Bloemetje

Niets.

Noortje

Van steijn

Top

Snelle afhandeling van bestelling online. Zeer tevreden hier over en ook over product dat ik heb gekocht zeer tevreden

Sandra Jonkvorst

Matig

Veel producten in assortiment

Contact met me opnemen als ik een email stuur. Ik wacht nog steeds hoe ik iets moet retourneren.

R

Matig

Prettige klantenservice

Betere communicatie met vervoerder, pakket is retour gestuurd omdat het adres niet zou kloppen. Het adres was juist, helaas hebben wij het pakket niet ontvangen en nog geen geld terug gezien op de... Betere communicatie met vervoerder, pakket is retour gestuurd omdat het adres niet zou kloppen. Het adres was juist, helaas hebben wij het pakket niet ontvangen en nog geen geld terug gezien op de rekening.

Nvt

Producten goed

Levertijd is niet duidelijk. Pas in de bevestigingsmail staat dat items niet tegelijk geleverd kunnen worden of later. En dat je dan extra kosten hebt als je ze eerder wilt. Vond ik niet zo... Levertijd is niet duidelijk. Pas in de bevestigingsmail staat dat items niet tegelijk geleverd kunnen worden of later. En dat je dan extra kosten hebt als je ze eerder wilt. Vond ik niet zo fijn. Zou hier wel iets aan doen.

De winkel

Top

Ga zo door

Top bedrijf

Negina

Snelle bezorging zoals er staat

Niks

Celine

Zeer goede service na de verkoop!

Ze zijn vlot via email te bereiken. Je krijgt snel antwoord, ze zijn zeer hulpvaardig en super vriendelijk! Zelden zo een goede service gezien!

Geen aanmerkingen

Caro Smets

Snel geleverd, goed verpakt

Ondanks vakantieperioden toch de volgende dag ontvangen

Alles naar wens