Albert Bakker

Alles naar verwachting of beter.

snel. simpel

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Muki

Zeer professionel 10 punten

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Ruud

De productbeschrijvingen zijn helder; het zoeken naar producten is gemakkelijk, de levering is snel.

zie boven.

Nils van Rijn

Manandshaving.nl heeft een zeer kundig en adviserend team als het aankomt op de aanschaf van mooie scheerproducten. Ze luisteren goed naar wat de klant wil en komen met verschillende opties. Ook...

- Product kennis
- Breed assortiment in zowel het lagere als hogere segement.
- Aanbod van diverse cursussen om te leren scheren met bijvoorbeeld een open mes.
-Juan Ettema is die vriendelijkheid zelve

Beste Nils van Rijn,

BFutz

Beste ,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Jeroen Klein Legtenberg

Top bedrijf. Ik bestel al een aantal jaren scheerproducten bij hun. Met volle tevredenheid.

Snelle levering. En duidelijke beschrijvingen op hun website

Beste Jeroen,

Benny

Goede website met veel produkten. Bestelling makkelijk te plaatsen.

Snelle afhandeling en levering van mijn bestelling.

Beste Benny,

EA

Duidelijke site, snelle levering šŸ‘

Maarten

Positief. Er was een item niet geleverd, maar dat werd direct opgestuurd. Vriendelijke en service gerichte mail.

Vriendelijk. Snel. Mooi assortiment.

Beste Maarten,

Tim Spiessens

Topservice: product niet meer in voorraad maar waardig alternatief voorgesteld. Vlotte en snelle communicatie, zoals steeds.

De snelheid van de communicatie en het denken in functie van de klant.

Beste Tim,