Helaas voor mij de eerste en laatste keer dat ik bij jullie wat besteld . Ik
had een Schommelstoel en een autostoel besteld op 23 november. Ze waren beide niet op voorraad dus kreeg ik een...

Snelle reactie

Zoveel het is ongelooflijk. Betere levering. Snellere levering. Betere info over het verloop van de order. Bestelgemak mag beter.

Beste,

Wat ontzettend jammer om te lezen hoe het is gelopen met jouw bestelling!
Ik zie inderdaad dat je beide producten in backorder hebt geplaatst, omdat dit niet op voorraad was toen je het bestelde.
Wij versturen je spullen inderdaad zo snel mogelijk, zodra het bij ons binnen is. Helaas is inderdaad de swoon nog niet bij ons binnen gekomen, waardoor we het niet aan je hebben kunnen verzenden. Ik vind het wel jammer om inderdaad mee te delen dat er niets aan je bestelling toegevoegd kan worden. Dit komt door de automatische systemen waarmee wij werken, waardoor er niets meer toegevoegd kan worden.
Excuses hiervoor!
Mocht je nog vragen hebben, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice onder vermelding van je ordernummer en deze recensie.

Team MamaLoes

Later geleverd dan was aangegeven. Tevens is retour op eigen rekening. Dit vind ik echt niet kunnen.

Geen.

Geen retourkosten en beloftes nakomen.

Beste,

Wat jammer om te lezen dat jouw bestelling te laat is geleverd. Excuses hiervoor!
Retourneren is inderdaad voor eigen rekening. Dit staat ook in onze retour voorwaarden op onze website. Mocht je hierover nog vragen hebben dan kan je onder vermelding van je ordernummer en deze referentie contact opnemen met onze klantenservice.

Team MamaLoes

Fijne webshop ,snelle levering.ik heb het aan iedereen die ik ken aanbevolen.Ik heb alle behoeften van mijn dochter met vertrouwen besteld.ik ben zeer tevreden.

%100

Niet nodig

Na anderhalve week maar eens gebeld hoe het staat met levering van de buggy (25-11 besteld)
De overschrijding van de levertijd wordt volledig afgeschoven op DHL
MamaLoes wil geen...

Afschuiven op de vervoerder

Kijk eens hoe andere webshops soortgelijke issues oplossen

Beste,

Wat vervelend dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen, terwijl deze wel door ons is verzonden!
Wil je in een e-mail aan onze klantenservice je ordernummer doorgeven ter referentie van deze recensie? Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.

Slecht

niet

klantenservice

Beste,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met ons!
Kan je in een e-mail je recensie toelichten onder vermelding van je ordernummer? Dan gaan we dit natuurlijk verder met je oppakken.

Team MamaLoes

Ervaring op zich is OK. Maar ik had een snellere levering verwacht.

De kwaliteit van website is OK en behandeling van besteling eveneens, maar ik heb de indruk dat de levering sneller zou mogen gebeuren

Helaas voor mij de eerste en laatste keer wat ik bij jullie wat besteld . Ik heb een kinderkamer besteld wat beschadig was alle 3 delig . Een kinderwagen met vlekken( wat zij mij ook nog de schuld...

Jullie bestellingen controleren voor dat ze verstuurd worden i.p.v. verwachten dat de klanten dat zelf doen om vervolgens foto’s, film....te moeten maken en opsturen en alsnog zelf iedere keer bellen omdat ze blijkbaar altijd vergeten te bellen .

Beste,

Wat vervelend om te lezen dat je problemen hebt met de ontvangen kinderkamer en kinderwagen! Excuses hiervoor. Kan je per email ons je ordernummer doorgeven met deze review als referentie? Dan gaan we dit natuurlijk voor je oplossen!

Team MamaLoes

Ik heb donderdag 2 eetstoel bij jullie besteld en volgens jullie website wordt zaterdag bij mijn thuis bezorgen.

Vandaag is al maandag en ik heb nog steeds niks ontvangt.

Beste Jeniffer,

Wegens decemberdrukte hebben wij niet alle pakketten op tijd kunnen versturen.
Het kan zijn, dat wanneer je nog geen email van ons hebt gehad, dit nog niet verstuurd was. Excuses hiervoor! Heb je wel een email gehad met track and trace code? Dan kan je je bestelling volgen via DHL.

Team MamaLoes

Op 29 okt een bestelling geplaatst zodat ik op 1 dec mijn bestelling thuis zou ontvangen. Krijg ik pas op 1 december doodleuk een mailtje dat vandaag pas de bestelling is ingepakt en verstuurd...

Beste,

Allereerst onze excuses dat wij jouw bestelling niet op tijd hebben kunnen versturen! Ik begrijp heel erg goed dat dit vervelend is. Wegens decemberdrukte hebben wij een achterstand opgelopen en dus jouw bestelling niet op tijd kunnen verzenden.
Betreft de email die je ons hebt gestuurd, wij verwerken de mails op volgorde van binnenkomst. Gezien de drukte hebben wij ook erg veel mail verkeer, waardoor een antwoord soms langer op zich laten wachten. Hier ook mijn excuses voor!

Team MamaLoes

Op de website een baby plaspotje besteld. Deze was vrij snel geleverd. Ook op de website gelezen dat er gratis geretourneerd kan worden. Nu wil ik mijn bestelling retourneren in verband met slechte...

Bestelgemak.

De kwaliteit heb ik als zeer slecht ervaren. Ook de retourprocedure vind ik zeer omslachtig en overdreven (overpakking om de originele verpakking).

Beste Michelle,

Op onze website kan je de retourvoorwaarden terug vinden. Hierin is te lezen dat wanneer een product niet naar wens is, retour kosten voor eigen rekening is.
Wij vragen inderdaad om niet op de productdoos te schrijven. Wellicht kunnen wij namelijk het product opnieuw verkopen aan een andere klant die dit wel graag zou willen hebben. Wanneer er op de doos geschreven is, kunnen wij het niet meer verkopen. Vandaar dat wij vragen om altijd een andere doos om het product te doen.
Tevens mag je ook altijd retourneren in een van onze winkels.