Hubo J.P

Snelle levering van een veilige zitverhoger aan een zeer competetieve prijs

Heel snel geleverd. Snel info gekregen omtrent kleine vraag.

Zou niet weten wat?

A.vd star

Goede klantenservice heel vriendelijk en attent

levertijd snel en goed verpakt

Van kempen

Zeer prettig krijg altijd optijd netjes mijn pakketjes binnen

Leuke aanbiedingen duidelijke bestel wijze

Slechte informatie product

Bijna 2 maanden moeten wachten op 1 onderdeel van de bestelling. De overige producten konden tegen meerprijs wel eerder geleverd worden. Niet echt klant Vriendelijk, stuur gewoon het product wat... Bijna 2 maanden moeten wachten op 1 onderdeel van de bestelling. De overige producten konden tegen meerprijs wel eerder geleverd worden. Niet echt klant Vriendelijk, stuur gewoon het product wat langer duurt gratis na.

Voedingskussen besteld waar bijna geen vulling in zit. Heb er zo bijna geen steun aan. Volgens klantenservice hoort het zo en is de oplossing in de droger doen met een tennisbal. Heb geen droger en daarnaast ga ik uit dat ik een deugdelijk product koop. Staat ook in de beschrijving op de website dat het voedingskussen ondersteuning biedt bij voeden...
Helaas biedt dit slappe kussen geen ondersteuning.

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste MamaLoes klant,
Bestellingen onder de €80,00 worden inderdaad tegelijk verzonden zodra alles op voorraad is. Voor meer informatie verwijs ik je naar:...
Beste MamaLoes klant,
Vervelend dat je product niet naar wens is. We hebben voedingskussens met diverse vullingen; 100% polyester, EPS-microparels, kwalitatieve vezel of microkorreltjes uit polystyreen. Deze hebben allemaal andere eigenschappen en mogelijkheden. Mocht je het voedingskussen nog niet in gebruik hebben en te zacht vinden kan je hem ook nog retourneren.
Team MamaLoes

Jamie

Slechte service en kwaliteit.
Levering pas na 2 maanden omdat 1 product ervan niet op voorraad was. Kon bij betalen om de overige spullen wel te leveren.
Kwaliteit van voedingskussen...
Slechte service en kwaliteit.
Kwaliteit van voedingskussen zeer slecht. Weinig vulling waardoor die geen ondersteuning biedt. Volgens klantenservice hoort dit zo. Oplossing: even in de droger met een tennisbal. Ik heb geen droger en het product is het nieuw dus zou toch niet nu al opgeklopt moeten worden?

Helaas geen

Als er een grote bestelling wordt gedaan en 1 product is niet op voorraad, lever dan de rest van de bestelling wel en doe een na levering van het product wat niet op voorraad is (kosteloos). Als er een grote bestelling wordt gedaan en 1 product is niet op voorraad, lever dan de rest van de bestelling wel en doe een na levering van het product wat niet op voorraad is (kosteloos).

Beschrijf op een juiste manier op de website wat de kwaliteit van een product is. Voedingskussen zou steun moeten bieden. Zit zo weinig vulling in dat het slap hangt.

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Team MamaLoes

Roos

Heel klantvriendelijk, denken goed mee en goed bereikbaar.

Snel verzonden. Goede informatievoorziening en heel makkelijk bereikbaar. Ook heel persoonlijk contact. Ze weten wie je bent.

Nvt

Niet oplossingsgericht

Op het begin snelle reactie

Meer kijken naar de klant. De klant is de dupe en krijgt geen product en moet maar wachten tot het pakket gevonden is. Is wel haar geld kwijt, en geen compensatie

Saïda Aouragh

Dubbel. Eerst contact gehad en ik zou een handleiding opgestuurd krijgen om een fietsje in elkaar te zetten. Volgende dag weer contact omdat ik niets had ontvangen. Deze collega bood mij aan om me... Dubbel. Eerst contact gehad en ik zou een handleiding opgestuurd krijgen om een fietsje in elkaar te zetten. Volgende dag weer contact omdat ik niets had ontvangen. Deze collega bood mij aan om me telefonisch of via de chat te helpen. Later op de middag heb ik gebeld en ik ben heel goed geholpen. We konden alleen niet meteen alles doen dus afgesproken dat ik vanavond nog eens zou terug bellen naar een collega om mij verder te helpen. Dit gedaan en deze collega vond dat ik dit wel zelf zou moeten kunnen of iemand in mijn omgeving moest vragen. Volgens haar was het makkelijk. Vond ik erg klant onvriendelijk en geen service.

Ook medewerkers die wel service bieden

Nederlandse handleiding bij de producten doen of alle medewerkers trainen om service te bieden

b

Alles was netjes verpakt en goed bezorgd, maar ik vind de verzendkosten veel te hoog,

heb ik niet

geen verzendkosten meer rekenen, dan kocht ik wel vaker producten

I.

TEVREDEN