8.5/10

Duidelijke website, goede verzendtijden.

Jack

Uitgebreide keuze, leuke producten. Levering uitstekend. Keer te woord gestaan en was heel klantvriendelijk.

Snelle levering, goed info over levering, goed verpakt. Ging iets mis bij bestellen door internet verbinding en werd telefonisch direct uitgezocht en verholpen.

W Hermens

Fijn

gewoon goed

nee geen verbeterpunten en of tips. Zo door blijven gaan

Goede ervaring alleen de belofte vandaag besteld morge en in huis klopt niet, zitten meerdere dagen tussen.

Belofte vandaag besteld morgen in huis nakomen.

Heel slecht! Wij hebben problemen met de gordels van een kinderstoel. Deze trekken schuin aan, waardoor je je kind dus niet veilog vervoert. Er zit 2 jaar garantie op deze stoel. Na melding duurt...

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste,

Ik zie in ons systeem dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. Zij hebben de vraag uitgezet naar de leverancier van Maxi-Cosi en zullen er bij je op terug komen zodra er meer duidelijk is. Mocht je tussendoor vragen hebben over de status hiervan, dan mag je altijd contact opnemen met de klantenservice.

Team MamaLoes

Ik heb een speelkleed en een regenhoes voor de kinderwagen besteld via deze webshop. Producten waren binnen 2 werkdagen geleverd (vrij snel) en de producten waren netjes en stevig verpakt. Ook zien...

Snelle levering en de producten zijn precies zoals beschreven.

Bestellen voor 22 uur morgen in huis is het onzin. Op donderdag mijn bestelling plaatsen en op maandag krijg ik pas mijn paket. Vandaag is het verjaardagfeestje en ik heb geen kado :( :( Echt...

verzenden van bestellingen

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste Paula,

Wat vervelend dat je het pakket niet de dag na bestelling hebt ontvangen. Ik zie inderdaad dat het hobbelpaard vandaag geleverd zal worden.

Onze excuses voor de vertraging. Mocht je verder nog vragen hebben, dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Team MamaLoes

vanessa

Redelijk goed

cadeaus voor mensen die veel bestellen of korting zou het beter maken !

Uitgebreid assortiment , snelle levering en prima verpakt.

Uitgebreid assortiment, snelle levering

Nienke

Groot assortiment en correcte service.

Groot assortiment

Levertijd - duurde 3 dagen ipv 'volgende dag geleverd'.

Daarnaast zou het fijn zijn om naast op prijs en positie ook op'best beoordeeld' te kunnen selecteren en bij sommige producten wat meer zoekfuncties te hebben. Bijvoorbeeld bij de categorie babyfoons > dat je kan selecteren op een aantal gewenste eigenschappen.