Xx

Een super goede service

Korekt

Lutgens

Super goed

Fijn achteraf betalen mooie website. Snelle levering

Hebbik niet

Sangers

Zeer goed bedrijf zeer snelle levering product is als op de foto

Mario

Heb geen contact gehad gewoon via de website besteld

Zou het niet weten eerste keer besteld

Weet het niet ken het bedrijf zelf niet

Tijssen

Toppie

Bedankt voor t zwerfboek

Nvt

Blom

Leuke kinderstoeltje. Vlot geleverd.

Vlotte levering in een hergebruikte doos.

Geen op- of aanmerkingen

H

Goed en snel

Snel

Nvt

Liliane Foederer

Het pakketje is goed aangekomen en schijnt heel leuk te zijn. Ik kocht het als kado voor mijn neefje maar het was onmogelijk om het pakket te laten bezorgen met mij als afzender. Ook probeerde ik... Het pakketje is goed aangekomen en schijnt heel leuk te zijn. Ik kocht het als kado voor mijn neefje maar het was onmogelijk om het pakket te laten bezorgen met mij als afzender. Ook probeerde ik een felicitatiekaart bij te voegen maar die zou ongeschreven meegegaan zijn. Dus als kadoservice totaal ongeschikt, alleen als je het pakket naar jezelf laat sturen en je het dan persoonlijk overhandigt is het een goed alternatief. Ik moest ze dus een berichtje sturen om te zeggen dat ze een anoniem pakketje zouden krijgen en dat dat van mij was. En dit alles wist ik niet voordat ik op de ‘koop’ knop drukte.

Leuke spulletjes en goedkoop

De mogelijkheid om een kaartje (zelfs als het een klein z/w kaartje is met de naam van de ‘gever’ erop, als het niet mogelijk is de felicitatiekaarten te laten bedrukken.

Reactie mamaloes.nl:

Hoi Liliane, het is inderdaad (nog) niet mogelijk om cadeautjes gepersonaliseerd te verzenden. Dit wordt ook vermeld in onze veelgestelde vragen pagina. Enkel in een van onze vestigingen kunnen we... Hoi Liliane, het is inderdaad (nog) niet mogelijk om cadeautjes gepersonaliseerd te verzenden. Dit wordt ook vermeld in onze veelgestelde vragen pagina. Enkel in een van onze vestigingen kunnen we cadeaus inpakken. Bestellen en persoonlijk overhandigen is natuurlijk ook een optie. Gelukkig is het cadeau wel in de smaak gevallen bij de ontvanger!

Shakeel Mohamed

I had no issues and the products delivered on time

Good price and good quality products

An option to deliver during the weekend would be nice

Marian

Bestelde is gestuurd zonder omdoos dus verpakking gescheurd

Goede website snelle levering

Verpak de artikelen om vervoersschade te voorkomen