Karin Hakkennes

Verkoop van een woning in Rotterdam

Uw ervaring

De verkoop is net gestart. Het huis staat sinds 2 dagen echt te goed. Tot nog toe zeer tevreden over de duidelijke site met heel veel eigen inbreng en prima communicatie.
Nu wordt het spannend...
Nu wordt het spannend hoe het verder gaat verlopen

Buffart

Erg goed!

Uw ervaring

We zijn erg enthousiast over Makelaarsland. De combinatie tussen zelf zaken regelen en een professioneel team van Makelaarsland vinden we top.

C.Cuypers

Alles goed en duidelijk geregeld.

Uw ervaring

Altijd gemakkelijk contact, fijn dat je veel zelf de regie hebt, maar wel ondersteuning ervaart. Duidelijke en overzichtelijke informatie in de app met het woningdossier.

Perry Crielaard

Zeer vriendelijk, handelen zeer snel, luisteren goed naar de klant zijn wensen.

Zeer behulpzaam

Martijn Schuijt

Ons huis via makelaarsland te koop gezet.

Uw ervaring

Zeer prettige, professionele en soepele samenwerking waarbij wij het gevoel hebben in alles ondersteund en begeleid te worden.

Fokko Meins

Prima, eerste keer met makelaarsland. ben tot dusver zeer tevreden.

Uw ervaring

wat mij erg opvalt; vaste prijs afspraak. goed en professioneel contact met de contactpersoon/makelaar. vlotte, goede en prettige werkwijze. het hebben van een eigen account waardoor alles erg... wat mij erg opvalt; vaste prijs afspraak. goed en professioneel contact met de contactpersoon/makelaar. vlotte, goede en prettige werkwijze. het hebben van een eigen account waardoor alles erg inzichtelijk is, dus voel je, je ook erg betrokken.

rene heijhoff

Uw ervaring

Goede en snelle service. Helder en duidelijk

Sem1829

Heel goed

Uw ervaring

Professioneel, één aanspreekpunt, Adequaat, luistert goed, behulpzaam. Ik zou geen ander willen.

Bart Claessens

SUPER tevreden!

Uw ervaring

zeer klantvriendelijk - jullie denken mee met klant - heel snelle afhandeling van zaken - professioneel - zeer goed inmeetbedrijf zien24

Van Hees

Hele fijne communicatie en snelle reaktie

Uw ervaring

Remco van Leerdam was onze makelaar ontzettend fijn persoon alles geregeld hoefde niets zelf te doen echt toppie ?