Ahmed Adan

Niet de vermelde dag bezorgd.

op tijd laten bezorgen of klaar maken van jullie bedrijf

Beste MamaLoes klant,
Bedankt voor het delen van je ervaring! Ik zie dat dit een zending is naar België deze zijn niet voor 22:00 besteld de volgende dag in huis maar levering 1 á 2 werkdagen ik denk dat hier je verwachting wel op ingesteld was aan je review te lezen alleen is dit altijd 1 á 2 werkdagen. Hopelijk kunnen we een teleurstelling een volgende keer voorkomen als deze verwachting bijgesteld is.
Team MamaLoes

Heb hier een aantal dingen besteld oa kinderwagen. Goede kwaliteit en bezorgen snel. Zeer tevreden

Blijft contact houden met de klant

Nvt

Super dienst naverkoop!
Super dienst naverkoop!
Bijna 4jaar geleden ledikantje gekocht voor ons eerste kindje en altijd super tevreden van geweest. Ondertussen verwachten we een tweede kindje, helaas bleek dat we de schroeven om de planken vast te maken verloren waren bij de verhuis. Even gemailed naar klantendienst en binnen de paar dagen, gratis opgestuurd vanuit mamaLoes. Ledikantje terug in elkaar kunnen zetten, ouders super gelukkig!

WAT EEN TOP SERVICE!!

grtz
Gunnar

Dienst naverkoop

Scherpe prijzen. Veel keus en vaak aanbiedingen. Ook in de winkel vaak aanbiedingen. Leuk als je oma bent en voor het oppassen dingen moet aanschaffen

Ga zo door. Zou wel leuk zijn iets meer kleding

Helaas op woensdag 24-02-2021 voor 21:00 iets besteld, nu op vrijdag 26-02-2021 nog steeds niet in huis. Loze beloftes dat het de volgende werkdag geleverd word. Erg jammer.

Nog geen.

Of site aanpassen of optijd bezorgen!

Beste MamaLoes klant,
Ik zie dat je bestelling netjes dezelfde dag door ons verzonden is en je de track & trace code ook dezelfde avond nog ontvangen hebt maar bij DHL vertraging heeft opgelopen dit is te zien bij de track & trace code hier staat een melding 'door overflow' Ontzettend vervelend natuurlijk en ook onze excuses hiervoor!
We gaan er vanuit dat de bestelling spoedig bij je geleverd zal worden.
Team MamaLoes

Vrijdag avond rond 19:00 uur een auto zitje besteld de dag erop Zaterdag 10:30 al geleverd ! Wat een service zeg ! Ontzettend tevreden

snelle levering

super goed alles

Ik ben een grote fan van dit bedrijf. Voor de allerkleinste tot aan de puber leeftijd zijn er mooie spullen te koop. Zelf nog geen moeder maar wel gastouder, soms heb ik wat nieuwe spullen nodig en... Ik ben een grote fan van dit bedrijf. Voor de allerkleinste tot aan de puber leeftijd zijn er mooie spullen te koop. Zelf nog geen moeder maar wel gastouder, soms heb ik wat nieuwe spullen nodig en dan kijk ik altijd eerst hier. Dit is een van mijn favoriete bedrijven voor kinderen.

Mooie producten en vaak ook een redelijke betaalbaar. Duidelijke site met veel foto’s van de producten.

Ga zo door

Vincent

Heel goed

Bezorging

berto

Met excuus het adres was in orde want het ledikantje was ook geleverd . dus het blijft een niet consument vriendelijke oplossing

moeilijk aan te geven meer

oplossingsgerichtheid

Beste MamaLoes klant,
We hebben via de mail even contact met je opgezocht. We zien dat het artikel nog steeds onderweg is maar willen het graag naar tevredenheid voor je oplossen.
Met...

Mara

Slecht, slecht en nogmaals vreselijk slecht! zoals die persoon hierboven zegt; hun verschuilen zich achter DHL. Onzin beloftes zoals voor 22 uur besteld bla bla bla. Vervolgens als klant baseer je... Slecht, slecht en nogmaals vreselijk slecht! zoals die persoon hierboven zegt; hun verschuilen zich achter DHL. Onzin beloftes zoals voor 22 uur besteld bla bla bla. Vervolgens als klant baseer je je keuze daarop en kies je voor hen en sta je vervolgens de dag daarna op iets te wachten dat nooit aankomt, ronduit achterlijk en onbeschoft. Nadat je de hele dag hebt gewacht kun je alsnog naar die verjaardag zonder cadeau! Hoe leuk is dat?! Reuze fun! Natuurlijk zou ik jullie aan iedereen aanbevelen! Maar niet heus! Als bedrijf moet je geen beloftes doen waarvan je weet dat je niet na kunt komen, doe je het toch dan noem ik dat oplichterij! Ik ben echt niet te spreken hierover!

Ik voel me opgelicht dus heb niet echt sterke punten gevonden.

Ga ik geen moeite doen. Er staan genoeg aanwijzingen in deze beoordeling maar iedereen weet dat toch niks mee gedaan wordt.

Beste MamaLoes klant,
Wat vervelend om te lezen dat er ergens vertraging ontstaan is. Ik zie op basis van het mailadres geen communicatie met de klantenservice. Mochten we nog iets kunnen betekenen neem dan gerust contact met ons op en excuses voor het ervaren ongemak in ieder geval!