Mamaloesbabysjop.nl

Mamaloesbabysjop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Mamaloesbabysjop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1763
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Mamaloesbabysjop.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 1763 ervaringen.

Score voor Mamaloesbabysjop.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel, makkelijk en juist.

snelle levering, scherpe prijzen

webshop oogt vrij goedkoop

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle service en goede producten.

100%

Mijn punten bij mamaloes 100%

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hoi ben zeer te vrede met mijn aankoop bij mamaloes ?binnen kort ga ik mijn nieuwe bestilng doen bij mamaloes ik word voor het eerst oma ik blijft zeker vaste klant ! met vriendelijke groeten meier.

Snelle reactie

Ik heb 2 keer een bestelling geplaatst, ene keer kreeg ik een kapotte wiel van een wieg en de 2e keer kreeg ik een voedingkussenhoes ipv wieglaken.. Alsnog achterad goed geholpen!!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

2x verkeerd bestelling gekregen, achteraf goed geholpen.

Snelle levering.

N.v.t

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ruime keuze aan producten. meerdere keren bestellingen gedaan en ontvangen. snelle levering en producten van prima kwaliteit.

Annemie Eberhard
Annemie Eberhard
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldig bedrijf nette en snelle levering!.

Liesbeth De Mil
Liesbeth De Mil

Mooie producten!
Zeer snelle levertijd, ook naar België!

Zeer goed!.

Nisha
Prima (7/10)
Nisha

Eerste bestelling werd de volgende dag reeds geleverd, zelfs op een zaterdag

Tweede levering bestaat uit 2 stuks, 1tje is blijkbaar niet in voorraad, staat niet op de website vermeld waardoor ik ook moet wachten op het 2de stuk, wat spijtig is want ik heb dit dringend nodig.

Goedemorgen Nisha,

Bedankt voor je feedback! Voor zover ik kan zien heb je gisteren een bestelling geplaatst, en is die gisteren ook hier weggegaan. Als ik je track en trace code volg, zie ik dat de postbode onderweg is en dat je het pakket vandaag zou moeten ontvangen.

Score voor Mamaloesbabysjop.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

2x besteld, eerste levering verliep super, op de tweede ben ik spijtig genoeg nog aan het wachten.

Voldoende (6/10)

Levertijden, beschikbaarheid product

Beste Michel,

Bedankt voor je feedback!

Ik zie inderdaad dat de levering van de bandenpomp nogal lang op zich heeft laten wachten. Sorry daarvoor! Wij hadden te maken met een klein voorraadverschil, waardoor je bestelling in backorder is gekomen. Heel onhandig, vooral als je iets snel nodig hebt. Vervolgens zijn wij volledig afhankelijk van de leverancier en de informatie die zij ons geven. Helaas hebben zij het product niet geleverd op de datum die ze hadden doorgegeven (en die wij dus ook aan jou hebben doorgegeven), waardoor de levering nog verder is opgeschoven...

Voor zover ik kan zien ben je wel netjes op de hoogte gehouden van de voortgang, maar misschien zijn deze mailtjes niet goed aangekomen?

In ieder geval nogmaals excuses voor de vertraging!

Score voor Mamaloesbabysjop.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Levertijden zijn lang en we kregen tot 2x toe een mail dat de bestelling later geleverd zou worden.

Beste Hester,

Bedankt voor je feedback!

Ik zie dat je te maken hebt gehad met een backorder, door een voorraadverschil. Als het goed is zou je ondertussen alles - met een beetje vertraging - wel ontvangen moeten hebben.

Sorry in ieder geval voor de vertraging en hopelijk vallen je spulletjes wel in de smaak!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Helaas niet zoals omschreven op de site voor 22uur besteld volgende dag in huis..
verder wel erg klantvriendelijk.

Bedrijfsinformatie

Bij MamaLoes Babysjop vind je een groot en uniek assortiment artikelen voor je baby en peuter. Van autostoelen, buggy’s en kinderwagens tot flessen, spenen en de allerleukste kraamcadeau's.

MamaLoes levert alles direct uit voorraad. Je hebt je bestelling dan ook altijd lekker snel in huis!

Veel shopplezier in de webshop of één van de MamaLoes winkels: Spinveld 33 in Breda en Bergstraat 104 in Goirle. De koffie staat voor je klaar!
Adres
Bergstraat 104