1916 Reviews

Danielle

Vlotte levering, ruim assortiment en goede prijs.

Snelle levering en goede aanbiedingen.

Mogelijkheid tot levering PostNL punt zou fijn zijn.

Marjolein

Vaak besteld, snelle afhandeling!

Zeer snelle levering

Geen :-)

ludo verdonck

ZEER ZEER ZEER GOED

zeer snelle behandelig en goede en snelle aankomst van de gekochte goederen als ik nog eens nodig heb bestel ik dit bij u en zal er in belgie hemiksem en vrienden het zeerzeker aanraden

nee maar kom wel eens langs u winkel als ik breda ben zeer zeker

Karlijn

Product zoals foto en omschrijving, snel en goed in huis.

Liesbeth Meinardi

Telefonisch kreeg ik vriendelijk antwoord op mijn vragen. Geen wachttijd. Zeer snelle levering zelfs op Schiermonnikoog.

Snelle levering, zelfs op een Waddeneiland.vriendelijke telefonistes.

Dit is mijn eerste ervaring met mamaloes babysjop en eerlijk gezegt tiptop in orde snelle levering een echte aanrader juist messchien nog een hint verkoop ook via 2dehands.nl/.be om nog een groter...

Zeer te vreden een echte aanrader op de laatste drie punten geef ik maar 3 sterren omdat ik met die punten nog niet vertrouwd ben maar naar mate dat ik op deze punten hulp nodig heb zullen de sterren zeker omhoog gaan

Niet direct nodig om iets te veranderen

Snelle en correcte levering van product.
Helaas voldoet het product niet geheel aan de verwachting.

Neen

Neen

Tenate

Slecht. Helaas besteld en niet de volgende dag in huis. Maar 5 dagen later, terwijl er word geadverteerd met voor 22.00 besteld volgende dag in huis..! En het product was gewoon op voorraad. Krijg...

Niks helaas

Klanten beter helpen of met een goeie oplossing komen

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste Renate,

Voor dat voorraadverschil willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden! Waarom dit zo vertraagd is naderhand weet ik niet, maar dit is zeker niet de bedoeling. Nogmaals onze excuses!

Echter, onze klantenservice heeft wel dezelfde dag nog gereageerd, en daarna een paar uur later ook nog met een track & trace code. We zullen altijd ons best doen om onze fout recht te zetten.

Hopelijk heb je veel plezier van de slaaptrainer, deze is als het goed is dinsdag bij je bezorgd.

MamaLoes