8.5/10
8.5/10

Ik vind de klantenservice zo slecht. Mijn rem van de kinderwagen is stuk. Antwoord: Doe er wat WD40 in. Klaar mee!

Makkelijk vindbaar

Jullie doen net of alles aanbieding is, terwijl het op andere sites voor dezelfde prijs staat. Wees eerlijk

Beste MamaLoes Klant,

Onze ervaring is dat wanneer je in het kleine gaatje onder het rempedaal WD40 sprayt het probleem dan meestal opgelost is.

Mocht dit bij jou niet het geval zijn neem dan gerust nog even contact op met onze Klantenservice!

Snelle service. Goede kwaliteit

Petra

Ik was tevreden eerst met de site en snelle levering . Maaaaaaar
Het produkt was beschadigt . Fotoss gemaakt klabtenservice gemailt maar geen reaktie tot nu . Het kraamcadeau dus me schade...

Beste Petra,

Wat verevelend dat je product beschadigd is geleverd en je enige tijd hebt moeten wachten op een reactie van de Klantenservice. Inmiddels heb ik begrepen dat er een reactie is geweest op je mail en zullen we zorgen voor en passende oplossing.

Team MamaLoes

Ongelovelijk slecht nog nooit zo slecht behandeld door een winkel als hier bij mamaloes wat een onbeschaamde klote winkel

Liegen en bedriegen

Alles

Beste Nicole,

Zoals vandaag telefonisch besproken is er een oplossing naar je onderweg en mag je het product eventueel ook in zijn geheel retourneren. Ik ga er vanuit dat we het dan alsnog naar tevredenheid voor je opgelost hebben.

Barbara

Helemaal top

Mooi product voor een lage prijs.

Anouk van Meelis

Ik kan echt niks opmerken aan de service, inmiddels een paar keer besteld en nog nooit zo goed gehad!

Liegen en bedriegen

Alles

Beste MamaLoes klant

Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Ik heb begrepen dat er inmiddels een oplossing naar je onderweg is en je weer met plezier gebruik kunt maken van de buggy.

Jan

Vriendelijke medewerkers en goede uitleg.

Goede service en vriendelijk te woord te staan

Zeer goede service!
Vriendelijk en altijd bereid om te helpen.

Zoals eerder vermeld, zeer vriendelijk en behulpzaam.