8.5/10
8.5/10

nee

nee

Erg slecht

Duidelijk aangeven dat retour sturen alleen kan op jou kosten

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste Yasmina,

Wat vervelend dat de voedingskussenhoes niet naar wens is en dat je deze terug wil sturen. Op onze website vind je alle retourvoorwaarden: https://www.mamaloesbabysjop.nl/veelgestelde-vragen/worden-de-retourkosten-vergoed.

Team MamaLoes

Anita

Prima service, snelle levering, geen problemen ondervonden

NOOIT MEER BESTELLEN!!!!

Kinderwagen besteld (QUINNY FLEX) hij is kapot binnen gekomen blijft niet in de zit stand, mijn kind is achter over gevallen en wilt niet meer in een...

Klantvriendelijk zijn niet zo maar telefoon ophangen. Producten leveren waar van je zeker weet dat het geen gevaar is voor kinderen

Reactie Mamaloesbabysjop.nl:

Beste Cey,

Wat vervelend dat de kinderwagen die je hebt binnengekregen defect is. Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat zij met je hebben gekeken naar een oplossing. Je mag de wagen kosteloos retour sturen met het label dat je van hen hebt ontvangen. Mocht je verder nog vragen hebben dan mag je contact met ons opnemen.

Team MamaLoes

Goed! Prijs is goed producten zijn goed redelijke vlotte levering.

Groot aanbod, duidelijke website, goede prijzen

Verzenden met postnl dat is de enige waarbij pakketjes (hier in de regio) normaal aankomen op de aangegeven tijden.

Zeer goede service en snelle levering

Laura

Voedingskussen was snel in huis en is zeer prettig om mee te slapen.

Prettig voedingskussen, groot.

Ileana Valdez

Super goed duidelijke site snelle levering

duidelijke omschrijving

Bart

Een buggy met fietsbeugel besteld en eerder ook al een reiswieg en autostoel. Producten worden snel geleverd, goed verpakt en met duidelijke instructies.

Goede aanbiedingen, duidelijke afbeeldingen op de website. Duidelijke instructies bij het product.

Moniek

Heel goed. Snelle service, goede producten en leuke aanbiedingen