Guus Fakkel

Uitstekend, altijd bereid informatie te verstrekken en zien wat de klant kan helpen.

Klantgerichtheid, service en vak- en productkennis

mart weustink

Fijn scheermes, makkelijk in onderhoud en gebruik. Even wennen, maar wil niet anders meer zolang ik dit veilig kan. Overzichtelijke website, duidelijke adviezen en keuzehulp. Snelle levering.

werner huypens

Mooi aanbod en voor elk budget wat te vinden.

Jerre Ferwerda

Zeer goed.

Rutger

Rondgesnuffeld in het uitgebreide assortiment en uiteindelijk besloten dat de synthetische muhle scheerset het best bij mij zou passen, dus deze heb ik besteld. Ik kon kiezen voor levering de... Rondgesnuffeld in het uitgebreide assortiment en uiteindelijk besloten dat de synthetische muhle scheerset het best bij mij zou passen, dus deze heb ik besteld. Ik kon kiezen voor levering de volgende dag, helaas werd dit niet gerealiseerd. De volgende dag wel het pakket ontvangen en inmiddels met succes aan het scheren.

De filmpjes met uitleg vind ik echt van toegevoegde waarde. Sommige dingen snap ik hierdoor beter en andere dingen wist ik simpelweg niet eens. De filmpjes geven een persoonlijk gevoel en... De filmpjes met uitleg vind ik echt van toegevoegde waarde. Sommige dingen snap ik hierdoor beter en andere dingen wist ik simpelweg niet eens. De filmpjes geven een persoonlijk gevoel en onderscheiden van andere sites. Om het af te maken zou een briefje met ‘bedankt voor je bestelling’ het helemaal afmaken.

Dolf de Haan

Voorheen gevestigd in Naarden waar de producten konden worden bekeken. Enthousiaste eigenaar die weet waarover hij het heeft.

Mooie producten. Groot aanbod. Snelle en efficiënte levering

Jaap Breedveld

Vlotte afhandeling, ruim assortiment

Assortiment

Martin Dagloonder

Keurig bezorgd goed verpakt product was goed

Esther van den Berg

Max Koopman

Goede service, snelle verzending en mooi product. Ga hier vaker bestellen.