Reviews

8.7 / 10
2488 beoordelingen
Schrijf beoordeling

91% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.6/10
Info over verloop order
8.4/10
Snelheid levering
8.9/10
Bestelgemak
8.9/10
Klantvriendelijkheid
8.6/10
Informatie op de website
8.5/10
After sales
8.5/10

2488 Reviews

Privé

10/10

Goede aanbiedingen, snelle levering, duidelijke info

Sterke punten

Levertijd en prijzen

Verbeterpunten of tips

Geen


anonymous

10/10

Het product is zelfs nog mooier dan ik had verwacht!

Sterke punten

snelle levering

Verbeterpunten of tips

factuur is niet te vinden, dat is niet fijn als bedrijf zijnde want moets daar even achteraan


Younes

6/10

Vervelend

Sterke punten

Vriendelijkheid

Verbeterpunten of tips

Product was beschadigd(later opgemerkt), nu moeten we lang wachten op een nieuw product en weer alles uit elkaar halen. Dubbelwerk en wachten. Ik doe uiteindelijk alle moeite terwijl het niet mijn fout is, dat is wel jammer.

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste Younes, Als we het kunnen oplossen met onderdelen dan zullen we dit zeker doen! Ik zie helaas geen contact met de klantenservice terug op dit mail adres. Als we je nog ergens bij kunnen... Beste Younes, Als we het kunnen oplossen met onderdelen dan zullen we dit zeker doen! Ik zie helaas geen contact met de klantenservice terug op dit mail adres. Als we je nog ergens bij kunnen helpen neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@mamaloes.nl. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes


Plasschaert Caroline

10/10

Zeer vriendelijk, snelle levering, excellent service, correct. Super

Sterke punten

De service

Verbeterpunten of tips

Geen , alleen maar goede ervaringen.


I. Tahtaj

8/10

Afspraak is GEEN AFSPRAAK

Sterke punten

Letterlijk geen sterke punten.

Verbeterpunten of tips

Denken in oplossingen en niet vingers wijzen naar andere

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste MamaLoes klant, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent en er niet goed met je meegedacht is. We zullen je feedback meenemen en bekijken hoe... Beste MamaLoes klant, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent en er niet goed met je meegedacht is. We zullen je feedback meenemen en bekijken hoe we dit kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes


Theo

10/10

Een erg klantvriendelijk , eerlijk en makkelijk bedrijf.

Sterke punten

Vriendelijk

Verbeterpunten of tips

Nvt


Anoniem

2/10

Be careful of misleading DELIVERY TIME!
I ordered a package on the workday before 22:00 and should receive it the next day, that is what they say during the purchase, under shipment...
Be careful of misleading DELIVERY TIME!
I ordered a package on the workday before 22:00 and should receive it the next day, that is what they say during the purchase, under shipment information, and when you receive a confirmation email. However, its end of the 2nd day and I still have not received my order - shame as after trying to contact them I just received cold kind of F*** off emails! Blaming DHL and not trying even to fix the situation. I am very frustrated as I choose them only because of the delivery timing as it was a present. Now I need to go empty-handed or order somewhere else who at least apologize or send a notification about possible delays. Anyway, NEVER WILL USE their “fabulous” service again

Thanks for nothing!

Sterke punten

bit cheaper? but it does not matter if you dont receive your order !

Verbeterpunten of tips

customer service, delivery time, info on your website

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Dear MamaLoes customer, Thank you for sharing your experience. I am sorry to read that your order had some delay. During the Black Friday period we did our utmost to send all the orders,... Dear MamaLoes customer, Thank you for sharing your experience. I am sorry to read that your order had some delay. During the Black Friday period we did our utmost to send all the orders, unfortunately, we had some delays as well and one of them was yours. We understand that we did not meet your expectations and are very sorry for this. We hope for a second chance to show you that we have taken your feedback into account. Kind regards, Team MamaLoes


Anoniem

10/10

Afgelopen donderdag mijn bestelling opgehaald en betaald, de volgende dag is het product afgeprijsd...Na contact met de klantenservice een mailtje terug ontvangen dat het verschil op mijn... Afgelopen donderdag mijn bestelling opgehaald en betaald, de volgende dag is het product afgeprijsd...Na contact met de klantenservice een mailtje terug ontvangen dat het verschil op mijn bankrekening overgemaakt gaat worden. Prima service!!!!

Sterke punten

Goede service.

Verbeterpunten of tips

Geen


arturs

1/10

Be careful of misleading DELIVERY TIME!
I ordered a package on the workday before 22:00 and should receive it the next day, that is what they say during the purchase, under shipment...
Be careful of misleading DELIVERY TIME!
I ordered a package on the workday before 22:00 and should receive it the next day, that is what they say during the purchase, under shipment information, and when you receive a confirmation email. However, its end of the 2nd day and I still have not received my order - shame as after trying to contact them I just received cold kind of F*** off emails! Blaming DHL and not trying even to fix the situation. I am very frustrated as I choose them only because of the delivery timing as it was a present. Now I need to go empty-handed or order somewhere else who at least apologize or send a notification about possible delays. Anyway, NEVER WILL USE their “fabulous” service again

Thanks for nothing!

Sterke punten

bit cheaper? but it does not matter if you dont receive your order !

Verbeterpunten of tips

customer service, delivery time, info on your website

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Dear MamaLoes customer, We received your review twice but once again thank you for sharing your experience. I am sorry to read that your order had some delay. During the Black Friday period we... Dear MamaLoes customer, We received your review twice but once again thank you for sharing your experience. I am sorry to read that your order had some delay. During the Black Friday period we did our utmost to send all the orders, unfortunately, we had some delays as well and one of them was yours. We understand that we did not meet your expectations and are very sorry for this. We hope for a second chance to show you that we have taken your feedback into account. Kind regards, Team MamaLoes


Anoniem

4/10

Levertijd klopt zelden

Sterke punten

Prijs

Verbeterpunten of tips

Na lange tijd toch weer eens besteld. "Op werkdagen voor 22:00 uur besteld volgende dag in huis ". 24 uur verder, maar pakketje heeft DHL nog niet eens bereikt. Argument zal zijn dat het druk is vanwege de Sint. Vorige keer was het echter een doodnormale week. Claim het dan niet op je site of geef het eerlijk aan voordat tot afronden bestelling wordt overgegaan. Ik zweer bij BOL.

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste MamaLoes klant, We willen niets liever dan dat je je pakketje zo snel mogelijk ontvangt. De Black Friday heeft bij ons voor extra drukte gezorgd in ons magazijn en bij de bezorgers van... Beste MamaLoes klant, We willen niets liever dan dat je je pakketje zo snel mogelijk ontvangt. De Black Friday heeft bij ons voor extra drukte gezorgd in ons magazijn en bij de bezorgers van DHL. Hierdoor heeft het verwerken en bezorgen van je bestelling iets langer geduurd dan je van ons gewend bent. Uiteraard doen we er alles aan om een mogelijke vertraging te beperken. We wensen je veel plezier met je aankoop bij MamaLoes! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes