Steven

Behulpzaam en duidelijk over de producten. Vriendelijk contact en niet opdringerig. Naast de beschrijving ook handige filmpjes om de beste keuze te maken.

Erg vriendelijk en veel middelen om erachter te komen welk product je nodig hebt.

Jeffrey

Prima ervaring, snelle response i.g.v. vragen.

Snelle service

Warres

Goede ervaring, al eerder besteld

John.

Leuke en goede ervaring

Expertise van de producten top.

blije klant

Goede ervaring

heel plezierig advies aan de telefoon, vroeg goed door

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

minstrel

First time buyer here and well pleased with not only the products, but also with the service and recommendations.

Both live chat and email contact where excellent...Thanks!

Reinald de Zwart

Goede producten en niet te hoge prijs en de levering ging goed en snel

goedkope prijs

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

ik

Goed en snelle levering

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

D. Jaspers

Dovo Shavette aangeschaft. Bestelling had ik de dag erna al kunnen hebben, maar toen had ik iets te doen dus later laten bezorgen op een afhaalpunt. Was iets onduidelijk over het korte mesje dat was...

Stempel met naam van diegene die de bestelling heeft ingepakt. Was iets goedkoper dan een concurrent. Vriendelijk telefonisch te woord gestaan.

Beste heer Jaspers,

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

capiaux J

Heel goed: groot kwalitatief aanbod, snelle afwikkeling en levering, gunstige prijszetting.