8.3/10
8.5/10
8.5/10

snel

meneer verpakt mijn bestelling kon wel als brievenbuis

Fio

Heel goed

Sneel

Ik ben tevreden over Mamaloes. Nadat ik bij een andere webwinkel slechte ervaringen had, werd ik hier juist wel goed geholpen.
Als je besteld via internet loop je de kans op vertragingen en...
Als je besteld via internet loop je de kans op vertragingen en bij kleine dingen , dat het beschadigd raakt bij het vervoer. Koop dan in de winkel zelf. Dan zie je wat je koopt en kun je terecht klagen als iets niet goed is/gaat bij het bezorgen.
Het blijft mensenwerk.

Vlotte service en telefonisch goed bereikbaar.

Tip: defecte onderdeel toe sturen of wissel het artikel om en kijk dan wat er stuk is. Nu wachten mensen op een onderdeel, wat misschien even duurt om te leveren.
Bij grote mankementen kan dit klantvriendelijk werken
Ik heb geen klachten overigens.

Als je besteld via internet loop je de kans op vertragingen en...
Het blijft mensenwerk.

Vlotte service en telefonisch goed bereikbaar.

Bij grote mankementen kan dit klantvriendelijk werken
Ik heb geen klachten overigens.

Websitebezoek erg duidelijk en leuke acties met snelle levering

Ga zo door

Ann Bak

Leuke website en snelle service!

Ruime sortering

Week later nog geen ledikantje nadat hij teruggestuurd is. Deze klant word niet goed behandeld. Nu gaan ze uitzoeken wie het beschadigd heeft DHL of de fabriek. Dat is toch mijn pakkie aan niet!!

Klant laten wachten op beschadigd ledikantje

Klant is koning! Maar niet heus

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste Ria, Het beschadigde ledikant is inmiddels bij je opgehaald en de vervangende zal vandaag verzonden worden. Je mag de nieuwe track & trace code hiervan vandaag nog verwachten. Veel... Beste Ria, Het beschadigde ledikant is inmiddels bij je opgehaald en de vervangende zal vandaag verzonden worden. Je mag de nieuwe track & trace code hiervan vandaag nog verwachten. Veel plezier met het ledikant ! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

Voor 22.00uur besteld, volgende werkdag in huis is hem niet geworden. Hoop dat bestelling snel binnenkomt.

Prijs met korting

wij zijn hier zoiezo geen fan van dhl... maar dat is jullie keus

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste MamaLoes klant, We hebben je bestelling dezelfde dag verzonden. Ik zie dat er helaas nog geen afleverinformatie bekend is maar ga er vanuit dat hier snel een update zal zijn en je het... Beste MamaLoes klant, We hebben je bestelling dezelfde dag verzonden. Ik zie dat er helaas nog geen afleverinformatie bekend is maar ga er vanuit dat hier snel een update zal zijn en je het tijdstip van afleveren kan inzien. Alvast veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

Ledikantje besteld. Beschadigd. Foto's van gemaakt. 3 dagen later word het ledikantje opgehaald. Gaan ze eerst kijken of DHL of de fabriek de beschadigingen heeft veroorzaakt. Ondertussen kunnen we... Ledikantje besteld. Beschadigd. Foto's van gemaakt. 3 dagen later word het ledikantje opgehaald. Gaan ze eerst kijken of DHL of de fabriek de beschadigingen heeft veroorzaakt. Ondertussen kunnen we ledikantje niet gebruiken. Als jullie het gewoon omgeruild hadden was er niks aan de hand. Slecht is dit!!

!?

Klant staat op nummer 1 ??

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste MamaLoes klant, Wat vervelend dat de oplossing iets langer heeft geduurd. Ik zie dat het bedje bij je opgehaald zal worden en een nieuwe naar je verzonden zal worden dus het gaat... Beste MamaLoes klant, Wat vervelend dat de oplossing iets langer heeft geduurd. Ik zie dat het bedje bij je opgehaald zal worden en een nieuwe naar je verzonden zal worden dus het gaat helemaal goed komen. Alvast veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes

Sandra

Ik heb wel goede ervaringen op 1 na, een zoekgeraakt (ivm onvolledig adres) matrasje is na 2.5 maand nog niet boven water, al 2x gebeld om terugstorten geld.
Na een live-chat wordt het nu p/o...
Na een live-chat wordt het nu p/o geregeld. Daar vertrouw ik op.
direct chatten lijkt me de oplossing voor problemen.

snelle levering, ruim aanbod

bij onvolledige gegevens NIET leveren/betaling accepteren