Jean-Pierre Ramakers

Geen opmerkingen, vlotte afhandeling van aankoop.

Goede communicatie. Producten duidelijk beschreven.

Christiaan Zwaneveld

Komt zijn belofte na.

Goed met zijn klanten praten indien nodig.

LEO Theuws

Fijn product

net wat ik verwachte

Jo Van Damme

Alles werd perfect op tijd geleverd

het baard assortiment

Guus van Knippenbergh

Uit een brede selscite producten kunnen kiezen. Producten op voorraad hadden snel gestuurd kunnen worden, maar levering moest wachten op een product dat binnen moest komen. Dit was duidelijk... Uit een brede selscite producten kunnen kiezen. Producten op voorraad hadden snel gestuurd kunnen worden, maar levering moest wachten op een product dat binnen moest komen. Dit was duidelijk aangegeven. Goede, recyclebare verpakking. Goed informatie over de levering zonder dat ik erom moest vragen.

Goede selectie producten, goed contact over leveringen.

Fred

Prima in orde, ook goede productinfo (video's) op de site

goede producten, duidelijke communicatie

Pascal

Heel prettig

Filmpjes met uitleg

Casper

Op de website staat voor 23:55 besteld morgen geleverd. De producten die ik besteld heb waren op voorraad maar niet geleverd.
Op zaterdag een bestelling geplaatst met ook alle producten op...
Op zaterdag een bestelling geplaatst met ook alle producten op voorraad, ook niet uitgeleverd terwijl ik ruim op tijd was.

Leuke YouTube filmpjes

Stijn

Vroegere bestelling kreeg ik nog testers en papier met bestelde producten op en dacht ook een kaartje met ingepakt door. Kan hier mis in zijn. Nu bestelling gedaan doos toegekomen beschadigd inhoud... Vroegere bestelling kreeg ik nog testers en papier met bestelde producten op en dacht ook een kaartje met ingepakt door. Kan hier mis in zijn. Nu bestelling gedaan doos toegekomen beschadigd inhoud volledig en opgevuld met piepschuim chips. Geen bestel papier in geen kaartje geen testerjes vind het een onpersoonlijke levering oprecht spijtig. Levertijd niet correct meerdere dagen gewacht hoewel alle geselecteerde producten de tekst hadden voor 23.45u besteld dag erna in huis. Via de live chat contact opgenomen ivm bestelling hier op nog geen enkel antwoord op gehad na een week. Spijtig. Onder de producten zat scheer crème van truefit en Hill bescherm scheeltje zat deels in de crème(niet de fout van man and shaving)

Marc van Megroot

Ondanks dat de website 1-5 werkdagen aangeeft voor levering van het product werd het 14 dagen. Volgens de eigenaar wegens problemen met levering vanaf de fabrikant.

Sterke concurrerende prijzen. Snelle reactie op email.