Mamaloesbabysjop.nl

Mamaloesbabysjop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Mamaloesbabysjop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1815
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Mamaloesbabysjop.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 1815 ervaringen.

'Bij Anneke' . Gastouder/ kinderopvang
'Bij Anneke' . Gastouder/ kinderopvang

Prima ervaring .

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel besteld, snel bezorgd . top!.

Goed (8/10)

Een doos die wat kleiner is. Het matrasje dat ik bestelde paste namelijk wel 10 keer in dr doos. En een hoop plastic erbij zodat het niet breekbaar is. Sinds wanneer is een matrasje breekbaar? Alleen een hoop verspilling. En de doos was dus haast niet te verplaatsen vanwege de onhandigheid.

Score voor Mamaloesbabysjop.nl:4/5

Prima.

Uitstekend (10/10)

Hele goede service en goed contact met klanten

meer reclame maken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Net na verstrijking van garantietermijn was sam de slaaptrainer kapot. bij ander bedrijf heb je pech maar hier wordt dit meer dan super opgelost. meer dan hele goede service!!! ik zal iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Helemaal prima. mooi op tijd geleverd.

Goed (8/10)
Score voor Mamaloesbabysjop.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring snelle afhandeling.

Uitstekend (10/10)

Nadat ik gemaild had over een artikel wat bijna 2 maanden eerder was gekocht en nu pas in gebruik was en stuk bleek te zijn, een snelle reactie gekregen en een goede service door het artikel opnieuw op te sturen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top ervaring! snelle levering. maar ook een goede service wanneer een artikel niet goed is.

Mamaloesbabysjop.nl 1 beoordeling

Kan niet anders zeggen dan dat mijn bestelling correct is verlopen. werd op de avond voor de bestelling zoals afgesproken geïnformeerd over de zending.

A'l
A'l
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wat een klantbeleving; fantastische live service via de chatfunctie op de website.

snel afhandelen van aanvragen

Ga zo door.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super geleverd, was 7 min. na tienen, toen mail eruit ging. toch de volgende ochtend in huis. dankjewel, zal een ieder jullie aanbevelen.

Uitstekend (10/10)

Ik ontving mijn bestelling razendsnel. Helaas was onderweg een pakket beschadigd geraakt.
De afwikkeling van mijn retourzending ging heel klantvriendelijk, ondanks dat het flinke financiële schade betekende voor MamaLoes.
Ik wilde daar een pluim voor geven!
Ondertussen kan ik genieten van mijn bestellingen, die ik dringend nodig had.

Fijne website!.

Bedrijfsinformatie

Bij MamaLoes Babysjop vind je een groot en uniek assortiment artikelen voor je baby en peuter. Van autostoelen, buggy’s en kinderwagens tot flessen, spenen en de allerleukste kraamcadeau's.

MamaLoes levert alles direct uit voorraad. Je hebt je bestelling dan ook altijd lekker snel in huis!

Veel shopplezier in de webshop of één van de MamaLoes winkels: Spinveld 33 in Breda en Bergstraat 104 in Goirle. De koffie staat voor je klaar!
Adres
Bergstraat 104