JW hoek

Wachten tot bestelling compleet is.

Uitgebreid assortiment

Highvoltage barbershop

Alles wat je nodig hebt Altyd op voorraad

Snelle levering . Top service . Persoonlijke touch

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel... Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is. Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Goede service en op tijd geleverd

Goede uitleg op de webwinkel

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is... Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan. Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Een paar van mijn dagelijkse scheerspullen besteld en alles netjes verpakt en snel bezorgd. Bestellen gaat eenvoudig zonder verborgen extra kosten.

Duidelijke website met correcte informatie over product en voorraad. Breed assortiment en snel bezorgd zelfs in de kerstperiode. Zeer goed!

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Hogervorst

Mijn bestelling was er niet helaas maar werd prima opgelost met een mooi alternatief per mail waar mijn man super blij mee is

Bestelling 🚚 was perfect 👌

m de Jong

Super snel geholpen

servicegericht

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Petrr

Heerlijke producten.
Snelle levering- zelfs nu met de feestdagen.

Truups

Enorm veel keus, cadeautjes met een mooi prijsje

Gemakkelijk te bestellen, snel in huis en goed verpakt thuis aan gekomen. En je werd op de hoogte gehouden hoe de stand van zaken waren rondom je bestelling.

Rajith

Goede assortiment en eenvoudig te kopen