review. Uit je review kan ik opmaken dat wij hoge ogen scoren op bestelgemak. Bestelgemak komt bij ons... Beste, Allereerst bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van een review. Uit je review kan ik opmaken dat wij hoge ogen scoren op bestelgemak. Bestelgemak komt bij ons voort uit meerdere facetten. Wij bieden een bijdrage vanuit onze klantenservice. Echter niet te vergeten dat we vaak handen leggen aan de website om deze te optimaliseren. Zonder deze optimalisatie, zal het bestellen bij Manandshaving.nl wat omslachtiger zijn. Na dit uitgelegd te hebben wil ik je een fijne dag wensen en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Chantal Limberg-Bakker

Super!!! Mooie scheerset voor mijn allerliefste vader besteld...

Ruim assortiment , nette en snelle levering...

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Frits

Niets op aan te merken.

Mooie site, heldere omschrijving van producten.

Handige website

snelle levering!

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Vriendelijk dank voor jouw review en voor de inzet die je toont om ons te voorzien van deze bruikbare feedback. Uit je review kan ik opmaken dat vooral de informatie op onze website erg... Beste, Vriendelijk dank voor jouw review en voor de inzet die je toont om ons te voorzien van deze bruikbare feedback. Uit je review kan ik opmaken dat vooral de informatie op onze website erg duidelijk is. Wij zijn de koplopers als het om informatie vergaren bij producenten en leveranciers gaat. Als je geïnteresseerd bent in de achtergrond van onze producten, kan ik aanraden onze social media kanalen nauwlettend in de gaten te houden. Houd ons aanbevolen en geniet van je scheerproducten. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Jan Akkermans

Eerste keer dat ik bij ManandShaving iets had besteld en daar tevreden over.

Reactie ManandShaving.nl:

Goed aanbod, snelle levering.

Sjeekie

Positief

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed... Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils. Tot ziens en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink