Harold

Overzichtelijk, netjes. Goed online advies . Top

Prijs, aanbod. Uitstraling. Kwaliteit . Snel en goed verpakt en geleverd. Top

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Jan Willem

Prima webshop met een ruim aanbod. Twee items besteld. De levering duurde wat langer maar dat werd netjes gecommuniceerd. En de after shave ruikt fantastisch!

Goede communicatie.

koos Trijssenaar

Zeer goed

goede kwaliteit
afspraken nakomen
snelle levering

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Rick

Via internet ontdekt, heldere site

Informatieve filmpjes en snelle levering!

Ron

Goede informatie bij de producten. Uitgebreid assortiment. Goede prijzen

De informatie bij de producten. De prijzen.

Willem Wolven

Communicatie: correct.

Ik ben goed geïnformeerd over de voortgang van mijn bestelling.
De door mij bestelde producten waren met zorg verpakt en verzonden.
Complimenten zijn hier op zijn plaats !

KC

Zeer goede ervaring met Manandshaving.nl. Kwam via Google op de site terecht, maar alles stond duidelijk vermeld en met veel uitleg over de producten . Heb op basis van een review op de site o.a....

- duidelijke productinformatie
- snelle en accurate levering via PostNL

BO

Snelle reactie op mailberichten. Goede kwaliteit en cliëntgerichte medewerkers.

Zeer cliëntgerichte, medewerkers. Zeer persoonlijke benadering.

JV

Eerst voor advies in de winkel geweest, dit was top en persoonlijk. Op de site ook alles duidelijk en snel bezorgd

Henk

Mooie site, snelle levering

Veel informatie over de producten op de site

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.