P.W.N. van Dort

Mooi assortiment van top kwaliteit ...

De enthousiaste uitleg , als ik het zou willen , van ieder product ...

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Serkan

Zeer goede webwinkel met een groot assortiment aan kwaliteit scheerproducten!

Groot assortiment
Kwaliteit produkten
Leuke informatie filmpjes op Youtube

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

peter690

- mooie producten
- snelle levering
- goede communicatie

Hans Koning

Altijd een zeer prettige ontvangst, lekker kopje koffie, aangenaam gesprek, kennis van zaken en een uitgebreid assortiment en veel demo materiaal om aan te ruiken en te voelen maken een bezoek...

Uitgebreidheid van het assortiment.
Veel demo producten beschikbaar.
Enthousiaste medewerkers.
Kennis van zaken

Natscheerder

Meermalen wat besteld. Altijd correct geleverd gekregen. Bij afhalen eerder ook netjes geholpen.

In de winkel weet men waar men het over heeft.

Stefan

Als ik iets wil bestellen op scheergebied kijk ik altijd eerst bij Manandshaving. Mijn ervaring is erg prettig. Ze denken mee en de levering is altijd snel.

Het is fijn om te zien dat er zo ontzettend veel verschillende producten te koop zijn bij Manandshaving. De site is eenvoudig maar daardoor enorm overzichtelijk met genoeg details om een keuze te maken.

JJK

Snel en correct bezorgd

Duidelijke website

David Paris

Super service en concurrentiële prijzen, enkel jammer dat er geen winkel dichterbij is 😀 ze nemen echt wel de tijd voor je en geven professioneel advies!

Service, kennis van zaken, ...