Tevreden anoniempje

Vaker wat besteld en is altijd prima verlopen. Duidelijk beschrijvingen op de website, goede prijs en klantvriendelijk.

Ontzettend vriendelijk geholpen bij het vervangen van een defect product binnen de garantieperiode. Top!

Niets op aan te merken.

Van Pelt Nathalie

Een aanrader! Dikwijls veel goedkoper dan een ander!

Prijs/kwaliteit uitstekend

Gratis leveren vanaf bv 10€? Dan zou ik nog sneller bestellen bij MamaLoes!

Heel slecht product lijkt wel een kinder buggy en de helft beschadigd en als je mailt krijg je gewoon geen reactie met van hun ik bestel niks meer slechts zaak

Niks

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Hoi Sarena,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met het product! Ik zie dat het inmiddels door onze klantenservice is opgelost. Hopelijk naar wens. Excuses voor het ongemak!

MamaLoes

Snelle levering en product is ook echt volgens de beschrijving

Snelle levering en makkelijk met betalen

Helaas had kinderwekker Sam er na twee weken geen zin meer in, tot groot verdriet van onze kleindochter. Eén telefoontje met Mammaloes was voldoende: de volgende werd er een splinternieuwe Sam...

Maalt snelle garantie service waar

Elisabeth

Altijd snelle levering, duidelijke communicatie en als er problemen zijn worden deze netjes opgelost. Ik bestel hier regelmatig en ben nog steeds tevreden.

Snelle levering en uitgebreid assortiment

Soms komt het wel een voor dat producten niet meer voorradig of uitverkocht zijn en dat wordt niet altijd even snel geüpdate

Een tijd geleden hadden wij ook iets via Mamaloesbabysjop besteld en het account werkte toch niet meer. Verder goed aanbod, snelle levering.

Ontzettend goede service gekregen van mamaloes. Heel fijn, bedankt. Leuke spullen. Zeker een aanrader!

Uitstekende service/after sales! Mooie en leuke spullen

Slechte klantenservice, heb een stoeltje besteld die ik in elkaar moest zetten ZONDER Nederlandse of engels gebruiksaanwijzing wel in het Russisch???? Reactie van klantenservice: is niet nodig een...

pluspunt ik heb het op tijd bezorgd gekregen

klantenservice moet vriendelijker reageren en niet van die misselijke steekwoorden. Proberen om het anders te zeggen.

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste,

Het is inderdaad onhandig dat er geen nederlandse gebruiksaanwijzing bij zit. Dit komt weleens vaker voor, maar normaal gesproken helpen wij u dan met het in elkaar zetten. Onze excuses dat dit niet is gebeurd!

Is het inmiddels gelukt met het wipstoeltje? Zo niet, dan horen we het graag en gaan we u alsnog helpen!

MamaLoes