Cooper

Zowel webshop als een echte winkel

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

Art

Makkelijk bestellen op de website. Snelle levering en goed verpakt.
Goede kwaliteit producten.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

vaness aarts

Snelle levering. Heerlijke producten

Beste,

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Jacob

Het is heel goed bevallen

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

Nie

Uitstekende winkel

Goed advies, goede spullen en snelle levering

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

banaan98

Echt wel solide! Goede producten netjes op tijd geleverd. Zelfs met uitgebreide instructies voor wanneer je nieuw bent binnen de ouderwetse manier van scheren.

Alleen nog niet verbonden...

Beste,

We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie.

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens.

R.M Teiwes

Scheerde voorheen met Gilette fusion maar dit is voor mij een verademing en een stuk goedkoper

Scheert gladder

Bas hutting

Snelle verzending
Mooie producten , ruim aanbod
ook in de winkel fijne ontvangst, men neemt de tijd voor je om dingen uit te leggen en producten te bekijken
Kortom een top winkel

Veel op voorraad
Groot aanbod

Beste,

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

Gooi

Snelle levering.

Snelle levering. Goed assortiment

Baldaya

Efficient, Swift. No frills.