Nou schade aan kinderwagen en willen ze je met 50 euro afschepen gaa nooit meer iets bestellen daar gewoon zwaar bagger die winkel

Niks sterkte punt

Alles mensen goed helpen

Ineke Scheffer

Bij het bestellen en betalen van een autostoeltje een belangrijk item over het hoofd gezien. Via de chat met Noel kon ik de order annuleren.

Gemak van annuleren

Hopelijk komt de terugbetaling ook snel

Particulier

Jovita

Ruim assortiment

Jammere vond ik dat op de website staat (in mijn geval) zaterdag is huis. Vervolgens krijg ik zaterdag een mailtje dat het vertraging heeft opgelopen en was het er pas dinsdag. Voor mij een min punt... Jammere vond ik dat op de website staat (in mijn geval) zaterdag is huis. Vervolgens krijg ik zaterdag een mailtje dat het vertraging heeft opgelopen en was het er pas dinsdag. Voor mij een min punt want ik had het expres besteld zodat het zaterdag binnen zou zijn. Verder top hoor ik bestel hier mega vaak dingen en over het alleen gaat dat heel snel

Jonckheer K

Beschadigd en reeds gebruikt potje alsook verkeerd product geleverd

Helaas niks

Indien zij foute en beschadigde zaken versturen mag er gerust een tegemoetkoming gegeven worden omdat je zelf de retour moet regelen

Beste MamaLoes klant,
Wat vervelend dat het zo gelopen is. Ik zie dat er een nieuw potje opgestuurd is en dat we van de fabrikant vernomen hebben dat het design van Nijntje iets veranderd is. We gaan dit ook meteen aanpassen op de website zodat we deze klacht voor kunnen zijn dus extra bedankt voor het doorgeven en excuses voor het ongemak!

Kristy

Leuk website leuke aanbieding

Niks alles is goed

Soumaya

Top service en goede producten voor een supergoede prijs

Duidelijke website en super snel geleverd
Goede spullen top!

Ga zo door

Geopende doos

Reden waarom ze zo goedkoop kunnen zijn is nu helder.

Ze openden de doos van een nieuw product welke ik als cadeau wilde geven (ja, de doos van de fabrikant van het product) om er andere producten die ik had gekocht ook in te stoppen. Nu moet ik dus... Ze openden de doos van een nieuw product welke ik als cadeau wilde geven (ja, de doos van de fabrikant van het product) om er andere producten die ik had gekocht ook in te stoppen. Nu moet ik dus dat nieuwe product OPNIEUW openmaken om mijn eigen producten eruit te halen en weer dichtplakken.... om hem vervolgens cadeau te geven... je kunt wel nagaan hoe beroerd dat eruit ziet als diegene het uitpakt.

Beste MamaLoes klant,
We hebben het kleinere zachte artikel bij het grotere plastic artikel gedaan om zo onnodig verpakkingsverbruik tegen te gaan. We doen dit alleen als het kan en we de originele verpakking hier niet mee beschadigen om duurzaam te zijn. Vervelend om te lezen dat dit bij jullie toch beschadigd is geraakt en helemaal als je het als cadeau wil geven, excuses hiervoor!

Arie

Helemaal top! Op tijd geleverd, mooi product (autostoeltje van Ding) en netjes verpakt.

Goede prijs kwaliteit verhouding

R.

Altijd vertraging en Slechte service

Veel producten

Als je op de website beloofd dat iets de volgende dag aankomt en er in de info op social media zet dat jullie doen wat jullie zeggen en ook nog eens topservice leveren, laat de klant dan ook niet... Als je op de website beloofd dat iets de volgende dag aankomt en er in de info op social media zet dat jullie doen wat jullie zeggen en ook nog eens topservice leveren, laat de klant dan ook niet zonder product zitten. Klantenservice medewerkster kan ook alleen maar nee zeggen, echt jammer dit

Beste R,
Bedankt voor het delen van je ervaring!
Beste R,
Bedankt voor het delen van je ervaring!
Wat vervelend dat je pakketje vertraging heeft opgelopen! We ervaren momenteel extra drukte door het Pinksterweekend en hebben mede naar aanleiding van jouw review een notitie toegevoegd dat de levering 1 á 2 werkdagen vertraging kan hebben vandaag.
Dit helpt natuurlijk niet om je bestelling met terugwerkende kracht sneller te versturen maar weet wel dat we echt iets doen met de ervaringen welke met ons gedeeld worden. We hebben uiteraard het liefste alleen blije klanten dus excuses voor het ongemak!