L. Vd valk

Fijne website, goede aanbiedingen en leuke spullen

Alles prima

Henriëtte Kersten

Fijn bedrijf

Ding Joye kinderwagen gekocht bij Mamaloes. Het onderstel kraakte en piepte in no time. Moest eerst tig keer filmpjes opsturen. Vervolgens onderstel opgestuurd, heeft de leverancier ernaar... Ding Joye kinderwagen gekocht bij Mamaloes. Het onderstel kraakte en piepte in no time. Moest eerst tig keer filmpjes opsturen. Vervolgens onderstel opgestuurd, heeft de leverancier ernaar 'gekeken', hier en daar wat gesmeerd en gespoten maar verhelpen ho maar. Kraakt nog net zo erg als voorheen. Er wordt doodleuk gezegd dat ze niks aan het gekraak kunnen doen, "product voldoet aan de kwaliteitsnormen", krijgen geen geld terug, geen andere wagen of zelfs maar een nieuw onderstel. Belachelijk. Ik heb hier vaker spullen besteld maar dit was dus de laatste keer. Wel geld binnenharken maar zorgen voor een goede afhandeling? Niet dus. Je kan gewoon de rambam krijgen, terwijl het nota bene gewoon in de garantieperiode valt.
Dus gouden tip: koop hier géén kinderwagen!

Kleine babyproducten

Kwaliteit

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste MamaLoes klant,
Beste MamaLoes klant,
Wat vervelend dat de kinderwagen niet helemaal naar wens is. We doen altijd ons best om het op te lossen en overleggen hierbij altijd met de leverancier. Helaas kan ik in combinatie met dit e-mailadres niet terugvinden wanneer je de wagen bij ons hebt besteld en hoe het precies is afgehandeld. Je mag altijd contact met ons opnemen als je ontevreden bent over het product of over de afhandeling.
Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

Houda

Snelle levertijd

Reacties van de bestellers

HG

Heel goed geholpen en snel geleverd

Alles is super

Muziekje 1 is leuk 2 zo genaamd ? vogeltje maar is meer gepiep

Nathalie

Topservice! Altijd snel geleverd

Karin Bosklopper

Goed. Duidelijke site, snelle levering!

D.bierbooms/ luisterburg

Super bedrijf

Goeide site x en in de winkel heel vriendelijk en behulpzaam

Nee geen

Linda

Nette website, leuke artikelen

Op het moment dat je een bestelling plaatst buiten kantoor uren een automatisch bevestigings emailtje dat de bestelling is ontvangen zou wel fijn zijn.

Nadya

Duidelijk en snel

Goed assortiment, duidelijk en snel

Veel te veel plastic in de verpacking.