8.3/10
8.5/10

Ik ben super ontevreden, slechte service en geen tegemoetkoming. Ik heb een kinderwagen besteld en paar dagen laten totaal een andere wagen ontvangen in de doos van de juiste. Na meerdere keren... Ik ben super ontevreden, slechte service en geen tegemoetkoming. Ik heb een kinderwagen besteld en paar dagen laten totaal een andere wagen ontvangen in de doos van de juiste. Na meerdere keren bellen, chatten en email kreeg ik te horen dat ze hem niet meer op voorraad hadden. Vervolgens word ik gevraagd om zelf een dhl kantoor te vinden om de wagen terug te sturen. Een kinderwagen is groot en zwaar, hoe doe je dat als je zwanger bent en hebt geen auto. Ongelofelijk, ik moet nu nog 14 dagen op mij geld wachten. Verder geen tegemoetkoming voor het ongemak.

Klantenservice

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste MamaLoes klant, Wat vervelend dat er iets mis is gegaan met de levering. Ik zie dat hij inmiddels bij ons retour ontvangen is en het aankoopbedrag terug op je rekening is gestort. Sorry... Beste MamaLoes klant, Wat vervelend dat er iets mis is gegaan met de levering. Ik zie dat hij inmiddels bij ons retour ontvangen is en het aankoopbedrag terug op je rekening is gestort. Sorry voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

Bangels Marleen

Grote keuze, soms aantrekkelijke prijzen

Info op de website komt niet altijd overeen met info op het product

Antonia

Prima shop!
Een aanrader.

Snel levering

N.v.t

N.kindu

Prettig

Duidelijkheid! Ik vond alles duidelijk en de prijzen waren laag voor de goede producten. Ik ben zeer tevreden. Het paste precies binnen mijn budget. Super bedankt voor alles!

Ga zo door

Nathalie

Prima, duidelijke site en netjes geleverd

Ezra kempen

Dees

Zeer positief!

Hele snelle Reactie via de chat & word vriendelijk te woord gestaan

Geen!

Kristie

Ik had een wekker voor mijn zoontje gekocht. Super tevreden mee maar ineens begon hij gekke kuren te krijgen. Heb contact opgenomen en we krijgen een nieuwe. Mijn zoontje is zo blij, want hij is... Ik had een wekker voor mijn zoontje gekocht. Super tevreden mee maar ineens begon hij gekke kuren te krijgen. Heb contact opgenomen en we krijgen een nieuwe. Mijn zoontje is zo blij, want hij is mega gehecht aan het schaapje! Super klantvriendelijk geholpen.

Super klantvriendelijk, behulpzaam. Maken tijd voor je klaar.

Ik denk zo dat ze die op dit moment niet nodig hebben.

Anouk Derksen

Veel keus en snelle levering. Ook goede prijzen!

Goede prijzen, uitgebreid sortiment

Van der Meer

Goede ervaring, snelle levering

Mooie sale prijzen, snelle levering, genoeg keuze

Heb ik niet