Mamaloesbabysjop.nl

Mamaloesbabysjop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Mamaloesbabysjop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1685
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Mamaloesbabysjop.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 1685 ervaringen.

Marjolein
Marjolein

De super snelle levering viel mij zeker op!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben bij jullie een mooie autostoel gekocht voor onze zoon . super snelle verzending!.

Liliane

S

Snelle levering erg prettig

Nee niets

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed en correcte snelle levering.

Rojda Gok
Rojda Gok

Alles is duidelijk en snel.

Nvt

Ik ben altijd tevreden.

Zeer slecht (2/10)

Je plicht als bedrijf nakomen

Beste Sharon,

Bedankt voor je feedback!

We willen graag even met je bellen over deze situatie, maar we krijgen je helaas niet telefonisch te pakken. We zullen het later nog eens proberen. Zou je ons als je in de gelegenheid bent eventueel zelf kunnen bellen? Wij zijn op werkdagen van 9 tot 22 uur en op zaterdag 9 tot 5 bereikbaar via 013-8221534.

Onze excuses voor het ongemak.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bestel hier nooit iets. 2 kinderautostoeltjes voor pasgeboren dochter gekocht. niet compleet geleverd. telefonsich willen ze je niet te woord staan. alles op de mail moeten zetten inc.fotos van de stoeltjes. het probleem lag bij de leverancier volgens mamaloes. tja daar betaal ik jullie toch voor?? inmiddels is mn dochter bijna 1 jaar, uiteraard al bij een goede firma nieuwe stoeltjes gekocht. ik wacht nog steeds op antwoord van mamaloes...mss als mm dochter 18 is en zelf achter stuur kan kruipen????#waardeloze firma.

staes
staes
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben zeer tevreden het is goed uitgelegd een stond snel in elkaar een alles klopte in de doos.

snelle levering

voorraad beheer.Zorg dat je meer van een artikel op voorraad hebt als je dit aanbied op de website.

Goedemorgen,

Bedankt voor je feedback!

We vinden het echt heel vervelend om te horen dat je zo'n nare ervaring met ons hebt gehad. We hebben inderdaad wel eens te maken met voorraadverschillen, dat vinden we zelf ook heel vervelend en we werken er hard aan om dit te verbeteren.

We hebben ondertussen telefonisch contact gehad met je, en volgens mij is alles nu naar tevredenheid opgelost. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Vreselijke slechte webwinkel,niets op voorraad en sturen kapotte spullen op.laten mensen weken wachten op bestellingen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering, prima artikelen!.

DvM
DvM

Goede prijs, snelle levering

Tot nu toe geen tips

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden , snelle levering.

Beste Joelle,

Bedankt voor je feedback!

Het is inderdaad zo dat je alles mag terugsturen als het niet naar je zin is, maar de retourkosten zijn in principe voor eigen rekening. Dat staat ook zo in onze voorwaarden op onze website. Als er nou echt iets mis is met het product, of we hebben het verkeerd geleverd, dan kun je uiteraard kosteloos retourneren, waarschijnlijk heeft onze klantenservice daar iets over gezegd...

Wij vinden het vervelend dat we elkaar hierin verkeerd begrepen hebben. We nemen nog even contact met je op om de situatie te bespreken. In ieder geval excuses voor het misverstand!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Het product wat ik besteld had, voldeed niet aan mijn verwachtingen, volgens de voorwaarde is dat geen probleem en kan ik het dan terug sturen. omdat het geen antwoordnummer was waar ik het naar terug wilde sturen moest ik de verzendkosten zelf betalen. ik heb hierover gebeld met de klantenservice en volgens hen kreeg ik de kosten achteraf terug gestort. echter heb ik deze kosten niet terug gestort gekregen. toen ik daar nogmaals over belde werd mij verteld dat deze kosten voor mijn rekening waren en omdat ik geen bewijs had dat mij dat telefonisch toegezegd was, kan de klantenservice hier niets mee. belachelijk!.

Bedrijfsinformatie

Bij MamaLoes Babysjop vind je een groot en uniek assortiment artikelen voor je baby en peuter. Van autostoelen, buggy’s en kinderwagens tot flessen, spenen en de allerleukste kraamcadeau's.

MamaLoes levert alles direct uit voorraad. Je hebt je bestelling dan ook altijd lekker snel in huis!

Veel shopplezier in de webshop of één van de MamaLoes winkels: Spinveld 33 in Breda en Bergstraat 104 in Goirle. De koffie staat voor je klaar!
Adres
Bergstraat 104