Johan Doorakkers

Er is een wereld voor me open gegaan op scheergebied.

goede kwalitatieve spullen

Erik Arckens

Uitmuntende klantenservice!

Klantgericht en kwaliteitsproducten

Leonard van der Hoeven

Werkt altijd zeer goed ! Ook als het niet direct leverbaar is. Prima adres

Enorme collectie met van alles en nog wat voor scheren. Ik vind Herbert jammer dat de winkel in Naarden er niet meer isc

Angelieke Stikkel

Een aansprekend leuk bedrijf met originele, kwalitatief hoogstaande producten. Winkelen was nog nooit zo leuk en gemakkelijk. Vriendelijke service in toelichting op producten en passie voor de... Een aansprekend leuk bedrijf met originele, kwalitatief hoogstaande producten. Winkelen was nog nooit zo leuk en gemakkelijk. Vriendelijke service in toelichting op producten en passie voor de professie bovendien.

Wat ik een ieder kan aanraden die twijfelt over producten of geuren, kom naar de showroom. Ik heb door dit bezoek een geweldig verjaardagspakket kunnen samenstellen wat anders niet op die manier was... Wat ik een ieder kan aanraden die twijfelt over producten of geuren, kom naar de showroom. Ik heb door dit bezoek een geweldig verjaardagspakket kunnen samenstellen wat anders niet op die manier was rondgekomen.

Cornelis Verlooij

Uitermate prettig

Zeer klantvriendelijk en duidelijke uitleg

Mitchell van Kranenburg

Ruim aanbod van producten, en goede beschrijvingen en filmpjes van de producten als je niet goed weet wat je nodig hebt.

Duidelijk, uitleg, gunfactor

Anton De kruijf

Gewoon goed

Gespecificeerde producten

Peter Grob

Keurig geleverd, nette prijs!

Goed verpakt. Probleemloze levering

Geert Roeloffs

Snelle reactie op email en snelle levering

Goed alternatief geboden na backorder producten

Freek W

Prima prijzen, kwaliteit en snelle levering