Sander

Doen wat ze beloven, snel geleverd en netjes verpakt en bezorgd.

Piet Verkroost

Als al bestaande cliënt heb ik allereerst engig moeite met de nieuwe website. Ik moet vaststellen dat helaas mijn aanschaf geschiedenis niet meer aanwezig is. Vervolgens is het niet eenvoudig in de...

Ik was al cliënt en heb goede ervaring met Manandsahving.

Peter

Positief.

Snel geleverd via pick up point.

Marcel Voorn

Snel en goed

Henk-Jan

Vandaag me lekker laten scheren hier. Fantastische ervaring!!!! Enthousiaste verkopers met verstand van zaken. Goede voorlichting gehad en heerlijk kunnen snuffelen en voelen van de fantastische...

Fysieke winkel is echt wel een pré

Leonard

Snel geleverd en goede berichtgeving over proces

Werd alternatief geboden voor product dat niet voorradig was

Maickel Janssen

Mooie en goede producten.snelle levering!

Snelle levering en leuk presentje bij de bestelling

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

Juan Ettema

William

Heel goed

snelle levering, goed verpakt

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling.

Juan Ettema

Gideon

Hier kun je topproducten kopen, en enorme keus met goede beschrijving van wat het product doet. Wat ik jammer vind; er staat per product geen vermelding dat het dierproefvrij is en al of geen...

prima levering, goede producten

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie. Als de producent aangeeft dat het artikel parabenenvrij is en niet op dieren is getest nemen wij dat in de beschrijving van het artikel over.

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens.

Harry Rikkerink