Elzinga

Snelle levering, schappelijke prijzen

nvt

nvt

Reiny van Milt

Zeer tevreden over snelheid en vriendelijkheid.Kreeg een luieremmer waar beschadiging aan zat, na even chatten had ik de volgende dag nieuwe emmer?

Vriendelijkheid

Laura Vliegen

Normaal gezien geen problemen, nu na een week nog geen levering

Prijs/kwaliteit en aanbod is super, klantenservice reageert snel. In het verleden nooit problemen gehad.

Na een week zijn de goederen nog niet geleverd. Dit zou liggen aan BPOST. Misschien is het een tip om te leveren door POSTNL, zij leveren sneller in België.

Beste Laura,
Beste Laura,
Bedankt voor het delen van je ervaring! Fijn om te lezen dat je over het algemeen tevreden bent. Wij hebben eerder met POSTNL gewerkt en zijn juist overgegaan naar DHL. Zij dragen de pakketten beide over aan BPOST en zij ondervinden momenteel extreme drukte. BPOST kampt momenteel met een extreme achterstand in de verwerkingen van zendingen. Hierdoor kan het tot 5 dagen duren voordat een pakket in het netwerk van Bpost is gescand en de bezorging kan oplopen tot 7 dagen. Heb je van ons de track and trace code al ontvangen? Houd deze dan in de gaten voor de levering van jouw bestelling.
Voor meer informatie verwijzen wij je naar de website van Bpost https://news.bpost.be/nl-corona.

Wahida

Zeer goed

Alles wel

Geen opmerking

Anne

Prima. Snelle levering!

Geen verbeterpunten of tips.

Lugthart

Babybad met aankleedkussen

Goede service bij defect!

Live chat mag iets sneller geantwoord worden.

Niet zo best

Het is een webwinkel met veel keuze mogelijkheden

De voorraad beter up to date houden nu al mega vaak gehad dat ik wat bestel wat op voorraad staat en na het kopen krijg ik bericht dat het niet op voorraad is en ik de rest van m'n bestelling alvast... De voorraad beter up to date houden nu al mega vaak gehad dat ik wat bestel wat op voorraad staat en na het kopen krijg ik bericht dat het niet op voorraad is en ik de rest van m'n bestelling alvast kan ontvangen als ik nog een keer verzendkosten betaal...!!!
Hoezo wij hebben de macht in handen en jah kan krijgen wat je graag wilt op de vooraf aangegeven datum als je maar betaald.... Dit valt in mijn ogen niet onder service

Zelfs nu met oog op sinterklaas cadeautjes wordt ik voor die keuze gezet... Of ik krijg m'n spullen eind november compleet of moet nu extra betalen om de rest nu te krijgen of moet alles annuleren en opnieuw bestellen zonder het product wat er eerst wel was en nu na het kopen ineens niet meer ?

Al met al een hele slechte service zo zit ik nu ook nog steeds te wachten op een bestelling waarvan de levertijd nu al 2x is uitgesteld en nu moet ik die gok dus maar weer nemen dat m'n dochter straks zonder cadeautjes zit?

Beste MamaLoes klant,
Onze Klantenservice heeft per e-mail contact met je opgenomen omdat we je feedback niet kunnen plaatsen bij de orders welke we terug vinden in het systeem.
We helpen...
Beste MamaLoes klant,
We helpen je graag verder!

Samantha

Slecht

Klantenservice.

Beste Samantha,
Beste Samantha,
Ik zie dat er verwarring is over een opening bij het aangekochte voedingskussen en dat de Klantenservice je aangeboden heeft om te retourneren. Mochten we je verder nog ergens bij kunnen helpen horen we het graag!